Öpüşürken öpüştüğünüz kadının dudağının rujlu olması sizi rahatsız eder mi? Rujlu dudağı öpmekten rahatsız olur musunuz?

Normalde ruju çok kullanan birisi değilimdir ama bugün süresim geldi sürdüm. Ve sevgilimle buluştuk. Biraz ileri gittik. Beni öptü. Öpüştükten sonra da "rujunun tadını değil senin dudağının tadını almak isterdim" dedi. O an ruju sürdüğüme süreceğime pişman oldum. Siz olsaydınız siz de böyle rahatsız olur muydunuz? Öpüşürken rujlu dudağı mı rujsuz dudağı mı tercih edersiniz?
Öpüşürken öpüştüğünüz kadının dudağının rujlu olması sizi rahatsız eder mi? Rujlu dudağı öpmekten rahatsız olur musunuz?
Cevapla