İnsanlar doğası gereği iyi midir, yoksa kötü mü?

Stanford hapishane deneyinde normal insanlar kısa sürede sadist gardiyanlara dönüşmüş

Güç insanda değişimlere neden olabiliyor mu?
İnsanlar doğası gereği iyi midir, yoksa kötü mü?
İnsanlar doğası gereği iyi midir, yoksa kötü mü?
Cevapla