Sevgilim whatsappta çevrimiçi ama bana hiç yazmıyor?

dün gece mesaj atmıştım ona bile bakmamış defalarca girdiğini gördüm görüldü bile atmıyor 1-2 gün boyunca insan sevdiğini merak etmez mi 1 haftadır türkiyede de değilim araşamıyorux whatsapptan ararıx birbirimixi demiştik ama aramayı geçyim dediğim gibi günlerce mesajıma bakmıyor ağlayacak duruma geldim ilgi göstermemem mi gerekiyor ne yapmam gerekiyor bilmiyorum gerçekten ben sadece sevmediğim insanların mesajlarını görmezden gelirim aşırı moralim bozuldu ne yapardınız konuştuğumuzfa güya çok seviyor tabii konuşabilirsek
Sevgilim whatsappta çevrimiçi ama bana hiç yazmıyor?
Cevapla