Kızı yalnız bıraktığım için üzgünüm. Sizce ne yapmalıyım?

Öncelikle bunu buraya yazmamın nedeni en uygun kategorinin bu olduğunu düşünmem.Ben bugün bir arkadaşımla dershaneden çıktık.O bana ne tarafa gidiyosun dedi ben de arkadaşlarımla gidecem dedim tamam dedi gitti.Ama pişman oldum.Bıraktığım arkadaşım kız ama yanlış anlaşılmasın sadece arkadaşım.Hava da erken karardığı için o karanlıkta onu böyle bıraktım diye pişmanım.Sizce ne yapmalıyım?Onu yalnız bırakmasaydım iyidi ama malesef geri alamıyoruz.Sizce yarın bu konuda bişey söylemeli miyim?Veya ne yapmalıyım?Kendimi çok kötü hissediyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Sonuçta o da benim arkadaşım hiç yoktan onun yanındayken başka arkadaşımla gitmem ayıp olmuştur dimi :/ Son pişmanlık neye yarar ama :/
Kızı yalnız bıraktığım için üzgünüm. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla