• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Sizce insanlar iyicil yaratiklar mi? Yoksa ozunde kotucul yaratiklar midir?

psychoparadıse
psychoparadıse Takip Et
Master Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
105
Yapay Zekaya Sor
Sizce insanlar iyicil yaratiklar mi? Yoksa ozunde kotucul yaratiklar midir?
Sizce insanlar iyicil yaratiklar mi? Yoksa ozunde kotucul yaratiklar midir?
Cevapla
Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
15 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • celeb2face
    celeb2face Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    7 ay

    elbette tercihtir ama insanin özünde iyi veya kötü olmadıgını ama kötülük yapma egilimi taşıdığını düşünüyorum ve bunun tamamen milyon yil once ilk insanlarin hayatta kalmak icin avlanmak, yiyecege suya ulasmak, ulasamazsa ulasanın elindekini almak gayesinden kaynaklandigini düşünüyorum ki bu durum oldukca anlaşılabilir. hobbes'un görüşünü benimsiyorum denebilir bu noktada ki kendisi de insanin aslında kötü olmadigini ama hayatta kalmak icin kötü olmak zorunda kaldigini söylüyor çünkü insan kendini korumak ister, herkes ayni güdüyle hareket edince herkesin herkese karsi savaşı baslar.

    kaynak veremeyecegim bir makalede bir grup insani, hic kimse tarafindan tanınmadıkları, tamamen yabancisi olduklari farkli mahallelere tasıdıklarını ve bu insanlarin tasındıktan sonra cesitli suclar islemeye basladigini okudum, sebebi ise o çevredeki kimse tarafindan taninmadiklarindan dolayi yargılanmayacaklarını dusunmeleri ve suc isleme istegini bastiracak bir etkenin olmamasi seklinde acıklanmıstı. yani özümüzde iyilikten daha cok kötülük barındıyoruz bence ama dıslanma korkusu, kanuni cezalar, dini kurallar, ahlaki ogretiler sayesinde bu kötülüğü bastırıyoruz. yine de insan salt iyidir veya kötüdür diyemem.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Herkesböyle
    Herkesböyle Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 814 cevap paylaştı.

    Bazen kötünün içinde iyi, bazen iyinin içinde kötü olunmalı. Yaratılış olarak her insan bu kıvama gelir ve seçim yapmak zorunda kalır. Daha doğrusu içinde olan gücü farkeder. İyi ve ya kötü sadece bir yanıltı. Kötü denebilecek güce ve auraya sahip olabildiğin halde iyi denebilecek bir şey yapabilirsin ve ya tam tersi. Zihinsel açıdan insanlar genelde kötü ne varsa ilk onu idrak eder çünkü kötü denilen şey enerji yutar ve olan ne varsa içine çeker düşüncelerin dahil. İyi denilen şeyler enerji verir ve bu sebeple akılda, düşüncede kalmaz, özgürlük bahşeden, huzur vericidir. Ama genelde her ikisi enerji yayar. Sanırım insanlar kötücül yaratıklar bu sebeple 😂 dediğim gibi daha güçlerini anlamamışlar

    1
    2 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Katiliyorum efenim :)

      Yorumla
    • Herkesböyle
      Herkesböyle
      7 ay

      🤝

      Yorumla
  • wkertenkele
    wkertenkele Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 100%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.

    Her insanın özünde bir iyi, bir de kötü vardır. zaten az çok dini duygusu olan biri, her insanın bir koruyucu meleği bir de onu sürekli günaha sevk etmeye çalışan bir şeytanı olduğunu bilir. Ama hangisine ayak uyduracağın, hangi yolu seçeceğin, tamamen senin karakterine kalmış bir şey.

    1
    2 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Ama iste o karakterimiz kotu diyorum can.

      Yorumla
    • wkertenkele
      wkertenkele
      7 ay

      nasıl yani anlamadım

      Yorumla
  • AnTroPoSeN
    AnTroPoSeN Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 100%
    7 ay

    İnsanın özünde iyilik ve kötülük barınmaz. Yaşamını idame ettirmek için sürdürdüğü hayatında çıkarına uygun olup aynı anda başka canlılarında faydasına olan davranışlar sergilediği için diğer insanlar tarafından iyi, -sadece- kendi faydası ya da keyfi için sergilediği davranışlar içinde diğer insanlar tarafından kötü biri olarak tanımlanır.

    İyi ve kötü kavramı bir yaftadır, mutlak iyi ve kötüden bahsedilemez. Canlı yaşamının işleyişine terstir.

    1
    1 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Boyle dusunmuyorum efenim. Ama fsrkli bir bakis acisi

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

İremolog
İremolog Takip Et
Fenomen
7 ay
  • İnsanların özünde nasıl bir varlık olduğu sorusu, çok derin ve felsefi bir tartışma. Aslında iyilik ve kötülük, herkesin içinde potansiyel olarak var olan durumlar. Kimi çevresel faktörler, kimi kişisel seçimler insanlardaki bu özellikleri öne çıkarır. Bence insan özünde ne tamamen iyicil ne de kötücül; ikisinin bir karışımı. Bazıları hayatı boyunca daha “iyicil yönlerini” beslerken, bazıları “kötücül yanı” ile daha barışık bir şekilde ilerleyebiliyor. 🌞🌑

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

37

Cevap

22

Cevap

  • KIZILİNKA
    KIZILİNKA Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 27
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    İnsan doğası gri, beyaz değil. İyi - kötü kavramlarını düşünürken dualizmi de ele almak lazım 😏

    1
    10 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Dualizmi ele aldigimda iyilik yapmayi tercih edenler ve oldugu gibi kalan kotuler geliyor gozumun onune kizil hanim. Mesela neden iyi bir insansin deriz? Iyilik yaptigi icin. Dolayisiyla bu olagana karsi gelmenin takdir edilmesi degil mi?

