Kız Arkadaşımın Her Adet Dönemi Yaklaştığında Ayrılmak İstemesi normal mi?

Ben 18 kız arkadaşım 15 yaşında. İlişkimiz ufak pürüzler dışında hep iyi gitti 4 ay boyunca. Ama adet dönemi yaklaştığında ara mı versek? Ya doğru kişi değilsen? Tarzında sorularla geliyor. O olay geçtikten sonra da eskisi gibi oluyoruz. Sizce kıza hayır ayrılmıycaz falan mı demeliyim yoksa istediğini yapalım mı demeliyim? Çünkü kız 15 yaşında onu çok seviyorum ve sıkmak istemiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
18-15 yaşlar size nasıl geliyor normal mi yoksa sapıkça mı ikimiz de lisedeyiz
Kız Arkadaşımın Her Adet Dönemi Yaklaştığında Ayrılmak İstemesi normal mi?
Cevapla