Benden nefret mi ediyor yoksa inadından mı beğenmiyor fotoğraflarımı?

Bir erkek arkadaşım var normal arkadaş yani. Uzun zaman önceden bana ilgisi var gibiydi. İltifat etmeler, yardım etmek istemeler, moralim bozukken yazmıştı, olayı anlatıp canını sıkmayayım dedim sık canımı demişti bana. Ama ben pek yüz vermemiştim çapkın bir tip çünkü. Normal arkadaş olarak da olsa sosyal medyadaki hiçbir fotoğrafımı beğenmiyor. Başka kızları beğeniyor bir tek ben yokmuşum gibi davranıyor. Bakıyor fotoğraflarıma. Çünkü benim hep fotoğraf çekinirken yaptığım el işareti var, son dönemde farkında olmadan o da fotoğraflarda o el işaretini yapmaya başladı. Bence bakıyor resimlerime ama yokmuşum gibi davranıyor. Arkadaşlığımızı bitirmek de istemiyor. Ne istiyor benden?
Benden nefret mi ediyor yoksa inadından mı beğenmiyor fotoğraflarımı?
Cevapla