      Yorumla
    • KIZILİNKA
      KIZILİNKA
      7 ay

      Gözlemin doğru. İyiliği doğal veya sıradan görmemek lazım. Yapanın çabası değerli ve fark etmek gerek. Değerli ama tek başına değil ki, kötünün varlığı onu anlaşılır kılıyor.

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      (Cicek, kalp)

      Yorumla
    • KIZILİNKA
      KIZILİNKA
      7 ay

      Nasıl yani 😄

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Ehehe neden bugun kalp ve ciceklerimi kimse anlamiyor 😆 Kizil ofke hanim sizlere bir buket cicek ve sevgilerimi ilettim 😆

      Yorumla
    • KIZILİNKA
      KIZILİNKA
      7 ay

      Öfkeli diğilim ya 😄💛 yorumum havada kaldı öylece shjs

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Ehehehe tartismak mi isterdinnn 😆 Anladim simdi nasil yaaa nin anlamini, asil ben anlayamamisim mesajini sorry 😅 Sana kizil ofke demek hosuma gidiyor oyle olmasanda soylerim arada bakma bana sen hahahs. Yorumunun coguna katiliyorum. Benim dusunce tarzima yakinsin cunku :) Biraz daha tartisirsak ortak noktada bulusacsgimizi fark ettigim icin uzatmak istemedim aslinda. Ama illaki tartisalim diyorsan ohüm ohüm " hayir kizil hanim size katilmiyorum " 😆

      Yorumla
    • KIZILİNKA
      KIZILİNKA
      7 ay

      Nayn tartışmak istemiyorum hevesim kaçtı shjs

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Ahshaha bir dahakine hic beklemedigin bir soruda zorluycam o zaman 😆

      Yorumla
    • KIZILİNKA
      KIZILİNKA
      7 ay

      Görcemm

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    7 ay

    İnsanlar iblis; melek olarak geldiler dünyaya sonra kötü olmayı seçtiler

    1
    0 Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    7 ay

    Özümüzde kötüyüz hem de çok kötüyüz

    1
    0 Yorumla
  • Psigareşh
    Psigareşh Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Bu çok güzel soru tebrik ederim 🙏

    Kendi suretinden yaratmış olsada içinde tahmin edilememezlikte katılmıştır. Bir arkadaşımın dediği gibi farklı kombinasyonların oluşması için bu gerekliydi...

    Bence içinde her ikisinide barındırıyor.. kötülüğü ve iyiliği.. yoksa sınav dediğimiz şey var olmazdı. Bundan dolayı herkes herşeyi yapmak isteyebilir fakat yapıp yamaması bir seçimdir.

    1
    3 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Tesekkur ederim dost. Guzel gorusun icinde minnettarim.

      Yorumla
    • Psigareşh
      Psigareşh
      7 ay

      Ben rica ve teşekkür ederim..

      Yorumla
    • Psigareşh
      Psigareşh
      7 ay

      🙏.

      Yorumla
  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Bu iyi/kötü değil de zeki/idiot sorusu olmalıydı bence. Cidden bazılarının söylediklerine ve verdikleri kararlara bakıp 'bu insan bu yaşa nasıl gelmiş acaba' diyorum. Kötülük ediyor farkında bile değil veya akıllara durgunluk veren bir yanlışı gönülden inanarak savunuyor vs. Ve ortalama IQ seviyesine bakarak soruna cevap bulabilirsin kolayca.

    1
    1 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Bu baska bir sorunun konusu 😆 zamaninda sordugum...

      Yorumla
  • Doğalsever
    Doğalsever Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    7 ay

    İçimizde iyilik de kötülük de var. Ter*r örgütü mensubu biri, kendisi için doğru olduğuna inandığı bir şeyi yapıyor. Askerliği meslek olarak seçen bir yiğit de kendisi için doğru olduğuna inandığı işi yapıyor. İnsanları küçükken nasıl yetiştirirseniz ona göre şekil alırlar. Putperestliği öğretirseniz puta taparlar, dini öğretirseniz Allah'a ibadet ederler. Aynı teröriste vatan sevgisi öğretirseniz asker olur. Olay bu kadar basit.

