AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
97Cevap
eger seviyorsan bence deme yoksa o iş orda biter canım tmmı
Aynen
Oyoenolur senin tecruben varni
@askadamiEmre ne ne olur
ne tecrübesi
Nisanli ve wvlilik
Bu sacma soruya cevap bıle vermek ıstemıyorum. Çok iğrencsınız
bide nişanlımı seviyorum diyorsun seven sevdiğine yanlış yaparmı ilahi adalet tecelli edecektir. söyle adama ve tertemiz dünyasından cık git
Omur boyu o pismanlikla yansıyacağına şöyle. Pişmanlık çekilmesi en güç dert unutma.
Söyleme tabiki sen tövbe et önüne bak söyleyerek daha kötü olmasına izin verme herkes hata yapar
NEGÜZEL TÖBE ET BÜTÜN GÜNAHLARI AF OLUR NE GÜZEL YA
Tabiki afolur rabbim çok büyük deniz köpüğü kadar günahın olsa yine bana gel Rabbim bu kadar büyük işte amenna
Hata yapınca soyleyipte bozulmasına izin verme her insan hata yapar herkes hatalı sen tövbe et ve yeniden başla herseye
O ZAMAN HERĞÜN ALDAT NEGÜZELYA O OYLE OLMUYOR CANIM GÜZEL ALLAHIM CEZASINI VERİR
Öyle olursa olmaz ama pişman olmuş bu yüzden dedim yoksa hep aldat af dile olmaz tabiki ama onu biz bilemeyiz Allah bilir bunyzuden yorum yapmak doğru değil herşeyi Allah bilir
Öyle demek doğru değil bir insana sen soylesin böylesin diyemezsin ayeti kerimedede geçiyor kimi kınarsan kime laf edersen senin aleyhine döner hiç belli olmaz belki onu affedecek seni affetmeyecek bu yüzden yorum yapma
Şuanda sen de yazdığın cümleden sorumlusun senin cezanı verecek çünkü aleyhine döner bence tövbe et
BENİM CEZAMI VERECEK OYLEMİ İNŞALLAH KİM NE YAPARSA ONUN CEZASINI VERSİN TABİKİ BENİMDE CEZAMI VERSİN İNŞALLAH
Ya öyle demek istemedim bizi alakadar etmez demi kimin ne yaptığı 😟
TAMAM DOGRU SOYLUYORSUN BOŞVER İYİ AKŞAMLAR
😞😞
hayır çünkü defalarca daha aldatacaksın. her defasında söyleyemezsin. o seni terk etse dahi senin için bu durum değişmeyecek. tek eşli değilsin. bunu kabullen.
yavvv sadece bulusmus bisey yapmamislar
aman ne olcak kiz buna bide aldatma diyo ya
bu bir hata değil kendini kandırma. hata ve suç arasındaki farkı öğren öncelikle.
Söylemek yapabileceğin en büyük aptallık olur söyleme bu yükü kendin taşı
Sizin başınıza böyle bir olay gelse eşiniz böyle bir şey yapsa unuturmuydunuz
Bilmek istemem ben
Asla söyleme herşeyi kaybedersin b daha asla eskisi gibi olmaz bence ölsende söyleme
Soylemen gerekiyor, aksi halde gizleyerek ikinci kez kandirmis olursun..
ya sadece cocukla konusmuslar bisey yapmamislar
bence kiz kendine bosuna uzuyo aman
o erkek ne boklar yemistir zamaninda kizim valla akilliysan salak degilsen gayet duzgun yoluna bakarsin
ya da eger istemiyosan ayril herkezden bagini kopar yeni birini bul kendine bu kadat
bence söyle, nişanlın da seninle aynı kafadaysa daha farklı uç zevkler yaşayabilirsiniz belki :)
Yapıp edip sonra şeytana uydum diye sıyrılmak buda iyiymiş
sen alıştın çok daha aldatırsın canım senin içinde var
Yok bnce biraz bekle bir iki aldatmada daha yap sonra toplu soylrsin
İste bu yuzden kizlar eglenilcek varliklar kullan at kullan at en iyisi sevmek falan yok
Kendini Nisanlinin Yerine Koy sen Ne yapardin Bu Souruyu Kendine Sor ona Gore Sonra Nisanlina Oyle Davran Bence Soyle İleride Daha Kotu Yol Acabilir.
