Çok merak ediyorum bana lazım çünkü ben temizlik yapmayı yemek yapmayı sevmiyorum birlikte yaparız
Önceden sadece beyler çalışır hanımlar evde evin işleri çoluk çocuk derdi ile uğraşıyormuş ama devir değişti şimdi bayanlarda calisiyor ve ev işleri ile ilgilenmeye pek zamanları olmuyor bence eşini seven ve deger veren her erkek yardımcı olur. Yani evet vardır
Anneme yardim ediyorum evlenirdem esimede yardim ederim
Var , ben tanıyorum😂😂. Ama karısının sözünden hiç çıkmıyor önceden nerelere giderdi şimdi karısı hayır dedi mi evde oturuyor. Temizlik yapıyor görmesem inanmazdım ama adam gözükmeyen ara yerleri bile süpürüp toz beziyle de tozlarını alıyor. 😂😂
Var hatta annemle babam şu an mıntıka temizliği yapıyor
Bazen babam yapar yemeği
Koltukları falan beraber çekeriz
Cevap
153Cevap
Babam var-dı onu da annem kaptı.
Şansına küs.😁
Zaten yaş farkınız da var neyse.
Var ama sayıları çok çok az.
Erkeklerin yapacağı yardım ve temizlik o koltuğu kaldırır sen altını alırsın, o seni tutar sen camı silersin boyunuz kısa diye en nefret ettiği şey perde takmaktır bu yüzden uzun boylu hatun ister :-Dr siz yemek hazırlarken o ekmek almaya gider zaten işin yarısını ve zor olanları biz yapıyoz daha ne istiyorsunuz :-/
Valla tek yaşıyorum. Utumu yaparım temizliği de yaparım herhalde yardım ederim eşim olduğunda 😁
Çok güzel
Yapan erkek var tabiki olmaz mı mesela benim nisanlim da babam da süper yemek yapar özel günlerin yemeklerinin sahipleridir ama temizlik için aynı şeyi söyleyemem 😄
Bizim türk erkeklerinde öyle bir kıt zihniyet var ki eşine özellikle annesine yardım etmek istemiyor sebebi ise ben erkeğim! Bumu senin erkekliğin, biz öyle erkeklere adam demiyoruz.. Adam dediğin hatununu zor durumda bırakmayacak hele annesini hiç!
olmaz mı mesela ben sevgilim bazı işleri bana yaptırıyor şu erkek halimle yapıyorum ya :D ama onun yüzündeki mutluluğa değer
Kendi yemeğimi pişiririm başkasın dan istemem temizlikletede ederim ama eğilmek sıkıntı eğilmeden yapıcağım bisi olursa yaparim
Antepli olarak yemek yapmayida yemeyide severim 😂😂
Tebrik ederim çok güzel
Yemek bizim isimiz 😂😂
inş. evlenirsem yardım ederim tabiki eşime ömür boyu beraberiz hayat müşterek tir kadın erkek eşittir ama kadındı abartmayacak şekilde :)
Olabilir neden olmasın şahsen elektrk süpürgesi toz vleda bulaşık makinesi bende öyle devam eder yemek biraz sknti bir zahmet onuda kadın yapsn hasta olursa corba makarna bikac çeşit yemek yapilabilir
Ben de yardım ederim ama bekarım şu an hep kendim yapıyorum 😂
Evli olsam yaparım. Evlenmek demek 1 tarafa her şeyi yıkmak olmamalı, hayatı paylaşmak olmalı.
Yemek yapmasını istemem ama eşim ev işlerine yardımcı olur bazen
Evet ben ne zaman evlenirsem o zaman eşime tabii ki yardım ederim
Günümüz erkekleri artık eşlerine her konuda yardımcı oluyorlar.
ben eşime yardım etcem o bana allahın emaneti çünkü gönlünü hoşnut kılmam gerekiyor o benden razı olursa ALLAH da razı olur
Temizliğe yardım ediyorum da, iş mutfak olunca orda duracaksın.😀
Eğer öyle birini bulursanız, söyleyin; bacanak olalım... :D
vardir bence olmali da. Yav aćim yemek yapsana abla
Vardır neden olmasın. Eşini seven adam mutlu olsun ister
Ben yapıyorum eşim olacak kişi izin vermiyor. Ben ona o bana kıyamıyor.
Türkiyede böyle sorular normal tabi.. Neden olmasın hocam? neden? Kadını erkeğimi var? Soru şöyle olmalıydı.. iş yapan eşine yardım eden insan varmıdır?
İşte buradayım.
Eşim herhangi bir işte çalışsın çalışmasın ben evin tüm işini onun omzuna yükleyemem.
Rahat edemem gerçekten de, eşim yorgun olduğunda bu bana da yansır.
Yalniz yasayip hepsini kendi yapan erkek var ama diger turlusu var midir bilmiyorum..
olsa bile, bir erkek bunlari ancak gerçekten deger verilmeyi hakeden biri için yapar.
