En Yakın Arkadaşıma Karşı Çok Garip Hissediyorum Yardım Eder misiniz?

Çok garip bir his daha önce hiç yaşamadım ne olduğu hakkında bir fikrim yok. 1 yıl önce tanıştık birden bire aşırı samimi olduk. Kafalarımız zevklerimiz tamamen aynı kavga ettiğimizde bile küs kalamıyoruz. Ama bir sorun var ben bu kıza karşı çok garip hissediyorum. Deliler gibi seviyorum onun canı bir acısa benim canım on acır. Tüm arkadaşlarını kıskanıyorum, benden başka biriyle dışarı çıksa ona belli etmem ama kendi kendimi yerim. Bir şey istese ikiletmeden kabul ederim. Dışarı çıktığımızda sevgili gibi takılıyoruz el ele yürümeler, sarılmalar, koklaşmalar tramvayda 8 durak sarılarak gitmiştik hiç unutamam. Sevgilim yok ve hiç olmadı, bu güne kadar aşıkta olmadım hiç. Ama bu kızı görünce elim ayağım dolaşıyor kalbim çarpıyor aşık gibi hissediyorum ama o en yakın arkadaşım ve sevgilisi var. Ona sevgilisinden daha fazla değer verdiğimi söyledi. Ben ona karşı bu şekilde hissetmek istemiyorum. İlk tanıştığımızda açılmıştım ama beni arkadaşı olarak gördüğünü bu konuyu bir daha açmamamı söylemişti. Sevgilisiyle ilgili bir olay anlattığında istemsizce tersliyorum. Arkadaşlığımız bitmesin istiyorum ama çok acı çekiyorum. Lütfen yardım edin bana çok canım yanıyor.
En Yakın Arkadaşıma Karşı Çok Garip Hissediyorum Yardım Eder misiniz?
Cevapla