İlk önce ne olduğunu anlatmasını çözüp çözemeyeceğimizi sorarım, anlatmaz öylesine bir ruhunun sıkılmasından falan ağlıyorsa şaklabanlık yaparım, onu eğlendiren şeyler yapar güldürmeye çalışırım, baktım hala susmuyor suyuna uyku ilacı atarım uyusun kalsın bir iki saat uyanınca, sevdiği bir yemek hazırlarım birlikte yeriz, ağlamaya devam edecek kız tanımıyorum daha :D
03 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. pbs.twimg.com/media/BmqYF5nIQAAlZwC.jpg:large
https://www.youtube.com/watch?v=BTXCVTqWdio
ilgili video:
*iç ses* Sarılır bende ağlarım. Genelde ne oluyoruz gibisinden ağlamayı bırakıyorlar.21 Yorumla
Sımsıkı sarıl. İyi misin de. Anlatmak ister misin filan diye sor ama biraz zaman tanı çünkü sakinleşmek zaman alıyor biraz. Yeterince centilmensen sümüklü burnu için cebinden bir mendil de çıkarabilirsin :)
01 Yorumla
+1 yılDerdine derman bulurum yatıştırırım sorun neyse çözerim ağlamasına sebep olan insanı ( eğer karşı taraf suçluysa ) yaşatmam. Kimse sevgilimi ağlatamaz. Göz yaşlarını öperim.
01 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
190Cevap
AĞLAMAK, insanın dünya ile ilk tanışıklığıdır.
İlk duyguyu yansıtma biçimi, ilk konuşma, kendini ifadenin ilk halidir..
Acıktığınızı ya da diğer ihtiyaçlarınızı anlatabilmenin ilk yoludur ta ki konuşmayı öğrenene dek..
Ağlamak isyan etmedikçe çok güzeldir gözünden mutluluk için akan bir damla yaş ömre bedeldir.06 Yorumla
+1 yılÇocuksu şeyler falan yapıyorum sonra ellerimde yüzünü mıncıklıyorum ellerimle gülümsetiyorum gül bakayım falan diyorum sonra sarılıyorum o da olmazsa uygun yerdeysek öpüyorum uygun yerdeysek sırtıma alıp koşmaya başlıyorum dudaklarında öpüyorum bazen
21 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 822 cevap paylaştı. fc01.deviantart.net/.../...a_Saril___by_ekozan.jpg
Sarılmak tabi.13 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılAğlasun içi açılır ;) olmadı beraber ağlarız beraber gülerken iyiydi ya ;)
24 Yorumla- +1 yıl
Baktım ben Ağlıyorum o aglamiyor daya yer yine beraber ağlarız ;) ahahaha :D
- +1 yıl
Napim :( beraber olmayacak mıydı :S
+1 yılben aglayan kıza dayanamam içim parçalanır. zaten aglaması ya tanıdıgı birine bisi olmustur ya da baya üstüne gidilmistir ondn aglar. he su var ikimizin tatısmasında onmde aglıyorsa yalandan aglama diede kızarım
10 Yorumla
+1 yılBugüne kadar Ben ağlarken kimse görmedi göstermedim..
ama bir erkeğin ağladığınıda hiç görmedim şimdiye kadar . Görseydim kesin müdahale ederdim bişekilde tabi yakınımsa . Kimsenin yanımda ağlamasına dayanamam...10 Yorumla
+1 yılBole alicaksa hic dayanamam kankaaa ;)))
https://i.capsspot.com/s/17/3/648458.png42 Yorumla- +1 yıl
Adssfsfa :) aynen kankaaa
konu her ne ise (ölüm v. b. hariç) ninni söylerim, o esnada noluyoz felan olur, konu değişir, aklı dağılır! gülme krizine girer büyük ihtimal! :) 5 dk sonra neye ağladığını hatırlamaz :)
05 Yorumla
+1 yılben en son agladigimda sekerimseker'den 4 kilo sevdigim sekerlerden almisti bir daha gereksiz yere aglarsan agzini yuzunu dagitirim demisti 😂 😊🍫🍬🍭🍪🍩
05 Yorumla- +1 yıl
yok aslinda okuz ama sokaga birakilmis yavru golden bakisina dayanamiyo :D kardesi var ayarlarim 19 yasinda :ddd
- +1 yıl
Tuh benimki de 25 abisi olsa soylerim :D
- Aşk İlişkileri konusunda 508 cevap paylaştı.
+1 yılSusturmam gider sarılırım ağlasın rahatlasın ama eşimin ağlamasına dayanamam herhalde bende oturur ağlarım asdf
11 Yorumla
+1 yılSevgi dolu bir sarılma ve gözlerine bakarak bu boktan dünyada göz yaşına değmeyecek şeylerin olduğunu söylemek, denenmiş ve tescillenmiştir.
13 Yorumla- +1 yıl
1 kerecik :D Zaten ağlama sebebinin vay haline kim sebep olduysa nedeni neyse gözüme gözükmesin keza bu sarılma durdurmazsa, kinle sebebine doğru yola çıkmış olurum ( :
bak ağlatan biz olursak herhalde susturmaya çalışmayız
eğer susturacaksak neden ağlatıyorsun
eğer biz ağlatmamışsak
karşımızdakini çok seviyorsak onu sustururuz
ama sevmiyorsak
banane ya deriz :D
arada ki fark sevmekte yalnız01 Yorumla
+1 yılhttps://i.hizliresim.com/LokqdG.jpg ben genş omuzlarmda teselli ederm sonra kucağıma alrm ordn devam :D
31 YorumlaNe agliyon l*n karı gibi bir derdin varsa soyle halledelim karsimda boyle karı gibi ağlama bak bende aglarim susturamazsin derim :)))
03 Yorumla
+1 yılMaksadım kalabalık yapmak.
Şöyle bir göz attım da sanırım kızların çoğu "sarılırım" demiş.
O değilde bu saatten sonra piyasada sulu gözlü erkeklerin artmasından endişeleniyorum.12 Yorumla- +1 yıl
evet ama bana öyle geldi
+1 yılGel buraya sulu göz deyip sarılırım sonra da erkeğe ağlamak yakışıyor mu deyip güneşin batışını izlerdik ayy ne güzel olurdu :-)
03 Yorumla- +1 yıl
Ivit çok ormantikim ama değerimi bilen yok :-(
Git başka yerde ağla derim erkek adam ağlamamalı heleki saçma sapan şeylere. Erkek az katı olmalı haa çok kötü bişey olur okay ama normal şartlarda dim dik olmalı
02 YorumlaSarılır ben de ağlarım. Olsa tabi...
Çünkü ağlayan bir insana 'ağlama' gibi şeyler söylemek can acıtır daha fazla coşturur.
Zaten karşı taraf üzülürse ben otomatik üzüleceğimden beraber ağlaşır sakinleşiriz.01 Yorumlatokatı basarım :DDD:
p.fod4.com/.../...Q7InODGZ_Third%20Hand%20Slap.gif14 YorumlaHuyum kurusun birisi karsimda ağlarken gulerim tutamam kendimi :)
13 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 15,2b cevap paylaştı.
+1 yılkimsenin ağlamasaına dayanamam açarım avuçlarımı varsın ağlasın
13 Yorumla- +1 yıl
seven yürek hiç bir şeye dayamaz
+1 yılKuzum susarmisin, kuzum hadi sus, kuzum sus, kuzum sus artik, kuzum sussana, olum sussanaa, l*n sus dayak geliyo gibi seyler olmaz tabiki :D
33 Yorumla- +1 yıl
Ahahah:)) Ne guzel :D
hala yanından siktır olup gitmemişseniz kısık ses tonuyla anlamlı ya da anlamsız bir şeyler mırıldanın. merakına yenilip ne söylendiğini duymak için zırlamayı kesecektir
00 Yorumla
+1 yılSevgilim veya eşim olsa onu kimse (ben dahil) ağlatamaz izin vermem.
13 Yorumla- +1 yıl
Çok romantik ya :)
- +1 yıl
:)))
Gizli Üye(36-45)+1 yılwww.haberalarmi.com/.../En-Komik-Capsler-13.jpg :) haha haha
10 Yorumla
+1 yılBen rencide ediyorum öyle bir durumda
Ben seni güçlü bir kız sanardım ama değilmişsin...
Ağlamak zayıflıktır.. senin zaafın yok falan sanıodm vs vs vs010 Yorumla- +1 yıl
Dene gör nasıl susuyorlar :)
- +1 yıl
Sen ağla ben teselli veririm :D
- +1 yıl
Olmadı orhan gencebaydan bir teselli ver dinletirm :)
- +1 yıl
Ben herşeyi biliyom :)
- +1 yıl
:) :)
ağlasın göz yaşlarını siler ona sarılır dinlerim onu, kendini ii hissettirecek şeyler söylerim..
