ya da bizi düşünen birileri olduğunda bize bildirim gelseydi falan 😶
İyi geceler 💐💜
İyi geceler 💐💜
Çok damardan girdin... sevdigimin kokusu olsa sarilmak isterim ya olmamasi iyi.
Olmayacak olsa da ne güzel hayaller kurduruyorsun öyle 😊
hayallerde olmasa zaten 😐
Düşündüğüm kişilere bildirim gitmesine karşıyım ben :D Böyle güzel :D
Neden ama güzel olurdu 😕
düşünen gitsin, söylesin isterse :D bildirime falan ne gerek var :D
Söyleyemiyorsan ne yapacaksın şu kişi seni düşünüyor diye bildirim gelse hiçte fena olmaz bilim adamları harekete geçmeli 😅
Fotoğrafına bakıp dokunabilseydikde güzel olurdu 😀
Cevap
26Cevap
Olur kokulu fotoğraf çektir. Git fotoğrafcıya. Ne güzel iş fotoğrafçı isteğiniz koku üzerinde olacak resim çıkartacak kokusu hiç gitmeyecek. ya da bir çerçeve olucak sevdiğin kişinin parfümü nü çerçevenin yanlarında iki küçük uzun ince tüp şişe olucak resmi bakarken o kokuyu da alıcaksın
geleceğin bilim insanı sensin buna garanti veriyorum güzel bir buluş
Teşekkürler 😕
Öyle bişey olsaydı hoşlandığım kız 24 saat boyunca bildirimleri sessize almak zorunda kalırdı bilmem anlatabildim mi kendimi 😂😂😂
Sevgilim yok sevdiğim de yok ama ileride olursa eğer sevdiğim - sevgilim güzel olabilirdi kız ayool
Aynen ayool
Ben alıyorum alıyormuş gibi hissediyorum çok şükür olunca.
başkasını bilmem ben ellerinden tanıyorum kokusunudaalıyorum başkasını bilemem.
Telefonda konuşunca da kokusu gelsin ister miydin ya da görüntülü konuşurken telefona sarıldığında sanki ona sarılıyormuş hissi vermesini?😏
aynen yaa ne güzel olurdu bılım adamları düşünsün bı seyler artık
Aslında koku da görme duyma gibi beynin belirli bölgelerindeki sinirlerin etkileşimiyle oluyor. Bence bilim adamları az didiklese onu da halledecekler. Bizde hala sakız orucu bozuyo mu yeaaaa da kalmış olsada bilim ben umutluyum ☺️
bir noktadan sonra monotonlaşır. Bu da sıkar. Ayrıca fazla romantik.
ben kendisini koklamak varken, fotolarla idare edemem..
o yüzden benim için bir özelliği yok..
Gece gece yapmayın insanlar üzülür.
Tabikide çok güzel olurdu ama mümkün değil bu
Bu dediklerin olsaydı akıllı insan kalmazdı dünyada inan bana.
bildirim gelse neysede koku kalsın beaaa
Sorma, harika olurdu :)
*Gecen bol olsun.*
Ne güzel olurdu yaa olsa keşke :/
Koku kısmı güzel diğeri olmamış
Olmazdı bence. s yanına gitmeye bahane kalmaz ki
Olmazmı harika olurdu
Hayaller...
#devilschild
Çok iyi olurdu cidden.
Ne güzel istekler dkdk
Cok güzel olurdu
Olmazdi ozaman unutamazdik
Buralar yanık kokmaya başladı
Hayal gücün muthis 🙂
Leş gibi ter kokusu alacaktın
Güzel olurdu.
iyi geceler canim. Hadi uyu sen
Ay keşke.
Çok güzel olurdu
Ne tatlı olurdu:)
Olmazdı
Süper olurdu
çook güzel olur
Ahh keşke
evet guzel olurdu
Güzel olurdu
Pirinimi ozledim cen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar