Arkama bakmadan kaçardım
İdare ederdim durumu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben sonuna kadar şans tanıyorum. Cezbedici bir tarafı var da ben keşfedemedim belki.
Ulan mevzu tip olsa yürümekten tereddüt etmeyeceğim onlarca kız var zaten reelde. Sanalda fotoğrafını gördüklerimi 10 üzerinden 9 diye puanladıysam -4 puan kırarak konuşuyorum. Sosyal mecrada artık öyle bir mükemmeliyetçilik var ki, o filtreler, şaşalı fotoğraflar, gezdik eğlendik mutluyuz ayarında ki pozlar olmayınca, bırak dikkat çekmeyi, insan yerine konulmuyorsun.
cut.
Ona söylemezdim ve belli de etmezdim ama kafamda ona karşı puan kırardım. Konuşmanın, karşılıklı mantık terazisinin dengelerine göre de bazı şeylere karar verirdim
Hic kimse zaten fotoğraflardaki gibi degilki fotograflalara aldanmak daha sacma bence
Bir şey yapmam dış görünüş için sevmiyorum
Cevap
3Cevap
bu ben yaa. fotolarda iyi çıkıyorum ama insanlar beni tersten gördüğü için güzel olmuyor :(
Dolandırıldım laa diye saçlarımı yolardım
Kalbini kıracak bir şey demem aslaaaa
Umrumda olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?