20 YorumlaGuzel aglayamiyosun biraz daha guzel agla derim cunku biri agliyosa ona aglama demek yerine aglamasiyla dalga gecmelisin ki agladigi seyi unutup sana sinirlensin ve aglamayi biraksin :D test ettim onayladim :D
07 Yorumla
+1 yılSevgilim olursa bir gün ve ağlarsa onu susturmaya çalışmam. Sarılırım, yanında olurum, daha rahat ağlamasını sağlamaya çalışırım.
00 Yorumla
+1 yılBen de aglarım hemde onun aglamasını bastıracak bır sekılde o zaman susar benı susturmaya calısır olmadı beraber hönkürdeyerek ağlarız D:D
00 Yorumla
+1 yılHiç ağlamadı ki o yüzden ne yapacağımı bilmiyorum ama öyle bir şey olsa ona sıkı sıkı sarılıp sakinleşmesini, rahatlamasını beklerdim
00 Yorumla
+1 yılAğzına ıslak tuvalet terliğiyle vururum. biraz daha ağlasın
02 Yorumla- +1 yıl
bazen işe yarar :D
+1 yılAz erkek ol be ne bu karı gibi zırlıyosun derim sddgdgrhgfd
05 Yorumla- +1 yıl
Ben ağlasam şok olur muhtemelen neye uğradıgını şaşırır. Genel olarak odunsun diye şikayet ediyor :D:D
- +1 yıl
ailem ve ölüm gibi sebepler dışında aglamak anlamsız geliyor :D Bence kimse aglamamalı saçma yani bişey kazandırmıyo :D
+1 yılEşimse öperim o anki salgılanan hormonlar moralini yükselecektir. Sevgilim ise sarılım sıcacık bir kucaktan güzel teselli bulamazsınız :)
02 Yorumla- +1 yıl
Uzun süredir sarılmadığım için ne olduğunu hatırlamasam da öyle olduğuna eminim..
+1 yılSus derım susmaz bak olum sus derım gene susmaz iyi agla o zama derm susar :D
05 Yorumla- +1 yıl
Of be cicibici :D
- +1 yıl
Oflama bana :D
+1 yılSusturamiyorum. Kiyamadim bende başlıyorum ağlamaya. Çok nadir ağlar. Tam aaaglar
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevdiği bir yere götürerek ya da hoşlandığı şeyleri yaparak gönlü alınabilir. Tabi kadından kadına değişiyo malesef dünyayı istiyolar istekleri bir türlü bitmiyo :)
011 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBizde yetinene kadar uğraşırız kadınlar mutlu olsun yeter :)
Cevap sahibi+1 yılbir adam kadınını mutlu etmeden mutlu olamaz düşüncesindeyim ve dünyayı dünya yapan kadınlardır erkeklerin olduğu kadar erkeklerin kas gücü kadınların hanımlık gücüne eşittir :)
Cevap sahibi+1 yılİnsanların gerçek düşüncelermi bilmesni istemiyorum bunu bilirlerse onun rahatlığıyla davranırlar :)
Cevap sahibi+1 yılRica ederim ne demek. Biraz sert ve asabi bir yapıya sahibim insanlar şu an ona göre davranıyo bu düşüncelermi paylaşırsam yarın öbür gün ihanet etme olasılıkları bile var :)))
Cevap sahibi+1 yılÖyle tabi dikkat etmek lazım cici kısss :)
Aşk İlişkileri konusunda 981 cevap paylaştı. dizlerime yatırır saçlarını okşarım.
hiç konuşmam, sakinleşmesini beklerim.01 Yorumlasusturmam ya da teselli etmem benim yanımda gönül rahatlığı ve güven içinde ağlamayacaksa kimin yanında yapacak. Sarılırım ve geçmesini beklerim
13 YorumlaAma şöyle bir gerçekte vardırki kadınların en büyük silahı göz yaşıdır ve bunu cok iyi kullanirlar.
01 Yorumla
+1 yılSusturmam aglasin rahtlsdin boynuna sarilir bende onunla aglarim
02 Yorumla- +1 yıl
:) dimi sevgi bunu gerektrr
+1 yılSacma sapan şekillere girerim guldururum sonra kocaman öperim; )