yav sadeve bulusmuslar bisey olmamis kiz buna aldatma diyi
Bulusmuslar veyatta bulusmamislar ne farkeder sevdigi adamdan birsey gizlememesi lazim sevdigi adam eski sevgilisiyle bulussaydi kendisi iyi karsilarmiyi onu soruyorum bende.
sen sanki hic hata yapmiyosun canim sen bunlsra bakma ya evlen gitsin
hixbieeyde soyleme bisey yapmamissin zaten ayrica kimle konusursan konus bu aldatma olmuyo
bidaha kimseyle konussmasin olur biter senin nisanlin zamaninda ne boklar yapmistir senin yaninda kucuk bir konusma bence kafaya takilcak bile degill
yani bosuna kendini uzme cunku ortada uzulcek bisey yok
Haha afedersinizde nisanlim yok ama ciktigim bir kiz arkadasim var Allah sukur 3 4 yildir konusuyoruz insallah devamda eder ama aramizda kucuk birsey bile saklamiyoruz ve gizlemiyoruzda. Eyer nekadar erkenden soylersek okadar daha iyi oluyor bizim icin gizlesende elinde sonunda illaki bugun degil yarin meydana cikar yani onu demek istiyorum sen neden. Kizdin boyle anlamadim😂ben bu yazan arkadasa kufur etmedim hakarette etmedim yani
insanlari yargilamayin
erkek ne boklar yiyoda sakliyo
kiz konusmus pisman olmus bitmis gereksizce yani
ayrica bu donemlerde genc kizlsrda kararsizlik olur degiskenlikte
İsminiz nedir acaba 😂merak ettim cok asi bir kizsiniz evet erkekler yapiyor ama kizlarda yapmiyor degil yani ama cumlelerimde ne varda on yargili davranmisim arkadasim
Ama bakin birde aldattim yazmis yani bisey olmus demekki hani iliski olmasa bile bir surtusme olmus demekki aldattim diyor ama bunuda solemek lazim he ne yaptiysa kendisine ama ben onyargili bir cumlede bulunmadim arkadasim😄
bu kiz aldatmayo konusmak bile sayiyo aralarinda bisey gecmemis
gecse hadi neyse diycem cocugu birak ama yani sadrve konusmuslar
bunda gereksiz yani bence
ayrica alta yazmis zaten
erkekler ne halt yiyo erkegin azina sicivaksin yaricakk
Tamam tesekkur ederim anlatigin icin ama 😄bak benimde laflarimda ilk mesajimda ne on yargi buldun arkadasim
Cok asisin olmaz boyle😄
kizi yargilamayin bir kere cahilik yapmis alt tarafi konusmus resmen kizin ustune gitmusler
ne sapuklar var Allah askina goruyoz
konusmada ne olmus sanki
Ya hayir bak baskasinin yazdigi beni ilgilendirmez benim yazdiklarimda ne on yargi buldun solermisin😄
troll
soruyu sorup
köşesine çekilmiş
kis kis gülüyor
Konuşursan kaybedersin söylemezsen vicdan yaparsın eski sevgilin bunu kullanabilir mi
hayir söyleme unut gitsin kimse bilmezsin bir sey olmamis gibi davran
Yanlışlıkla soyunmaz bir insan
Söyle kimle evlendiğini bilsin
Niye yargısız infaz yapıyorsunuz? Sadece buluştuk
Detayda sadece buluştuk yazabilirdin. Bu sitede böyle şeylere alıştığım için direk yazdım üzgünüm
nası sadece buluştun? Buluşunca naptın aldattın derken sen ne yaşıyon ablacım😂
Buluşmak da bir aldatmaktir
da nasıl buluştu naptiniz el ele tutuştunuz mu ben anlamadım?
Tutussunlar tutusmasinlar sonuçta eski sevgilisiymis sevgi aşk anlamında bir geçmişleri olmuşsa buluşmak da aldatmaktir
sen nişanlın yerinde olsan ne olmasını isterdin empati kur ve ona göre hareket et
Nişanlının kalbi kırılmasın ileride daha kötü sonuçlar olmadan şimdiden söyle
Him aldattim. derken. cinsellik yasadinmi
hayır yaşamadım
Ve ayrica kimsenin seninyargikamayada hakki yok bos ver sen yasadini kendinle paylas ama binkonuda sana yardimedebilirim. iatwrsen
Nasil. aldatma. bu peki
buluştuk sadece
Ona. aldatmami denir
kiz bu aldatma degil aman ne olcakk salak bizde bisey zannettik
hic bisey soylemene gerek yojjk
yoluna rahat ve temiz bakabilirsinnn
Allah seni kahretmesin bizde bisey oldu zannetik
Aynen ya bende bisiler var sandim
ooo bu buna aldatma diyosa rahat olabilirsin canim arkadasinmis gibi dusunmus bulusmussunuz bunda bisey yoj
kimeee
Sana
niye pişman oluyorsun. "ben ırıspyım" de geç
Yazık yani çocuğa söyle bilmeli
nasil aldatigin onemli
once onu soyle sevistin mi yoksa sadece konustun mu yoksa opustun mu
bence sessizce ayrilll
hicbisey soyleme icinde kalsin
yeni birisiyle devam ettr
sakin soyleme cunkuuu senin basina hersey ssoyleyip itip kalkicak
hersey kendi icinde kalsin ama ayril sesizce
sana sorarsa neden diye ben seni sevmiyorum sana karsi bisey hisetmiyorum dersin
kendi iyiligin icin yap olmus artik yapcak bisey yokk
ama bir neden soyleki nasil aldattin once onu bilmemiz lazim
yoksa sana yardimci olamayiz
SEVİŞMİŞ KIZ DAHA NE SOYLESİN
hayir sadece bulusmus bisey yapmamis
Sakin soyleme yoksa onu kaybedersin
Bence söyleme ama bir dahada yapma böyle şeyler
yoo neden söyleyesin ki
Nisanlina söyle ve ayril ondan. Yazik etme adama..
iş işte geçti yanlış yaptığın
Ne yaparsan yap nişanlınla yürümez artık
Yok ya okadarda degil pismanmolmus herkes hata yapabikir yargilamamak. lazim bidahanyapmaz okur biter
@askadamiEmre nisanlısıyla yürümez, enerjiyi bir kez bozmuş taraflardan biri
@askadamiEmre buyur burdan de
@askadamiEmre keyfin bilr
Söyle ve bitsin.
Söylemek zorundasin, özur dilerim.
Nasil aldattin cinsi mi konusarak mi
bulustum diyemezsin terk eder 😂😂
hiç kurcalama ortalığı
Söylemediğin zaman aldatmış olursun
söyle başını yakma çocuğun terbiyesiz
ya kiz sadece bulusmus bisey yapmamis
bisey soylemesine gerek yok o yuzdenn
rahat dvam edebilirsin canim
@belaligicikponcikk67 avukatmı olmayı düşünürsün büyülünce
hayir sevmem cunku 1 sene avukatlik yaptim igrenc meslej
@belaligicikponcikk67 19 yaşında süper zeka olmalısın:)
20 yasindayim mahkemeye gitmisligim bile var
@belaligicikponcikk67 ne diye gittin çok uçtun avukatım felan bence
bu dosyalar filan vardi bir kadin onlari seyden geciriyodu kontrol incelemw gibi bisey
icra takip filan vardi yapilandirma dosyasiymis ceza dosyasi
yesil kirmizi bide morr dosyalar vardi bide mavi
sonra bilgisayardan dilekce filan yaziyodun
@belaligicikponcikk67 git işine ayağın yere bassın millet iki dosya rengi görmekle hukukçu olunuyor sanıyo galiba
hayir calistim gercekten
hayir calistim gercekten. hatirlamiyom simdi
@belaligicikponcikk67 ne olarak çalıştın
avukatlar vardo bende onlara yardim ediyodum onlsrin isini yapiyodum
@belaligicikponcikk67 hımm şimdi anladım tamm
oyle yani mahkemeyede gidiyodum sonra hepsini unuttum tabi nerden hatirliyim 2 dakikada unutuyom herssyi
@belaligicikponcikk67 niye hayırdır
iste sıkıxı gelmeye basladi benim hayali parasut egitmenligi
kapali ortamlarda duramam
@belaligicikponcikk67 unutma sebebini sormuştum neyse
himmn bilmiyom herseyi unutan bir insNim
@belaligicikponcikk67 eklesene unutma konusuhda sorularım olacak
Hergün daha çok acı çek vijdanen
Nişanlına tabiki açıkla. Kararı ona bırak.
Çok seven aldatmazdı...
söylemeden ayrılmalısın..
Nasil aldattin peki bro?
Sevseydin aldatmazdın.
Soylersen kaybedersin bunu goze aliyorsan soyle
Soykemeain bencede bir dahada yapmaz ama. aldatma boyutunu bikmek. lazim
@askadamiEmre Boyut onemli mi? Kac kez girip ciktigini bilmen seni daha mi kalitesiz yapar. Aldatmis iste nesi onemli?
@askadamiEmre sadece buluştuk kaybetmek istemiyorum ne yapıcam hiç bilmiyorum :(
Kalbin o. spu demekki
bu ona çok büyük haksizlik yerinde olsam söylerim
Ortaya çıkmıcak bişeyse söyleme boşver
Ya cikarsa
Ya çıkmazsa
Yine canı sıkılan trol trol sorular soruyor
Aldığın nefes zarar ya..
Söyle. Bilmeye hakki var
SOYLESİN ÜÇLÜ YAPARLAR
@vavvavvav ne alaka beni nisanlim aldatsa ondan ayrilirim evlenip basimi mi yakim aldatan insanin vicdani olsun en azindan diger kisiye biraz saygisi olsun
zaten vijdanı olsa aldatmaz bir yapan hep yapar migdem bulanıyor bu insanlardan hem erekek hem kadın ayrılırsın ne yersen onu ye kimse karışmaz ona
@vavvavvav iste soylesin diye o yuzden dedim son pismanlik fayda etmez madem pisman olcan yapma karsi tarafin ne gunahi var kadin erkek farketmez aldatan kisiden tiksiniyorum.
boşver ne hali varsa görsün iyi akşşamlar
@vavvavvav iyi aksamlar
söylersen kaybdersin içine gömeceksin
Anlatma unut, rüya gördüm varsay
Aldatmak derken
bildiğin aldatma
Seks yani
söyle söyle sonra gör... canım
Sen daha çok aldatırsın aldatmak güzel birnsey
hayır tek seferlikti ayrıca güzel değil
Niye güzel değildi adam malsa zevk vermemiş sana
Bn de aldattım ne var bunda yani
AFERİN 100 POAN
Ve yanına gidiyordum rahatça
ZEVK SENİN
Ve Salak kuzenim diye tanıtıyorum
HEM TADINA BAKIYORSUN HEMDE SALAK DİYORSUN SENDE İLGİNÇSİN
Salak işte ama
NİYEKİ SALAK NİYE AKILLI BİRİNİ SEÇMEDİN OZAMAN
Çünkü bn asosyal insanları seçiyorum canım
HADİ CANM SANA İYİ AŞAMLAR BU BOYLE UZAR GİER KENDİNE İYİ BAK BUARADA SEN KİMSEYİ ALDATMASSIN SADECE YAZMIŞSIN O KADAR
Allah gunahlarini affetsin 🙂
Akla ihtiyacının olduğu kesin evet