Sevgiliniz her tartıştığınızda telefonuna sizi "döl israfı" diye kaydetse ne yaparsınız?



Benim ortaokuldan bir anım vardır
Ortaokulda bir kız vardı sürekli herkesle oyun oynamak konuşmak etmek falan istiyordu sürekli annnesinin telefonundan benim annemi falan arıyordu orta 2 ye geçtiğimde para biriktirip telefon almıştım onu yapışık diye kaydetmiştim okuldan1 - 2 kişi de öyle kaydetmişti hala bilmiyor bunu açıkçası beni böyle kaydetseler mantıklı bir açıklama beklerim
Öyle sevgili olmaz olsa olsa otu b. ku paylaştığınız yanınızda erkek diye gezdirdiğiniz kankanız olur. Erkek olarak kendimden pay biçiyorum ben erkek arkadaşımı bile itlik olsun diye kaydetmem kaldıki bir bayanı kaydetmek sizce de mantıklı mı?
Hahahhahaha bu cok komikmis vallah sesli güldümmm 😂😂😂
Bende onu öküzün biri diye kaydederim
Böyle biri ile beraber olup tanıyamamışım der hemen ayrılırdım
Cevap
32Cevap
benim eski sevgilim şerefsiz diye kaydediyordu :D ama hiç öyle biri değilim inanın gıcık kaptığından öyle yapıyordu
Öküz uyuz diye kaydedilmisligim çoktur ama bu duyguyu da tatmak istedim su an nedense
Onu en önemli toplantısında ya da görüşmesinde ısrarla arardım
Bu şekilde bir insan kendisi döl israfıdir ve karakter olarak bozuk olduğuna inanırım , yol veririm
bende her tartıştığımızda onu doğaüstü dalyarrak diye kaydederim
Çirkinleşmekte masterlık bu. Öğrendiğim anda soğurum.
Bir şey yapmam.
Bu soruları bulmak için çok uğraşıyor musunuz?
ben gereğini yaptım, akıllı olsaydı israf etmeseydi
Bayaği aşağiliyici kim olsa bozulur herhalde silerdim büyük ihtimal
Buluşmaya çağırırım 3 erkek arkadaşımıda çağırırım ondan habersiz kaşar muamelesi yapar sonrada ayrılırım 👌
Her tartıştığında bunu yapıyor. Ve herler devam ediyor ise. Demek ki haklı. Çünkü bitirememiş kişi öyle Zaten
Telefonu kafasında kırıp, ayrılırım.
Artık sevgilim olmaz.
Bizde balayı mağduru diye kaydederiz
Kendi gibi asalak birini bulsun. Hayatımda öyle biri kalmaz
israf kötü derim o dölleri yararlı şey için kullanalım derim
Bir erkek bir kadına bunu yapacak öyle mi?
Bu ne cesaret, bu ne hadsizlik
Yol ver gitsin hayat kısa ve mallara ayıracak vakit yok
Engellerim eski sevgilim olur.
Artık öyle bir sevgilim olmaz
Aklindan şüphe ederim. Normal davranış degil.
İstemsizce güldüm şu an.😂😂
Yatak artığı diye kaydetmeme sebebi olur 😂😂
Bn hakaret olarak algılarım...
Sen nasil bir kizsin yaaaa
Bir daha tartışmam yani köklü degsklk yapar ayrlrm
O sevgili değil düşman olur
bende onu kanka diye kaydederdim :/
Oyle bir terbiyeszle beraber olmam
Yaratıcı fikirli biriymiş :)
sevmem öyle şeyleri ayrılirim veya mesafe koyarım
Artık sevgilim olmaz!
O zaman israf olmasın
Babam ananı döllesin de israf olmasın derim
bu şekilde yapacak kadar salak bir sevgilim olamaz
Fark ettiğim an biter.
öyle sevgilimi olur
seninki öyle mi yapiyor kiz sjsjsj
Cesaret edemez
Ay ben aglardim :/
Hoş olmaz. 😈
Kokten silerim
Ağzımı açmayım. 😊
hoş olmaz..
Saçma
Yol veririm.
Ayrılırım
O ne yahu😂😂😂
İğrenç
Güzel olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar