@Liyalal1
Sevdiğiniz kişinin eğitim durumu önemli mi? Sizden düşük seviyede olan biri ile evlenir misiniz?
@Liyalal1

Bak dostum, birbirinizin hayatını kısıtlamak kıskançlık vs. değildir. Bu durum ilişkilerde güven eksikliğinde ortaya çıkar bu durumun psikolojide yeri vardır kendi fikrim değil yalnızca... Özgürlük kısıtlamak pek sevimli bir hadise değildir. İlave olarak kim ne söylerse söylesin , ikili ilişkilerde ya da evliliklerde birbirine denk olabilmek önemlidir! Örneğin; üniversite mezunu bir kızla lise terk bir çocuk mutlu olamaz keza aynı şekilde lise terk bir kızla üniversite mezunu bir adamda mutlu olamaz özelliklede bu devirde. Sebep? O her zaman daha aktif olacak. Eşinden daha fazla kazanacak , belki eşinin ailesi hor görecek karşı tarafı. E aşklada karın doymuyor. Kesinlikle sizinle ilgili bir problemim yok, olamazda zaten ancak enine boyuna mantıklı bakıldığında oluru yok bu ilişkinin.
Biz de öyle bir durum söz konusu olamaz. Çünkü biz birbirimizi o veya bu için sevmedik. Biz birbirimizi aynı ruhu taşıyan iki beden gibi gördük bu yüzden sevdik. Sizin dediğiniz maddi olarak veya cisim olarak sevenler için. Biz birbirimizi manevi anlamda sevdik.😇
Genelleme olarak sözleriniz doğru ama biz çok daha başka yaşıyoruz.
Uyarılarınız için teşekkürler 😇
Rica ederim, allah yolunuzu açık etsin. Sevgiler... @Liyalal1
😊😇Teşekkürler sizede.
Önemli olan #insanlık eğitimini tamamlayıp, sevginin ne demek olduğunu Var edenin istediği şekilde anlayıp tertemiz bir aşk yaşamaktır. İnsan ruhu kadar sever ; öğrendiği bilgi kadar değil. Merhametsiz biri sevemez ve bu yüce duygu eğitimle satın alınamayacak kadar değerlidir. Benim sevgi dolu, merhametli, kalbi kadar cismi de güzel prensim 🐰📷🎈😇👑🙌💚💜💙💞💕💓💘❤
Hoşgeldin hayatımın anlamı 😘Bence de öyle hayırlısı inşAllah ellerine sağlık süper yazmışsın aşkım bir daha sen girme araya böyle pisliklerlerle ben uğraşırim anlaşıldı mı
😒😒😒konuşma şu basit~lerle. Şeytan olmuş onlar uyma aşk meydanın 😍 gül geç diyorum sana daha cok zorlarına gider dalga geç
Oluyyy aşkım aşkım 😘😘😘haklısın😘😘
En bir çok 💚💚💚💚💚💚
En değerlim😘😘😘
Yonca gözlü prensim 😇 senin gibi yakışıklı ve iyi kalpli birini kötü kalpliler kıskanıyor işte
Yonca gözlük prensin sana kurban olsun be Ömrümün Miladı senin güzelliğin Aşkım Aşkım kıskananlar çok hem sanalda hem de Reel'de bizi çok kıskanacaklar aşkım çünkü biz en güzel örnek olacağız insanlara güzel insanlar örnek alacak kötü olanlar da kıskanacak çatlayacak patlayacak zaten karşıma çıkardı Ben parçalarim
Aşkım Sesli mesaj motor kullanıyorum
Olsun, çok güzel bir söz var prensim
*Kalbiniz gibi geçsin hayatınız*
Herkesin hayatı kalbi gibi geçecek. Önemli olan yüzün değil ; yüreğin gülümsemesidir.
Sen benim ruhumu bile gülümsettin. ALLAH nazardan saklasın bizi ve tüm gerçek sevenleri 😇
Aşkım Aşkım ellerine sağlık Çok güzel yazmışsın ya en güzelim benim hayatımı güzelleştirenim Dünyam katılıyorum Kesinlikle o söze hep gülümseyeceksin Aşkım ben de öyle Sen de beni Gülümsetiyorsun kalbimi ruhumu tepeden tırnağa büsbütün seninle dolup taştım herşeyde heryerde sen 😘 Amin inşAllah bitanem
😇Allah bozmasın, Elhamdülillah prensim 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 Başımın tacı gönlümün ilacı. Secdelerim Dualarım en temiz duygularım 😇
Amin inşAllah bitanem 😘Başımın tacı gönlümün sultanı yârim 😊 beni dualarından eksik etme rabbim bütün dualarımızı kabul eylesin aşkım Sesli mesaj çalışıyorum bir tanem
Ediyorum sende Amin de 😇
Diyorum aşkım amin inşallah
Değil kesinlikle. Ben 3 Üni okudum kız arkadaşım lise mezunu. Önemli olan öğrenmeye açık olması kendini yetiştirmesi. Okuyan cahil çok memlekette.
Soruma hoşgeldiniz kesinlikle aynı düşüncedeyim katılıyorum okuyan cahil de çok okunmamış güzel insanlar da kendini yetiştirmişler görüşünüz için teşekkür ederim
benim için hiç bir önemi yok. en sona soruna bile yazmam bunu.
EyvAllah güzel insan bence de öyle olmalı 😊Senden bir ricam var soruma satasanlar var rica etsem beğendiğin görüşleri artilar misin? Geçen tartistigimiz kişiler yine geldi engel attım şimdi
EyvAllah kardeşim benim 😊cansın
Rica ederim kardeşim Ben teşekkür ederim sesli mesaj gülücük
Cevap
7Cevap
Önemli. Şu an asiksiniz duygulariniz on planda fakat aşk bittiğinde akıl daha ön planda olacak ve ister istemez sorgulamaya basliyacaksiniz ikinizde. olaylara bakış aciniz tercihleriniz her şey daha net çıkacak karşınıza. Bence iyice birbirinizi tanıyın
Ilk basta RABBIM. mutlulugunuzu daim eder insALLAH güzel kardesim !
Ben almanyada dogdum burda uniyi bitirdim Eski sevgilim türkiyede ilk okula kadar anca okuyabilmis bir insandi iliskiniz egitim seviyesi yuzunden degil Karaktersiz kisilige sahip oldugundan bitti
Diplomaya degil Insanliga bakma taraftariyim
@Liyalal1 cok masum bir askiniz var canim benim GErcekten cok duygulandim
ALLAH sizi birbiriniz icin yaratmis su güzellige bak masumiyetinize hayran kaldim
Bugün üye oldum ama sanirimki bu sitede sizin gibi temiz insanlarla tanismak cok zor olsa gerek
@Liyalal1 estagfurullah güzel kalpli insan xperim 2 olsun yazcam sana
@Liyalal1 günaydin canim ❤❤
Eğitim durumu önemli değil ama eğitimini tamamlamasına yardımcı olurum.
Benim için de öyle edep ahlak eğitimi yeterli benim için ahirette de zaten diploma sormayacaklar fani dünya hayırlısı görüşün için teşekkür ederim kardeşim
EyvAllah
Önemsiz
Nasıl olsa bir gün geberip gideceğiz eğitim seviyesi mi kalır artık Alla'sen
yeter ki aile terbiyesi önemli 1 yaş küçük veya büyük sorun değil
Aynen öyle görüşünüz için teşekkür ederim
Ben okumuyorum sorun olmaz beraber çalişir bakariz birbirimizi.
Evet.👼
Banane bundan
Benim icin önemli kimse kusura bakmasın ama egitim duzeyi daha dusuk olmamali
Önemli değil. Beyinler uyuşsun yeter ki. Diplomalar yarışmıyo sonuçta
Benim için önemli değil.
Soruma hoşgeldiniz ne güzel en güzeli bence görüşünüz için teşekkür ederim
Genel olarak konuşuyorum önemi oluyor ama iki insan birbirini seviyorsa gerçekte!! Önemi yoktur açıkçası
Eğitim durumu değilde, dünya görüşü, karakteri ve kültür birikimi önemlidir benim için.
Benim için önemli degil kız okumalı bence
Kızı erkeği yok kardeşim önemli olan insanın kendini geliştirmesi çok şükür biz bunu başardık sen de bende okumasa da olur okusa da farketmez bizce böyle olmalı kardesim ne dersin
Haklısın kardeşim düşünemedim ellerine sağlık süper yazmışsın
Değil
Soruma hoşgeldiniz ne güzel benim için de görüşünüz için teşekkür ederim
ilkokulda olmasın tabi cok farketmez
Önemsiz kesinlikle anlaşmak önemli
Önemli deg
Evlenirim
Önemli değil hemde hiç
Ya sonradan sorun olabilir. başına kakma gibi
Kalpler bir olsun
Zerre önemi yok.
Hayın insanlar. :)
Büyük ihtimalle. :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar