Nişanlımı eski sevgilim ile aldattım, çok pişmanım. Bunu ona söylemeli miyim?

Yani nasıl oldu bilmiyorum bir anlık şeytana uydum ve çok pişmanım vicdan azabı çekiyorum. Bunu nişanlıma söylemeli miyim? Lütfen kırıcı yorum yapmayın insanız hepimiz hata yaparız. Nişanlımı çok seviyorum ve onu kaybetmek istemiyorum. Akıl verin lütfen. :(
Nişanlımı eski sevgilim ile aldattım, çok pişmanım. Bunu ona söylemeli miyim?
Cevapla