Görüntüsü hos olmasina ragmen, dokunduğu yerde iz birakir bircok ruj.. yüze bulasmis hali cok komik gorunebiliyor...


Kalici ruju surup kurumadan opuscen biside demeden sonra :) izliyceksin cikmiycak cift bazli tenizleyixi ile silmeden deli olcak bnde izlycem caresi var demeden tabi 🤣🤣🤣
Lreal in yenj likit mat rujlari bunun icin cok uygun beyaz kapakli olanlar 🤣🤣 ama deneyecek sevgili yok
Neden kırmızi ruj süren bir kadınla öpüşeyim ki 😂😂😂😂😂😂😂
Dogru.. kirmizi rujunla opmekten cekinir misin? bu da sana ozel sorum olsun canimcim
Öpüsmem
tabi tedirgin olurum kırmızı ruj kurbaga bokuyla yapılıyomus ya ne blıyım ya olursem ya götüm bu kimyasaldan çürürse bu çok önemli bir konu :D asdasd kurban oluyum bu nasıl bı soru
Şu an için tedirgin olacak bir durumda değilim. Her yerim dudak izi olsun umrumda olmaz ki. C:
Cevap
42Cevap
Kırmızı ruj olduğu zaman gözlerden uzak bir yerde öptürmek lazım😊
Opusmem gadasi
bu soru erkeklere sanırım :) ben öperim rujumu da silerim...
Berkecanlar o izleri rütbe sayar kendi aralarında, zaten berkecan olmayanı da kimsenin öptüğü yok dolayısıyla herşey güçlünün leyhine gelişir yine ruj muj hikaye...
Ćok güzel olur. Heryerimde kırmızı dudak izi harikaaaa 😙😎
Öpüşmem ruju silsin diyenlerin %90ı rujlu biri ile öpüsmüstür kesin
rujlu dudağı öpemiyorum.. sadece kırmızı ruj değil herhangi bir renkteki ruj bile dahil buna.. :)
O kişi sevgilim veya eşim olacağı için çekinecek bişeyim olmaz. Sonra ıslak mendille silerim demokrasilerde çare tükenmez
ruj süren biriyle öpüşmem. komple ruj yiyorsun ve tadi iğrenç.
:D mor sakat mor veya bordo kırmızı o kadar sıkıntı yapmaz :D allahım ya
İz bırakanlar unutulmaz diyorlar ama bilemedim şimdi :D
Yakasında öyle öpüşelim
O zaman buyusu kacar.. kiz o kadar suslenmis🤣
Duş alsın demedim dudaklarını yıkasın yeter 😂😂
En çok kırmızı ruj öpüşme isteği oluşturuyor zaten :)
Kirmizi severim beni opebilir 😊
Kırmızı ruj aşktır :*
Olmam siyah daha tedirgin edici
yani rujsuz olsa daha doğal olur
kesinlikle seni doğal öpmek isterim 😊
gerçekten kötü gözüküyoruz :)
Olmam öpüşmek isteyen varsa gelsin
Hahahahahah çok utanırım :D
Olmam. Ama ruj tadını sevmiyorum.
Ya kızın birde o öpücüklerden sonraki hali😇😂
Olmasınlar kırmızı tutkunun rengi.
seni opeceksem olmaz 😉
Evet çok kötü olur bence
Kırmızı rujlu diye öpmediğim kadın olmadı.
Daha fazla tahrik olur insan
Rujlu dudaktan öpmem.
Bulaşmayan ruj varmış diye duymuştum sanki
Umursamam..
Evet dikkatli olmak gerek
Oral yaptirirdim sanirim
Ayh ben çok tedirgin olur ve korkarım kız ayool
Yok bilahakis bol bol opsun
ruj süren biriyle opusmedim daha
aynen ruju silsin gelsin
çok iyi olurdu
Öpüşmem ki
Hayir
Öpüşmem.
He valla
Cık olmam
Olmam.
Bişey olmaz 😀
Evlenmeden opusmem
Hiç öpüşmedim
Sılerız sıkıntımı:)
Hayır 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar