Sevgilimi terk ettim onu çok üzdüm ama geri dönmek istiyorum nasıl barışa bilirim?

Eski sevgilim iyi biriydi bazı huyları hariç tabi. ilk çıktığı kız bendim bakirdi üstelik dürüst ve sadık filan ama bazı huylarini sevmiyordum. Bir kaç yalanimi yakaladı bana bu sebeple surat astı. Yalanda büyütülecek bir şey değildi biz tanışırken o sigaradan nefret ederim demişti bende içmiyorum diye yalan söyledim ama aylar sonra yakalandim. Surat astı bana neymiş onu s. lak yerine koymuşum doğruyu baştan söylememiş misim. Abartıyorsun diyorum laftanda anlamıyor. Ayrılma sebebim ise tuttuğumuz partilerin farklı oluşuydu. Değiştir diye baskı yaptım ama değiştirmedi. Bende o partiden biriyle geleceğim olamaz diyerekten başka erkek aramaya başladım bulunca bahaneyle ayrıldım eski sevgilimden. Yeni çıktığımda beni aldattı s. refsiz.

Eski sevgilimle barışmak istiyorum ama nasıl yapabilirim bunu ne demeliyim aklıma abim ve ailem baskı yaptı demek geçiyor ama inandırıcı bahanesi olan var mı lütfen yardım edin 😔😔
Sevgilimi terk ettim onu çok üzdüm ama geri dönmek istiyorum nasıl barışa bilirim?
Cevapla