    1
    0 Yorumla
  • babyyy_girl
    babyyy_girl Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 100%
    7 ay

    insanlar içinde hem iyiliği hem kötülüğü barındırdığı için sınava tabi tutulmuyor mu melek gibi saf iyi olsak direkt cennetlik olurduk şeytan gibi saf kötü olsak keza ama bu dünyadaki bazı insan müsveddeleri şeytana pabucunu ters giydirir

    1
    6 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Aslinda soyle dusunuyorum. Eger iyi olsaydik kotuluk yapacak mi diye bir sinava tabi tutulmazdik. Soylediginiz ornege farkli bir bakis acisiyla sunu soyleyebiliriz. Eger iyi olmayi tembihleyen ve bunun testine tabii tutulanlarsak, demek ki kotuyuz ve iyi olursak odulunu alacagiz diyenilirmiyiz? Bu da aslinda kotuler oldugumuza isaret ediyor diye dusunuyorum

      Yorumla
    • babyyy_girl
      babyyy_girl
      7 ay

      aslında haklısınız özgür irade kavramı burada işin içine giriyor dindar biri değilim o yüzden kötülükten kastım dinlerin helal haram kavramları değil tabi her din özünde iyi bir insan olmayı öğütler ama bazı spesifik örnekler (tesettür, alkol, vs.) gibi konulardan ziyade ben dedikodu yapmamayı, insan hakkına riayet etmeyi, yardımlaşmayı, paylaşmayı vs gibi temel etik değerleri kast ediyorum konuyu çok dağıttım gibi oldu son sözümle noktalayayım kötülük potansiyelimiz varken iyi olma gayretimiz o'nun bizde görmek istediği olabilir (dindar değilim ama yaratıcıya inanıyorum)

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Seni tebrik ediyorum. Muslimanim fakat klasik muslimanlar gibi dusunmuyorum. Kurands iyi bir insan olmayan hic kimsenin musluman olamayacsgini soyler mesela. Ama hacilar hocalar bundan bahsetmez. Ne der? Musliman okursan kotuluk yaosanda cennete gideceksin der. Bu mantikla da calan, cirpan, tecavuz eden, adaletsizlik yapan ve insan hakkina giren ama butun bunlsrin yaninda namaz kildigi ve muslimanim dedigi icin cennete gidecegine inanan bu sahte ve sacma musliman duzeni kuruldu. Halbuki Kuranin ogretisine baktigimda diyor ki sen once iyi insan ol, sonra namazini kilar iyiligi yaparsin. Insanalr da boyle algilasa ne calar ne cirpar ne de hak yerdi. Yapip yapip amaaaan nasil olsa cennete gidecem diyen okuyup arastirmadan inanan insanlar topluluguyuz... Dolayisiyla olmaya calistigin insan ve yasamini takdir ediyorum. zumarim her sey gonlunce olur.

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Inancsizim dedin musliman guzellemesi ysomis gibi gorundu cevsbim 😅 ama amacim bu degildi, boyle gorunduyse ozur dilerim...

      Yorumla
    • babyyy_girl
      babyyy_girl
      7 ay

      hayır est. keşke bütün müslümanlar senin gibi olsaydı da dinden soğumasaydım

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      (Cicek)

      Yorumla
  • DarkAngelNyxx
    DarkAngelNyxx Takip Et
    Guru Yaş: 100 , eic 100%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Her insanın içinde iyilik de var kötülükte. İyi veya kötü olmak bir tercihtir, bir de vicdan meselesidir✨

    2
    15 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Bence insanlar iyi olmayi becerebilenler ve beceremeyenler diye 2 ye ayrilir. Aslinda kotuyuz ama iyi davranmaya meyilliyiz. Cikarlarimiza ve sevdiklerimize zarar gelecrgini bildigimizde hepimiz elimizden gelen kotu ve ahlaksiz dsvranislari sergileyebiliri

      Yorumla
    • DarkAngelNyxx
      DarkAngelNyxx
      7 ay

      O benim için geçerli değildir. Çıkarlar için yaşamıyorum, dolayısıyla işime çomak sokanı Allah’a havale ediyorum. Haksızlığa uğratanla değil haksızlığı kanıtlamakla uğraşırım çünkü kimsenin hakkını yemedim gibi, hakkımı yedirmem. Aileme zarar verene zarar vermem veya verme isteğim makuldür, çünkü korumacı bir insanım ve sevdiklerim söz konusu olduğunda kendime engel olmaya gerek görmüyorum. Lakin bunun için ahlaksızca davranmam, zarar verenin sevdikleriyle değil, kendisiyle hesaplaşırım. Ne demişler: “aşkta ve savaşta her şey mubahtır” tabii ahlak kuralları çerçevesinde ✨

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Herkesin hayati esit duzlemde iyi olmuyor. Camura dusmeden kirlenmeyeceginiz gibi, kotuluge zorlanilmayan bir yasam biciminde, iyi gibi davrananlarin arasinda iyi birisi gibi olabilir. Ornegin, hirsiz misin? Degilim diyeceksin. Kendine sunu sor ( maddi durumu kotu birisin diye farzedelim) ve kardesin ya da kimi ele alacak olursa o kisi cok hasta ve elinde para olmadigi icin ölecek. Bir bankayi soyma ihtimalin var ama hic kimse de o bankayi soyarsan ( tedaviye yetecek kadar parayi) seni asla yakalayamayacak. Bunu bildiginde o parsyi alirmisin almaz misin? Sence alirsan bu kotuluk mu? Muhattabi olmadigimiz hic bir olgunun masumu degiliz...

      Yorumla
    • DarkAngelNyxx
      DarkAngelNyxx
      7 ay

      Emin ol o bankadaki para sigortalanmıştır. Ve sigortanın ödeyeceği para, senin, benim, hepimizin öyle ya da böyle yaptırıp ödediğimiz ama asla gerek olup kullanmadığımız, havuz hesabında biriken paralardan ödenir. Ayrıca bankaların bizim vadeli-vadesiz yatırmış olduğumuz paradan fazlasıyla kar ediyorlar. Bir finans uzmanı olarak, eminim bu konulara hakim olup benden daha iyi biliyorsun 😅
      Benim için son çaredir o dediğin, ama mecbur kalırsam ve imkan varsa (ki yok) kimsenin canı yanmadığına emin bir şekilde yaparım ve bu beni kötü biri yapmaz, bilinçli tüketici yapar 🤭

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Iste neden kotucul oldugumuzu kanitlayan bir cevap ehehehe. Utanmasan bankaya bi de molotof atacaksin he he heeee

      Yorumla
    • DarkAngelNyxx
      DarkAngelNyxx
      7 ay

      Yok canım, tekrar lazım olabilir, bana olmasa da bir başkasına sjsjsj asla bencil değilim ben 🤣🤣
      Ayrıca teessüf ederim, dediklerimin hangisi kötücül? Mantıksız veya kötücül herhangi bir şey söylemedim. En basitinden, kredi bile çeksek sigortalatıp 99% kullanılmayacak bir bedel ödüyoruz. Arabaya her yıl sigorta ve kasko yaptırıp, kaza yapmadığımız için o paralar havız hesabında birikiyor vesaire vesaire. Sonuç olarak benim ödediğim parayla birinin tedavisi, başkasının maddi zararı karşılanıyor. Benim sigortalı olan bir parayı çalmam aynı pohhun laciverti ✌️

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Ehehe bankacilik boyle bir sey degil. Bu insanlar icin gorunen yuzudur. Bak sana ornekliyim. Gecen sene basinda bankaya 1 milyon tl para atip faize koysaydin, 1 sene icin 400 bin tl faiz alirdin. Fakat gecen sene basinda 1 milyona almis oldugun bir ev bu sene basi 2.5 milyondu... ya da daha basitinden gidersek gecen sene basi 1 litre kola 27 tl idi sene sonu ise 48 tl... Bankalar cok cok cok fazla faiz almazlar. + bu psrani isletmek icin calisan gise gorevlisi, bireyselci, bankanin kirasi, elektrigi suyu vergisi finansicisi gibi calisanlari vardir. Bankalar degil bankalari denetleyenler deli para kazanir. Bankalar surumden kazanir gibi ufak karlar ile donerler. Ama musteri sayisi milyonlarca olunca kazanclsri yuksektir. Bankalarin al sat yaoan birimleri vardir. Aslinda sen bankadan degil, banka senden borc alir. Cunku 5 milyon dolar para yatirilirsa o bankaya maks 1 milyon dolar kredi verir musterilerine. Senin benim param yok 😆 parasi olanlar bankaya parasini yatirir. Banka calisanlari da bu parayla ticaret yapar. Kisaca anlatmak icin cok uzun konular bunlar eheheh. Sen iyilik yapmayi secen bir kotusun 😆

      Yorumla
    • DarkAngelNyxx
      DarkAngelNyxx
      7 ay

      İyi de yanlışın var. Ben sadece bankaların kazandıkları faize değinmedim. Sigorta şirketlerinin havuz paralarına da değindim. Bankadaki parayı bankanın kendisi değil, sigorta şirketlerine sigortalatır bankalar. Bence sen vazgeç ve iyi bir “haklı” olduğumu kabul et gitsin :))

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Cxxxxx olmasss. Sigorts sirketleri fsydsyi ortsk bir paydada toplar. Ve zsten kar amaci guden sirketlerdir. Sen ben bu parsyi verdik o zaman o para bizimdir diyemezsin. Size imzalatilan o 500 sayfslik sozlesmeyi okusaydiniz 😅 kendi rizanizla ve cikariniz ici bu sozlesmeyi imzalayacsginizi bilirdiniz 😆 Sizin benzetme suna benziyor. Ben oara verip mercedes satin aliyorum. Ama mercedes 20 ye mal edip 50 ye satiyor. Dolayisiyla benim paramla zenginlesiyor o zaman o parada benim de hakkim var 😅 Kotusun sen kootuuu kotuuuu diririririmmm

      Yorumla
    • DarkAngelNyxx
      DarkAngelNyxx
      7 ay

      Robin Hood kötü mü yani sana göre

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Efenim insanlar robin hoodu okumuyorlar Islerine gelen kismini bilirler sadece. Robin hood zenginden calio fakire vermez. Robin hood haksizlik yaparak, fakiri kandiran dilandiran zenginlerden calar ve parayi asil sahiplerine verir. Robin hoodu okursaniz, haksizliga ugrayan, hakkiyla ticsret yaparak zenginlesen insanlari koruyup kolladigini, bu insanlari da destekleyip, onlarinhakkini ssvunan birisidir. zinsani kusurlari olan merhametli bir maceraperesttir. Kotulerden calar. Zenginden degil. Ama halkin duygusal romantizmi, onu sanki her zenginden calio fakire veren bir kahramanmis gibi lanse etti. Ticsret amaci guden tvler film sirketleride sadece bu yonunu ele alarak pazarladi hikayeyi..

