Insanların menfaatçi oluşu/menfaatçilik ile ilgili neler düşünüyorsunuz?

Sizler iliskilerinizde ne kadar cikarlarinizi gözetirsiniz?

Sizin icin bir iliskide ilk önce gelen menfaatiniz midir mesela?

Peki ya hayatta karsilastiginiz kisilerle ilgili neler düsünüyorsunuz bu konuda? Insanlar menfaati kadar mi tutuyorlar sizi yanlarinda ve menfaatleri kadar mi size eslik ediyorlar...

Insanlar hic menfaat gözetmemesi ne dogrudur...

düsüncelerinizi paylasir misiniz...

dinlemelik; link
Insanların menfaatçi oluşu/menfaatçilik ile ilgili neler düşünüyorsunuz?
Cevapla