Sevgilim sürekli WhatsApp'a girip çıkıyo. Sık sık çevrimiçi oluyo ama bana çok fazla yazmıyo. Beni aldatıyor mudur?

Sizce beni aldatıyor mudur yoksa erkek arkadaşlarıyla filan mı görüşüyodur? Biraz sosyal ve popüler biridir kendisi. Sorduğumda bana kimseyle konuşmadığını söyledi ama yine de kuşkulanıyorum. Tamam ben de onu gözetlediğim için sürekli Whatsapp'tayım ama işte diyorum ya ben onu gözetliyorum. Sizce o ne yapıyodur? Ayrıca şunu sorayım siz her Whatsapp a girdiğinizde birine bir şey mi yazarsınız yoksa öylesine girip çıktığınız olur mu mesaj gelmediği halde? Veya birine bakmak için sürekli Whatsapp a girip çıktığınız oluyor mu hiç? Ben mi fazla şüpheciyim yoksa o benden başka birileriyle görüşüyo olabilir mi?
Sevgilim sürekli WhatsApp'a girip çıkıyo. Sık sık çevrimiçi oluyo ama bana çok fazla yazmıyo. Beni aldatıyor mudur?
Cevapla