      Yorumla
    • DarkAngelNyxx
      DarkAngelNyxx
      7 ay

      Efenim zaten Robin Hood’u hiçbiri zaman hırsız veya zengine haksızlık eden biri olarak görmedim. Öyle olsa ortaya atmazdım kendisini. Neyse, ben o sigortalanmış parayı kişisel keyf ve zengin olma isteğim için değil, birinin hayatını kurtarmak için çaldım sürece kötü olamam, bunu sende benim kadar iyi biliyorsun, sadece kabul etmek istemiyorsun :))
      Aslında bu kadar mantıklı argümanlarla açıklamış olmama rağmen hala kötü olarak görmen şaşırtmadı desem yalan olur 💔

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Kotuuu kotuuu 😆 Argumanlarin pek cok dusuceye gore dahs elle tutulur. Yine de bir yalnisi fsrkli bir yalnisla kapatmaya calismak kotuluktur. Hayatini kurtsrmak icin kotuluk yapmayi mesru kilarsak, banka denilen bir sey kalmazdi. Cunku ayni durumdski milyonlarca insan banka soyup senin dusuncen gibi kendini hskli ilan edebilirdi. Bu seferde bankalar batar ve hayati boyunca 3 kurusa calip bankaya parasini atan milyonlarcs belki milyarlarca insan bu durumdan zarsr gorurdu. Domino tasi gibi bankalarin bu sekilde muamele gormesi tum piyasalari batirir ve dunya muhtemelen 3. Dunya savasina girerdi. Sen iyi bir insandin tanidigim kadariyla. Ama olaya felsefik olarak bakmaya calisiyorum. Kisisel algilama lutfen :) kimseye zararim dokumaz benim. Ama bende kotucul birisiyimzsadece iyi olmayi seciyorum. Bu ileride canima dank edio kotuluk yapmayacagim anlamina gelmiyor.. (Kalp ve demet demet cicekler) gonderiyorum sana ❤

      Yorumla
    • DarkAngelNyxx
      DarkAngelNyxx
      7 ay

      Bende dahil, o milyonlarca kişi de önce her türlü yoku dener, son çare banka soymak olurdu, dolayısıyla bankalar batmaz, 3. Dünya savaşı da bu yüzden çıkmayacaktır, merak etme sjsjsjs Ayrıca yüzbinlerce insan bankadan aldıkları kredileri ödeyemiyor ve karşılında haciz edilecek kadar değerli eşyaları yoktur (arsa, ev vs). Bazıları da umutsuzluğa kapılıp intihar ediyor. Ayrıca ilk bankanın kurulduğundan beri sayısızca soygun gerçekleşti.
      Sana iki soru:
      Bankadan borç alıp ödeyemeyen herkes köyü mü?
      Bu kadar soygun ve borç alıp ödemeyen/ödeyemeyen insanlara rağmen bankalar neden/nasıl varlıklarını devam ettiriyorlar?

      Yorumla
    • DarkAngelNyxx
      DarkAngelNyxx
      7 ay

      Çiçekler ve kalp için teşekkür ederim. Kalpli kutuda çiçek şeklinde çikolata yolluyorum 🌸💝🍫

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    7 ay

    Bence insanlar özünde ne tamamen iyicil ne tamamen kötücül değil çünkü çevre, deneyimler, eğitim ve kültür karakteri şekillendirir bazıları bencil ve acımasız olabilir bazıları ise fedakar ve merhametlidir insan doğası karmaşık bir denge üzerine kurulu içgüdüler ve sosyal şartlar birleşince davranışlar değişir yani özde saf bir iyi ya da kötü yok mantık ve vicdan karar veriyor

    1
    0 Yorumla
  • ÇiçeğiburnundaAnne
    ÇiçeğiburnundaAnne Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 88%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Adem topraktan yaratıldı topraktan kötülük çıkmaz insan karakterinin kötülükle harmanlanmış olması tamamen nefis ve şeytana uymaktandır

    1
    1 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Şeytan zorlamaz ki, fikir verir vesvese yapar. Ayrıca toprak elbisedir ruh ve kalp önemlidir bencemmm

      Yorumla
  • Ecrininizzzzzzzzzz
    Ecrininizzzzzzzzzz Takip Et
    Master Yaş: 19 , eic 100%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Kotuuukotuuuuinsanlarcokkottuyyy
    Ama ben iyiyimmm💅💯🐣🫡👉👈🫶

    1
    4 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Smilelere bittim 😆 lucifer ecrin

      Yorumla
    • Ecrininizzzzzzzzzz
      Ecrininizzzzzzzzzz
      7 ay

      Dediklerinden bişi anladıysam Arap olim

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Smileler ikonlar la ha bunlar 😅😆🤣😁😃😄😅 cok tatli diyorum. Lucifer de seytanin ismi dusmus melek...

      Yorumla
    • Ecrininizzzzzzzzzz
      Ecrininizzzzzzzzzz
      7 ay

      Tamam

      Yorumla
  • DİYKAT
    DİYKAT Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Her iyinin içinde kötülük de vardır. Bakınız Marvel filmleri

    1
    4 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Peki sence sen iyi bir insanmısın diykatçik?

      Yorumla
    • DİYKAT
      DİYKAT
      7 ay

      İnşallah, maşallah öyleyimdir 🤭

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Bence de sen iyi bir insansın. Kendi halinde ponçik (çiçek)

      Yorumla
    • DİYKAT
      DİYKAT
      7 ay

      🙈🙈🙈

      Yorumla
  • Morjinal
    Morjinal Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    7 ay

    Sorunuzun cevabı uzun uzun yazı okuyacaksanız yazayım

    2
    5 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Tabii ki de okurum.

      Yorumla
    • Morjinal
      Morjinal
      7 ay

      İslami bakış açısını yazacağım. İnsanın ruhu iyilik etmeye meyilli ve nefsi kötülüğe meyilli. Ancak biz iyiliğe daha meyilli canlilariz tabi ruhumuzu besledikce ruhumuz güçlenir , nefsimize uydukca nefsimiz. Tercihlerinize de dünyaya ait olan bedenimizle yöneliriz. İnsanın içi sıkıldığı durumlarda Rabbini anmak iyi gelir. İyiliğe meyyal olan insan güzel davranışları yaptıkça yenilerine acıkır , kötülüğü yaptıkça da açlığı o yönde olur. Ve bunu her bir tercihte devam ettirir.

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Tesekkur ederim. Fakat dini bakis acisiyla gittigimizde, dinin ortays cikisi iyiligi ve duzeni saglamaktir. Peki duzensizligi ve kotulugu yapmasaydi insanlar, iyilik icin odul sisteminin okdugu ve insanlars iyiligi tembih eden ninlerce peygsmber ya da kutsal metinler indirirmiydi Allah?

      Yorumla
    • Morjinal
      Morjinal
      7 ay

      Taa evvelden şeytan söz verdi kullarını doğru yoldan al8koyacağım Salih amel işleyenler ve hakiki iman sahipleri dışında diye. Ve nefsimiz onun varlığının bir parçası. Şeytan Allah'a iman ediyor ama asi geliyor. İnsanlar Allah'a inanmayı da bırakıyor ve şeytandan da ha ileri gidiyor. İnsanda ikisine de meyil var ve bu en baştan böyle. Dini metinler ve peygamberler olmadan sadece içsel olarak biz bu yolculuğu tamamlama kapasitesine sahip olsak bile birşeyin bize farz olması için onu bilmemiz gerekir ve bunu bize peygamberler aracılığıyla iletmiş. Peygamberlerden bahsederken açıklayıcı ve yol gösterici olarak bahsedilir Kuran'da (diğer kutsal kitapları incelemedim) . Biraz uykum geldi sorunun tam cevabı olmamışsa tekrar yazarım

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Dini inanci saglam birisi olarak anliyorum. Ama seytan sadece vesvese verir. Bunu sececek olan insandir. Hatta peygsmber ile seytsnin konusmasi oldugu iddia edilen rivayetleri bilirsin. Ben insanlara sadece vesvese veririm ama ben onlar yerine bir sey yapmam. Ne yaptilarsa kendileri yapmistir der. Seytan varken yine de iyilik yaoan insanlar var ise, bu bile kotucul ama iyilik yapmayi, cunku bunun sonucu allah in takdirini alacsgini dusunerek hareket eder insan. Yarin devam edersinn iyi geceler dilerimm (cicek)

      Yorumla
  • Kraliceleylxx
    Kraliceleylxx Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    7 ay

    Insanlar iyilikten çok acımasızlığa meyilli varlıklardır

    1
    3 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Puh onlarin suratina , 😅

      Yorumla
    • Kraliceleylxx
      Kraliceleylxx
      7 ay

      🤭😀pohh yesinler

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Eheheh

      Yorumla
  • HayatKısaKşlrUçyr
    HayatKısaKşlrUçyr Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 61%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    İyicil olsaydı, dünya şu an ki durumunda olmazdı.

    1
    7 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Degil mi? Dogru...

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      7 ay

      Herkesin içinde kötücül bir öz vardır.

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      (Cicek)

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      7 ay

      Anlamadım 🙄

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Cicek gonderdim 😅 smilelerim yok 😅

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      7 ay

      Ahh :))) teşekkürler :))

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Rica ederim 😅

      Yorumla
  • lotus-patra u
    lotus-patra Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Saf niyet taşıyan insan sayısı karşılaşamayacak kadar az.
    İnsan sevmiyorum.

    1
    3 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Al benden de o kadar cano. Insanlarin sevilcek bir yani oldugunu dusunmuyorum...

      Yorumla
    • lotus-patra u
      lotus-patra
      7 ay

      Hayvanlar iyi ki var 🙄

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Kediiiii 😆 Kedi askimizi kimseler sorgulayamaz 😅

      Yorumla
  • KaranlığınKalbi
    KaranlığınKalbi Takip Et
    Yoda Yaş: 126 , eic 100%
    7 ay

    Kelime darağacıma yenileri eklendi ama kullanır mıyım? O şüpheli. Soruya gelecek olursak, insanın hamuru önemli; hamurunda kötülük varsa er ya da geç kötü olur.

    1
    0 Yorumla
  • ArtıkİnsanDeğilim
    ArtıkİnsanDeğilim Takip Et
    Guru Yaş: 101 , eic 100%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    İnsan grinin siyaha daha yakın bir tonudur, ne olmak istediğini kendisi seçer ama kötüye daha yakındır

    1
    0 Yorumla
  • Niddya
    Niddya Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 98%
    7 ay

    İnsanların içinde hem iyilik hem de kötülük vardır. Hangi tarafı ağır geliyorsa o tarafa çekilir.

    1
    0 Yorumla
  • koreanturkey
    koreanturkey Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 53%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    İnsanoğlu Özünde iyidir ama nefsi ve çıkarları ona kötü birisi yapar

    1
    0 Yorumla
  • Xperellaa
    Xperellaa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 100%
    7 ay

    İyi de kötü de var. Hangi tarafı beslersen o taraf baskın olur.

    1
    0 Yorumla
  • Meraklıbiri_işte
    Meraklıbiri_işte Takip Et
    Guru Yaş: 18 , eic 101%
    7 ay

    Bence doğduğu zaman iyi üzüldükçe acı çektikçe kötüleşen yaratıklarız

    1
    0 Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    İyi gibi görünse de aslında içi kötülükle dolu.

    1
    0 Yorumla
  • ChocoOrb u
    ChocoOrb Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Bence herkesin içinde kötülük ve iyilik vardır bilemedim.

    1
    0 Yorumla
  • statüko
    statüko Takip Et
    Master Yaş: 54 , eic 100%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    İnsan adece kendisine verilmiş olan "İrade" ile hepsin üstün tutulmuş bir varlık

    1
    0 Yorumla
  • Liwes s
    Liwes Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    7 ay

    İnsanların artık sadece çıkarlar ilişkileri var

    1
    0 Yorumla
  • BirGaripGörünmezAdam
    BirGaripGörünmezAdam Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    İnsan imtihan halindedir. Hem lerle hem hayırla muhattap olur. İkisininde değerlendirmesi ayrıdır.

    1
    0 Yorumla
  • Cheiisy m
    Cheiisy Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    7 ay

    Özünde kötü olduklarını düşünüyorum

    1
    1 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Bende ayni sekilde dusunuyorum efenim (cicek)

      Yorumla
  • bahareu969
    bahareu969 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    7 ay

    Bence ikiside eşit hangi tarafi büyütür beslersen O olursun çok kötü insanlar hep kötü taraflarını besler ve kötü zalim. biri olup. cikwr

    1
    0 Yorumla
  • -Lili-
    -Lili- Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    İnsanlar iyi doğar kötü ölür

    1
    5 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Bence hayata geldigimiz daha ilk dakikada kotulugu ogreniriz :) Bu sekilde bakiyirsak katiliyirum

      Yorumla
    • -Lili-
      -Lili-
      7 ay

      İlk fazla oldu

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Hayir, daha ilk dakikadan aglariz. Aglamamiz bencilligimizden. Canimiz yanar, genzimiz yanar ve hic bir sey dusunmeden kendimiz icin aglariz. Kisa surede de rahat erdigimizde yani kuveze kondugumuzda susariz. Ilk dakikadan numaraci olmayi ogreniriz. Eger aglarsak istemedigimiz seyleri yapmaz, istedigimiz seyleri yaoar bu koleler diye bakariz yetiskinlere.

      Yorumla
    • -Lili-
      -Lili-
      7 ay

      Daha 3 sn önce doğmuş bebeğe de bencil demezsin ne yapacaktı çevreyi rahatsız etmeyeyim diyip susacak mıydı mdjdkd

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Dunyada her sey etki ve tepki dengrsine gire kurulmustur. Cocuk anne karninda ogrenmeye baslar. Annesinin kendini konumlandirmasindan rahstsizss tekme atar. Anne oturuyorsa ayaga kalkar, bebek boylece rshimde daha rahat ederbilecegi pozisyonda durur. Bebek deyio kucumsememek lazim 😆

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    7 ay

    Allah iyi yaratmıştır özünde ama çoğu şeytancık olmuş kötücüller

    1
    1 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Ne demek istedigini anliyorum (cicek) Fakat Allahta bizi iyi olmamiz icin tembihliyor ve iyilik karsiligi odul veriyorsa bence kotu oldugumuzu bilsigi icin.

      Yorumla
  • SymrnaCityStyle
    SymrnaCityStyle Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Kötü gibi duruyor aslında.

    1
    1 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Oyleyiz efenim

      Yorumla
  • Loeyin
    Loeyin Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    İkisi de. Sadece iyi veya sadece kötü yoktur

    1
    4 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Iyi olmayi secen kotuleriz hepimiz

      Yorumla
    • Loeyin
      Loeyin
      7 ay

      Bunu doğru bulmuyorum

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Peki efenim dusunce ozgurlugu (cicek)

      Yorumla
    • Loeyin
      Loeyin
      7 ay

      🌸

      Yorumla
  • GrushenkaRises
    GrushenkaRises Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    7 ay

    Bence özde ikisi de var

    1
    5 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Bence sadece kotuluk var yaa

      Yorumla
    • GrushenkaRises
      GrushenkaRises
      7 ay

      O zaman çocuklar neden tertemiz tatlı melllek gibii

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Cocuklar istedikleri seylerin olmasi icin aglayan numaracilardir. Aglayinca isteklerinin olacaklarini bildikleri icin numara yaparlar

      Yorumla
    • GrushenkaRises
      GrushenkaRises
      7 ay

      Bitek çocukları seviyordum onları da alma elimden yaaa

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Ehehehehe tamam özur dilerimm ( cicekk)

      Yorumla
  • 0xytocine
    0xytocine Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    7 ay

    Herkesin özünde hem iyilik hem de kötülük gizlidir ve biz insanlar birini seçeriz

    1
    0 Yorumla
  • TayyarRA
    TayyarRA Takip Et
    Master Yaş: 32
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 7,8b cevap paylaştı.

