Kıskançlık biliyorsunuz ki her ilişkide olan ve bence olması da gereken bir olgu. Ama tabii dozunda. Her şeyin fazlası zararmış diye boşuna dememiş atalarımız.
Gerçi, sataşmak dedim ama bunu alt seviye insanların yaptığını hepimiz biliriz. Bunu daha çok bir tık daha üstte kalmış insanların yaptığı 'saldırı amaçlı davranış' olarak algılayalım da kimse üstüne alınmasın.
Hatta eski sevgilisinin eski sevgilisine bile sataşan hatunlar var. Onları artık es geçtim. Sizce yeni sevgilinizin eski sevgilisi, eski sevgilinizin yeni sevgilisi ya da dediğim gibi eski sevgilinizin eski sevgilisi sizin ilgi alanınız olmalı mı? Onlara saldırmak, sizi tatmin eder mi? Bu derece kıskançlık normal bir insanda mı görülür?
Gerçi, sataşmak dedim ama bunu alt seviye insanların yaptığını hepimiz biliriz. Bunu daha çok bir tık daha üstte kalmış insanların yaptığı 'saldırı amaçlı davranış' olarak algılayalım da kimse üstüne alınmasın.
Hatta eski sevgilisinin eski sevgilisine bile sataşan hatunlar var. Onları artık es geçtim. Sizce yeni sevgilinizin eski sevgilisi, eski sevgilinizin yeni sevgilisi ya da dediğim gibi eski sevgilinizin eski sevgilisi sizin ilgi alanınız olmalı mı? Onlara saldırmak, sizi tatmin eder mi? Bu derece kıskançlık normal bir insanda mı görülür?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar