Zaman soğuttuğunuz da içinizi geriye ne kalır içinizde, ahlar mı yoksa anılar mı sizin içinizde ne kaldı geçmişten bu güne?

Zaman soğuttuğunuz da içinizi geriye ne kalır içinizde, ahlar mı yoksa anılar mı sizin içinizde ne kaldı geçmişten bu güne?
Zaman...
İlaçtır evet zaman büyük bir ilaçtır çoğu zaman.. nefes aldığın sürece
ne yaşarsan yaşa zamanlar geçecektir zira..
Canını acıtan ruhunu daraltan seni ölmekten beter eden her ne varsa zamanla geçecektir.
Her acı unutulur...
Ama sonrasında unutulan her şeyin ardında bir iz kalır yürekte..
Kimi zaman ah edersin artık olmayan birisine...
Kimi zaman anıları ile avunur belki gülümsersin kimi zaman..

Peki sizde zaman nasıl bir etki bıraktı yüreğiniz de ne bıraktı her şeyden geriye..
anılar mı yoksa ettiğiniz ahlar mı size eşlik ediyor..



#DengesizBirAdam
Zaman soğuttuğunuz da içinizi geriye ne kalır içinizde, ahlar mı yoksa anılar mı sizin içinizde ne kaldı geçmişten bu güne?
Cevapla