Benim için gözyaşı dökebilecek bir insan, bana karşı ne gibi bir suç işlemiş olmalı ki, ondan ayrılmak zorunda kalayım. İşin içinde ihanet olmadıkça asla sevgilimden ayrılmam O da , ayrılmayalım diye aglayacak kadar çok sevdiği için ihanet te, etmeyeceğinden ona nasıl kıyarım, ağlatabilirim ki ;
Eğer samimiyetsiz bir gözyaşıysa umrumda olmaz. Bir erkeğin kolay kolay ağlayacağını sanmıyorum. Çünkü hep biz kadınlardan daha güçlüyüz havası takılırlar. Bu yüzden kolay olmayacağını düşünüyorum.. Ama samimiyetine inandığım bir insan için nolur ağlama diye yalvararak dizlerine çökmüşlüğüm var. Gerçekten çok kötü bir duygu. Sanki biryerden düşüyorsunuz, ama tutunucak hiçbirşeyiniz yokmuş gibi oluyor.
Sebep önemli be😔 nasip kısmet o durumdan sonra bilmiyom karışık bı duygu içindeyim ama bende üzülürüm o aglayinca😔 diğerlerini yazmiycam oraya gittiğimde olan olur😞 mutlu olalimda
@Madnessss34 off dene canım surekli iftiralar atardi bana onu öldûrmemek icin kendimi zor tuttuyordum en komigide ne biliyormusu kendini hakkli goruyor ayrildiktan sonra iste baska birini buldun diyordu halbuki problemini anlatmistim piskolojik destek alsi normal degil bu sekil olmaz hic mutlu olamicak
Hasta ruhlu insanlar onlar, yani onunla evlenmekte en büyük hata olurdu. Çünkü normal düşünemiyorlar, kaygı düşünceleri normal bir erkek beyninden daha yüksek. Asla mutlu olamaz. En iyisini yapmışsın. Öylelerine basıcan tekmeyi, evden dışarıda çıkarmazdı o seni sonun hapis hayatı olurdu. Halbuki bir kadın ne kadar mutluysa bir erkek okadar mutlu olur farkında değiller.
@Madnessss34 zaten cikarsan benimle cikcan diyordu ise okula o goturmek istiyordu kabul etmedigim icinde sen baska biriyle bulusacan ditordu ne iftiralar atiyordu bana evlenme teklifide etmisti iyikide kabul etmedim ben zaten boyle biriyle mutlu olmam bunu biliyorum biraz ozgur olmayida seviyorum ve ben nerde ne yapacagimi bilen biriyim insan biraz guvenmeli guvenemiyorsan zaten uzatmanin bir anlami yok sanada zor olur kasindakinede eziyet bu
Aynen öyle, herkezi aynı kefeye koyup güvensizliğini göstermesi katlanılacak çekilecek birşey değil. Bilinçli bir insan olsaydı. Herkez bir değil diyip güvenmeyi denemesi gerekirdi. Bir iliskinin temelinin güven olduğunu nasıl bilmez. İki tarafta birbirlerine güvenmeyi bilmeli.
Saplantılı, diyorum ya beyni bozuk normal bir beyin değil. Normal bir beyin olsaydı bu konumda olmazdınız zaten. Ayrıca bu tip insanların timsah gözyaşlarını anlamamak mümkün değil.
Sevgilim yok 🙂 “Sus gız ağlama saha erkehmi yoğ” derdim😂 şaka maka bir yana bilmiyorum 🙂
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ayrilmamak icin agliyorsa onu oyle birakmazdim daha dogrusu birakamazdim ayrilmamak icin aglayan insan gercekten seviyordur ve ayrilirsan bu sevgi birdaha karsina cikmayabilir
En İyi Cevaplar