Hangisi makbuldür 🌹
starbuckstan çıkmayan erkek tabii ki 🌚
kahvede okey oynayan erkek tabii ki 🌝
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İkisi de değil. Starbucks'ta takılacak, türlü türlü kızlar var. Vururum onu. Kahve de olmaz, bu sefer eve gelmez. 😒
Evet, bu harika.:D
kahvede okey oynayıp eve gelince nasıl yendiğini anlatan erkek makbuldür ashdfkljfkj :)))))
Kahvede okey oynamak kötü bir şey değil , kahve içmek de kötü bir şey değil. Ama her şeyin aşırısı kötü.
Erkeğin makbulü budurrr
Cevap
23Cevap
Evinde oturan ben... :)
İkisi de birbirinden beter :D
Çalışan erkek makbuldür, kahve ve kafe köşelerinde lay lay yapan değil.
ikiside değil tabiki ama arada starbucksa gitmesi yerine kahvede okey oynasın derim :D
starbucks ta neymıs yenı nesıl yetmelerın yerı buraları..
Evde annesini sofrayı hazırlaması yemek ve ev işinde yardım eden erkek mâkbul 🙄
Ne starbuckmuş ya ikiside değil evine ekmek getiren erkek
Hiç biri. İki şeyi de sevmem.
Hiç biri en çok seveni tabii ki
İkisi de makbul değildir 😊
kahvede okey oynayan erkek tabii ki
Ikiside makbul degil..
Abdest alıp camiye giden erkek makbuldür. 😂😉
sen yapma bari bu paylaşımdan ya 😿
İkiside makbul değildir zannımca 😂
Tabii ki odasindan cikmayan gamer erkek😨
İşinde gücünde olan erkek daha makbuldür.
İkisinden de bir b0k olmaz
Starbucks in , kahvehane aut...
Ne kadar Kahveci bir erkek
İkisi de olmayı istemem
Kahveyi sevgilisinden bekleyen erkek
Okey.
İkisi de makbul değildir kız ayool
Mümkünse hiçbiri
İkisini de sevmem
İkiside kötü
Ikiside
İkiside değil.
Ikiside değil
İyi dönerim 😂
İkissinide yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar