"Erkekler önemsedikleri kadını kimseye anlatmaz, kadınlar ise önemsemedikleri erkeği" sözü doğru mu?Kadınlar önemsedikleri erkekten herkese bahsetmek isterler. Erkeklerde durum tam tersi mi?
"Erkekler önemsedikleri kadını kimseye anlatmaz" sözü doğru mu?
Kendi adıma konuşmam gerekirse sevdiğim kadını kimseye anlatmam. Illa birine anlatmam gerekiyorsa ayna da kendime anlatırım. Ya da sevdiğim kadına kendisini anlatırım.
Hayatımdaki hiçbir kadından hiç kimseye bahsetmem kime ne benim özel hayatımdan. Başkasına anlatırsam o hayat nasıl özel oluyor ki herkesin canı cehenneme
Evet doğrudur o seviyede sevdiğimiz kızlar oluyor ben ablama bile anlatmaya kıyamadığım bir kızı seviyordum bir zamanlar düşün :) Ama duyuyorum ki kızlar herşeyi anlatıyormuş, affedersin eşiyle yatakta ilişkisini bile performansını dahi... (yuh)
Kesinlikle doğru. Erkekler kız arkadaşlarını / sevgililerini / eşlerini asla anlatmazlar. Okulda iken şöyle bir kuralımız vardı , birbirimizin kız arkadaşını asla eleştirmezdik.
bence hayır çünki insan ney olduğu önemli değil sevdiği herşeyi dile gtirmeyi sever :) ama kişiden kişiye değişir derseniz b ozamn bilemicem tartışmayı siz yapım
En İyi Cevaplar