Böyle düşünen kızlar oldukça erkeklere çok da şey yapmamak lazım. Sen erkek diye yanında taşıdığının çantasını tasirsin oda erkeğim diye dolaşır yanin da. "Erkek" "adam" değil
@minnak sen bu kafayla gidersen seni cok mutlu ederler ama ne şekilde onu bilmem. Şimdi sen yumruğunu masaya vuramayan da erkek değildir diyorsundur sizin gibi kızlara ÜzÜlüyorum
Olaya göre değişir erkek hep bu çizgide hep bu hareketleri yapcak diye bişe yokki kızlar yerine göre elini masayada vurcak değilmi yardimayardimcım minnagın ilk yorumı biraz saçma o kadar :)
@yardimayardim masaya vursun beni el üstünde tuttuktan sonra sıkıntı yok :) Romantik erkek seviyorum erkek dediğinin bir ağırlı bir duruşu olmalı. Benim yanımda kırıtan erkekten bir yol olmaz :)
@gzl0101 bence ilişki de hickimse elini masaya vurmamali bunun olayi olmaz. Ve ben erkek hep bunu yapacak demedim ama erkek kizin cantasini tasirsa erkekliginden birsey kaybetmez ve adam olma yolunda ilerler bunu anlatmaya çalıştım anlamayan biri ortalığı karıştırdı ve @minnnak ikimiz çok farklı düşünüyoruz ikimizin bir ilişkiden beklentileri farklı sana daha fazla laf anlatamayacgim ve sana onay veren erkek de eminim ki kırodur net yani
Çantamı zaten taşıtmam ama bir erkek bunu kabul ediyorsa o erkekle mutlu olunabilir demektir. Zaten hiç öyle pembeli ponçikli çantalar takmam nickime bakmayın 😅 Genelde siyah, unisex, sırt çantaları takarım. Hatta erkek arkadaşım kullanmak için benden ödünç bile alabilir ✩
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben karşıyım öyle seylere.. erkeğin taşımasına değil, elbette bir uğraş içinde ilen taşıyamayacak durum da ise elbette elindeki işi halledene kadar taşırım kısa bir süre için diğer türlü taşımam. Karşı olduğum durum o çantanın içini doldurup onunla dışarı çıkacak kadar malzemesi varsa taşıyabiliyor demektir. Öyle biraz taşı sözü ile taşımam. Böyle çanta taşımalı ilişkilerin her 10da 8inin ne durumda olduğu da gayet açık.. böyle bir iliskidense kaliteli bir yalnızlık başımın tacıdır
Koluna takip gezmiycek niye bu kadar abartiliyor sanki sevgiliniz icin poncik poncik canta takarmisiniz gibi sorulmus soru erkek olsaydim tasirdim ve tasitirim o ne kizim ya renge bak tasimam ben onu bok mu verdik eline😑
Valla gece yolda birbirlerinin cantasini tasiyan bir cift gormustum erkek kizin ufak hafif cantasini tasiodu kiz erkegin kendi boyundan buyuk cantasini-nedusundugume gelirsek;"allah akil fikir versin"
Cok zarif bir hareket bence. Sonuc olarak canganin sekli ve erkegin tutus halinden belli zaten yanindaki bayana ait oldugu hani bence normal. Esimde tasir sağ olsun..
Eldeki poşeti taşısınlar da... çantayı hiç anlayamadım... hiç hoş bulmuyorum... tamam hastadır hamiledir yardımcı olsun eşine de gezerken... yapmayın yaptırmayın böyle şeyler... 🙏🏻
Pek ağır olmaz benim çantam ama eski sevgilim o konularda çok anlayışlıydı (Ben öyle bişi istemezdim kendi alırdı elimdekileri) Taşınabilir nedir yani 😄
Taşıtırım fakat çok ağırsa. Çünkü sonuçta kadın çantası erkeğin elinde biraz garip duruyor. Bir erkeğin çantamı taşıması centilmence bir hareket ama kimseyi de bunun için zorlamam.
Ya zaten küçücük bişey buradaki amaç şu ben o kadar narinimki çantayı bile taşıyamıyorum ya biraz ağırlığınızı koyun gücünüzü gösterin karşıdaki kişiye muhtaç olduğunuzu gösteriyorsunuz sadece
Sevgilim yorulmuşsa taşırım da, durduk yere taşımanın alemi yok o kız onu aksesuar olarak almış zaten. Sevgilisinin çantasını taşıdıııı ! Aman ne büyük şey.
En İyi Cevaplar