Bekâr olduğum için bunlara alışkınım, temizlik olarak bişey diyemem ama aşçı olduğum için yemek yaparım arada sırada ve bundan da gocunmam çünkü yemek yapmayı ve yemeyi seviyorum
Evlenmeye karar verirsem ki düşünmüyorum ; yemeğe yardım ederim ama temizliğe karışmam ve perde asmaya da karışmam...
Yemeğe yardım sadece tabakları sofraya götürmek. Temizliğe yardım da sadece koltukları çekmekten ibaret.
Evli değilim ama yerleri süpürgeyle alırım neden olmasın :D
yemek yapmaktan pek anlamam ama yaparız :)
Vardır olmaması saçmalık normal olan bu kabullenin artık onlar için bir lüksmüş gibi davrandıkça erkekler daha çooook kölelik yaptırır
tam olarak böyle yapan da vardır da daha çok eşine çok düşünse sofrayı o kurar bazı ufak işleri yapar falan mesela mutfağı toplar
Kesinlikle var tabiki hatta karısında daha titiz daha güzel yemek yapanlarda var.. Hemde bebeğe bakıp karısını sinemaya gönderem bile var..
Görselde ki gibi yapmamızı bekleyen yoktur heralde? Bu yardıma değil, başka bir kategoriye giriyor...
Öyle erkekler sabah 6da kalkıp akşam 8de uyuyan işinde gücünde erkeklerdir :)
Siz genelde Berkecanları tutturuyorsunuz kendinize.
Sonra tabii bunları sorarsınız.
Maddi geliriniz eğer eşinizden kat kat fazla değilse bu dediğiniz şeyleri kimse kabul etmez.
Neden ya
Ilk başlar da belki ama sonra kavgalar patlak verir.
Neden kavga edilsin ki birlikte yapicaz
Is bölümü olabilir. tabi kişilerin çalışma şartlarına bağlı. ben işin cogunlugunu eşinize yikacaginizi dusunerek yazmistim
Yok çocukluğunu değil tabikide
Sevgilim yok. Evli de değilim. Ve tabii evlenirsem bu her zaman aklımda ve yapmak istediğim eylemdir. Eşime her konuda yardım ederim. Yemek olsun temiZlik olsun. Alışveriş olsun. Bunlar çok eğlenceli şeyler. Eş olmak bunu gerektirir.
Bizzat patilerimle doyuruyorum aha sor dün gecenin bir saatinde mangal yaptık daha ne yapak @IwhataboutusI
sjshahsh😂😂
@IwhataboutusI random
😂😂sjshshshsb
toplumda böyle ince yürekli insanlar her zaman vardır
tabıkı vardır hayat ortak dır herzman eşine yardım etmelı her erkek
arada bir işin ucundan tutarim ama yemek yapmayı seviyorum
Umarım vardır yoksa bile sipariş edelim gelsin.
😀😅
Zevkle yapar insan, arkasında öpe öpe işine yardımcı olur
Hayat paylaşınca güzelleşir paylaşmayan birine ekmek ve şu verilmez yardım edilmez :)
Yemek yapmayı bilmem ama ütü yaparım evi süpürürüm :)
Evlenirsem yemek işleri bende zaten 😂 mesleğimizi konuşturalım dmi ama 🤗
Gundelige gidip harcligimi cikaracak kadar iyiyimdir, kariyerde yaparim temizlikte :)
İstediğim gibi huyu suyu fiziki güzel olduktan sonra yardım ne ki başımın üstünde yeri var
Erkekler ne anlar temizlikten. Ben temizliği yaparım yemeği de yaparım sofrayı birlikte kuralım kafi..
Yalnızlığa direnip kendi işimizi kendimiz goruyoruz
Vardır. Sevgilim yok ama kendim yapiyorum eğlenerek, bunları.
sıkıntıyok siz çalışıp eve bakarsınız adamda dediklerinizi yapar :D
Erkek temizlik yapmamalı. Ama yemek ve yardım çok iyi olur
@sealife35 o kadar da değil. Fırsata dönüştürmemeli
Teyzemin kocası biraz gıcık ama cidden iyi bir eş yardımcı oluyor baya
Dışarda yediğimiz yemekleri Erkeklerin yaptığını unutmayın evde yemek yapması neden tuhaf olsunki
Vardır elbet, ekonomi durum iyi olursa gündelikçi bile tutulur.
Resimdeki yardım etmek değil hizmetçilik yapmak resmen
yemek yapmam iş yapmam temizlik yapmam onu yapmam bunu yapmam sonrada ben niye evde kaldım
Varsa söylesin hemen evleneceğim ://
Yalan söylüyorsun ama çok ayıp 🤩
Evli değilim ama sevgilim varken sevgilim evini temizlerken yardıma gidiyordum
Yardım edebilir hatta çok tatlı görünür o hali ancak bunları yaşayamadan ölcem sanıırm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar