Kiz arkadasim (sevgilim) ona iltifat etmeme izin vermiyor. Sizce neden boyle yapiyor?

Ona güzel seyler söylemeye başladığımda gerçekten içimden gelen şeyler... abartma diyor ya da sus diyor ya da baska bir sekilde ona iltifat ettigimede edecegimede beni pisman ediyor. Neden boyle yapiyor sizce? Yani ben romantik denebilcek biriyim ve siirler yaziyorum çümlelerimi ona olan aşkımla süslüyorum ve bunu ister istemez yapiyorum. Fakat o beni sürekli tersliyor. Ne yapmaliyim?
Kiz arkadasim (sevgilim) ona iltifat etmeme izin vermiyor. Sizce neden boyle yapiyor?
Cevapla