Sevgilim whatsappta çevrimiçi ama bana yazmıyor?

Sevgilimle gün içinde çok fazla konuşma şansımız olmuyor maalesef. Çalışıyor ve o yüzden akşamları konuşuyoruz. Akşamları da erkenden yatıyor. Bugün evdeydim okula gitmemiştim gündüz sevgilime haber verdim evdeyim sonuçta bir dışarı çıkalım falan demesini beklerdim ama yok. Birkaç dakika mesajlaştık sonra işine devam etmesi gerektiğini söyledi okeyledim. Sonra kontrol için wpye girdiğimde hala mesajımı görmemiş olduğunu görüp çıkıyordum. Çalışıyor çocuk yoruluyor diye düşünüyordum. Özlem işte profil fotoğrafına birbirimizle paylaştığımız fotoğraflara falan bakmak için girdiğimde whatsappa ben yazdıktan sonra girdiğini farkettim. Çıktım birkaç dakika sonra tekrar girmiş. Akşamı bekliyordum hesap soracağım tatlı dille “aşkım neden girdin” gibisinden sonra alışkanlık yaptı ve tekrar tekrar bakarken birkaç defa daha oldu. Neden böyle yaptı hiç anlamadım baktım ki sonra mesajıma görüldü yapma vakti bulabilmiş beyefendi. İlişkimiz daha yeni. Uzun zamandır tanışıyoruz ama şubatın başlarında başladı ilişkimiz. Sizce ne yapmalıyım? Beni aldatıyor olabilir mi? Önem verdiği başka birisi mi var? Lütfen yorumlayın.
Sevgilim whatsappta çevrimiçi ama bana yazmıyor?
Cevapla