Sevgilim beni umursamıyor çok üzülüyorum. . Ne yapmalıyım?

Sevgilim beni umursamıyor gibi bu durum beni çok üzüyor. Neden umursamıyorsun diye sorduğumda geçiştiriyor. Çok üzülüyorum bunu da söylüyorum ona ama fayda etmiyor. Gün içinde mesajlasiyoruz ama toplasan bir saat etmiyor. Mesajlarima geç cevap veriyor. Yarim saat 45 dk. Kadar geç yazıyor. Nedem geç yazdın diye soruncada isim vardı diyor. Çok şey istemiyorum aslında biraz ilgi istiyorum. Ona da diyorum ama yokkk. Bense konusacagimiz saatleri iple çekiyorum. Musait oldugunda da uykum geldi diyor uyuyor. Ne yapmalıyım? Beni uzdugunun farkına nasil vardirabilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdide mesaj attım ama görüldü yaptı bana benim en sevmediğim şeydir. Sevmedigimide biliyo.
Sevgilim beni umursamıyor çok üzülüyorum. . Ne yapmalıyım?
Cevapla