Evli insanların başka bir insana aşık olmasını nasıl buluyorsunuz?

Evli insanların başka bir insana aşık olmasını nasıl buluyorsunuz?
Bugün arabanın arkasında bir yazı gördüm, "evliler de sever" yazıyordu. Haklımı sevebilirlermi evli bir insan başkasını sizce?
Evli insanların başka bir insana aşık olmasını nasıl buluyorsunuz?
Cevapla