01 Yorumlayav ağlayan erkek gördüm mü gülesim gelıyo:D lutfen aglamayın erkekler.
04 YorumlaNe bileyim aglayan insanlara dayanamam dusman bile olsa sevgili bile olsa dayanamam ve hemen sakinkestirmeye calisirim
10 YorumlaOmuzuma alırım onu agla sevgilim doya doya agla ben varim derim o agladıgı yerde omuzlarımda ona tatlı tatlı sözler çsöylerim zaten otamatıkman aglarken güler ve yavas yavas mutlu olur
11 Yorumla
+1 yılhttps://i.hizliresim.com/gLdMnb.jpg
Dikşın dikşın...124 Yorumla- +1 yıl
Daha güzel gidiyor işte yanakları ıslakken bide vurucan "şapppppppp" offff -_-
- +1 yıl
Sucuklu yumurta yerken öyle demiyordun Şahgül :'(
- +1 yıl
öküzzz dedikleri bu olsa gerek
- +1 yıl
@amyleeches Evet benim :D :D:D
- +1 yıl
belliii
- +1 yıl
@amyleeches yorum krliliği ypysn canım :D :D
- +1 yıl
İsmimi bile hatırlamıyorsun ayıp ayıp :D :D Her şey yumurta içindi dimi :D :D @cici-bici
- +1 yıl
tamam
- +1 yıl
@amyleeches tamam
- +1 yıl
Hemde ne yanlış :'( Alakası yok :'( Ben bile unutmadım ismini :D
- +1 yıl
Yok valla bakmadım :D Geldi aklıma öyle :D
- +1 yıl
Hıııı baktın mı yoksa :D :D
- +1 yıl
Aferin :D :D :D Bu iyiliğini unutmayacağım Şahgül hanım.
- +1 yıl
İyi geceler Şahgül :)
+1 yılbişey diyemem ama kendi kafamı duvarlara vururum heralde...
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. ağladığı sebebin aksini anlatırım sakinleştirmek için. :))
09 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 459 cevap paylaştı.
+1 yılsusturtmam. yemek pisirirm ikide raki koydukmu beraber aglariz :) sonra guler unuturz
01 Yorumla Kalk mangodan alışveriş yapalım sana dediğimde alayınız fatal error veriyorsunuz. İşe yarıyor.
13 Yorumla- +1 yıl
tespit çok iyi :D
Ağlayan insana sinir olurum git gizli ağla agliycksnda kes la derim kes a. k.
05 Yorumlabende ağlarım igrenç bir ortam olur susmak zorunda kalır
13 YorumlaYaa kıyamam ben ona :) Alırım kucağıma aşkımı öperek sustururum..:)
16 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Sarılmak en büyük yardım o durumda.. Psikolojide yeri çok büyük..
11 YorumlaGercek seven susturup icine atmasina razi olamaz.. kendini iyi hissedene kadar sarilir onunla aglarim.
11 Yorumla
+1 yılsusss kadınnnnnnnnnnn!!! sümsüğü gozüyün üstüne zıbıttırdınnı bayıldırın fallaaaaaaa... dedimmi susar. herhalde diye tahmin ediyorum.
05 Yorumla- +1 yıl
yok ben tahmin etsem olmamı... hem gerek yok aynı yastığa hani bu işin gecesi var uykuya girmesi var hani su uyur düşman uyumaz ı var. şiş var kebap var... ne gerek var?
- +1 yıl
evliliğe karşıyım. önce sağlık :)
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Göz yaşlarını silerim ve derdini öğrenmeye çalışırım snçta o benm diğer. yarm o ağlaynca bnde üzülürüm derdine derman olmaya çalışırım
05 YorumlaNiçin ağladığına bakar. Ortada haklı bir sebep varsa konuşmaya çalışırım. Saçma bir şey ise biraz ağlasın diye yalnız bırakırım karışmam
05 Yorumla
+1 yılAgzinin üstüne bir koyarım sus geri zekalı sesin cok güzel gibi bide ziriltini dinliyorum derim bir kez daga aglar ne güzel :D
15 Yorumla- +1 yıl
Ya allah icin normal şartlarda ceklmiyorlar aglayinca hic cekilmezler :)) dun aradi eski kiz arkadaşım agliyo ama nasill :) dedim ki aglama sakin ol baltm beni duyan yok hemen dedim sesin gelmiyor tak kapattim suratina pee hic cekemem. valla ama seviyorsam o ap ayri :)
- +1 yıl
Yapacak bisey yok herkes hakettiği muameleyi gorur buna bende dahil sende dâhil haksizhaksizmiyim? :)
+1 yılAğzına çorap tikarim xD
Şaka bir yana ağlamak insanı rahatlatır ama bir animi anlatırdım konuyla ilgili14 Yorumla- +1 yıl
Genel olarak mı şimdi mi?
Konu ne hem - +1 yıl
Yoo. Kız neden ağlıyorsa o konu ile ilgili bir animi anlatırdım
- Devamını Gör (246)
Detaylı bilgi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar