Eşimle ayrılıyoruz eşyalarını aldı ve gitti bu acı nasıl geçecek ne yapacağım?

Merhaba, 8 aylık evliyim evlendiğinizden beri eşimle mutlu değildik evle hiç alakası yoktu resmen otel olarak kullanıyordu. Sevgi ilgi hiç bişey kalmamıştı aramız iyi olduğu zaman ilgisizdi konuşuyorduk ama uzak gibiydik. Şüpheli hareketleri vardı sürekli bir yalan yakalamaya başladım. Bugün iş çıkışı arkadaşım eve bırakıyordu beni onun arabasını gördük evin ordan geçip başka yere gidiyordu takip ettik sanırım bizi farketti farklı bir yere döndü sonra gözden kaçırdık hemen aradım kafam dalmış falan dedi ama arabada bir yansıma gördüm cam filmli olduğu için net emin olamadım kavga ettik. Daha sonra kanıtlamak için kamera falan aradı bu iş bitti dedi bana eve geldik eşyalarını topladı saçmalama çocuk oyuncağı değil dedim ama yeminler etti bitti bu iş diye istemiyorum seni sevmiyorum falan eğer bidaha dönersem annem kardeşim ölsün falan dedi ne dediysem durmadı eşyalarını aldı ve gitti bidaha döneceğini sanmıyorum içim acıyor çaresizce kaldım çok küçük düştüm gururumu ayaklar altına aldım gitmesin diye ama gitti napacağım şimdi nasıl bir yol izlemem gerek ayrılacağımıza inanamıyorum çok kötüyüm o kadar dil döktüm bir işe yaramadı artık aramam bende peki ne olacak?
Eşimle ayrılıyoruz eşyalarını aldı ve gitti bu acı nasıl geçecek ne yapacağım?
Cevapla