    Necaseten öylesine rastgele yaratılmış varlıklar

    1
    2 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Bazen seytan hakliymis demekten kendimi alamiyorum...

      Yorumla
    • TayyarRA
      TayyarRA
      7 ay

      Şeytanın aklına gelmeyecek şeyler insanın aklına geliyor

      Yorumla
  • вshєldσn u
    вshєldσn Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 11,5b cevap paylaştı.

    Genimizde kötülük var

    3
    0 Yorumla
  • Üye_ismiymis9019
    Üye_ismiymis9019 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    7 ay

    Özünde kötücül ama frenliyorlar

    1
    0 Yorumla
  • BuDamıOfsayt_69
    BuDamıOfsayt_69 Takip Et
    Guru Yaş: 100 , eic 100%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Bence dünyanın en vahşi yaratığı insanoğlu

    1
    0 Yorumla
  • Gülbeşeker_
    Gülbeşeker_ Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    7 ay

    Yüzde 99 kötü yüzde 1 iyi..

    1
    0 Yorumla
  • bitcoinbiletcom
    bitcoinbiletcom Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 633 cevap paylaştı.

    Hangi taraf için yaratıldığına bağlı.

    1
    0 Yorumla
  • Tuna8830
    Tuna8830 Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 91%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Özümüzde imtihan için yaratıldık

    1
    0 Yorumla
  • Portakallıjölee
    Portakallıjölee Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 100%
    7 ay

    İyi ruhlar iyi kötü ruhlar kötü

    1
    0 Yorumla
  • x_CiciKız_x
    x_CiciKız_x Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    İnsanların kafası güzel

    1
    0 Yorumla
  • TheVoidHunter
    TheVoidHunter Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    7 ay

    İnsanından insanına değişir

    1
    0 Yorumla
  • LosTShelbyy
    LosTShelbyy Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    7 ay

    Çıkarcı menfaatçi yalaka dengesiz yaratıklar

    1
    0 Yorumla
  • lluvisitons
    lluvisitons Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 99%
    7 ay

    kötü tabii ki

    1
    1 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Aaa sana denk gelmeyi umuyordum. Simdiye kismetmis. Dovme sorunda tenin beyaz mi dedim cevap vermedin, yalnis mi anlasildim? Buna gore renkli ya da renksiz bir onerim olacakti. Sonra yalnis mi anladin acsba diye kotu hissettim (cicek)

      Yorumla
  • Damrancomran
    Damrancomran Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.

    Çok kötü

    1
    1 Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      7 ay

      Oyleyiz

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    7 ay

    Su zamanda cogu insan kotu

    1
    0 Yorumla
  • GezegenAdam
    GezegenAdam Takip Et
    Master Yaş: 31
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    En yükseğe de çıkabilir en assagiyada inebilir

    1
    0 Yorumla
  • Siyahkadife
    Siyahkadife Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.

    Çoğu şeytan 😈 iyiliği oynuyor.

    0
    0 Yorumla
  • yaren2147
    yaren2147 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    7 ay

    Kötücül

    1
    0 Yorumla
  • Ucubevielif
    Ucubevielif Takip Et
    Yoda Yaş: 19 , eic 100%
    7 ay

    İyicil

    1
    0 Yorumla
  • hayatbosm
    hayatbosm Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    7 ay

    iyicil

    1
    0 Yorumla
  • Gizemnurr9
    Gizemnurr9 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 96%
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Kisiye göre

    1
    0 Yorumla
  • roleplaygumball
    roleplaygumball Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    7 ay

    Kötücül

    1
    0 Yorumla
  • BloodyGamer
    BloodyGamer Takip Et
    Mentor Yaş: 35
    7 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 25,5b cevap paylaştı.

    Bence kötü.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    7 ay


    insan değişken bir canlı

    1
    0 Yorumla
  • Merve_kynn
    Merve_kynn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    7 ay

    Kotü

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(44)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Sizce insanlar iyicil yaratiklar mi? Yoksa ozunde kotucul yaratiklar midir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İnsanlar doğası gereği kötü müdür yoksa iyi midir? 8 cevap verildi
İnsanlar menfaatci olduğunu düşünüyor musunuz? 5 cevap verildi
Sizce her insan içinde iyilik barındırıyor mudur? 34 cevap verildi
İnsanlar doğası gereği iyi midir, yoksa kötü mü? 14 cevap verildi
Insanların menfaatçi oluşu/menfaatçilik ile ilgili neler düşünüyorsunuz? 14 cevap verildi
Çevrende iyi insanlar mı yoksa melek yüzlü şeytanlar mı çoğunlukta? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özel günleri sever misiniz sizin için önemli midir?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Yaz akşamı dondurma ritüelin var mı?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Gece gece nasıl içecek tüketirsiniz?
  • Siz de insanlardan hemen nefret eder misiniz yoksa size de bu duygu abartı mı geliyor?
  • İki kalp gerçekten kilometrelerce mesafe varken birbirine sadık kalabilir mi?
  • İnsan ne zaman vazgeçmiş sayılır; pes ettiğinde mi, yoksa artık kendine daha fazla zarar verdiğini anladığında mı?
  • Benim gibi aşure süslemeye kafayı takan var mı, siz aşureyi nasıl seviyorsunuz?
  • Çok uçlarda olmayan muhafazakar erkek ve seküler kız ilişkisi olur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