Kız istemeye gittik olmadı çok üzüldüm ne yapacağım?

Arkadaşlar daha onceleri evlenmek için kendi bulduğum kızlarla hep ayrıldık neyse bir aile dostumuz bir kız bulmuş çok sevindim faceden resimlerine falan baktım beğendim aracı olan kadın o kızın da benim resimlerimi beğendiğini soyledi neyse konuşuldu tanışmaya gidildi babam yıllar once vefat ettiğinden annem dayımlar ve yengem gitmiştik çok sevinçliydim niyetim ciddiydi gittik bizi mutlu karşıladılar epey oturuldu muhabbet edildi babası işimi sordu bir şirkette muhasebedeyim dedim o saate kadar kız arada karşıdan bakıp bakıp mutfağa gidiyodu pek mutlu gozukmuyodu kahve yaptı getirirken ve verirken yuzume hiç bakmadı sonra da bana beğenmez gibi baktı bişeyler ters gidiyor dedim işin olmyacağını anladım tabi ailem durumun farkında değil kendimi çok kotu hissettim kızın ailesi duşunelim diye bizi uğurladı bizarabayla giderken kızın babası dayımı arayıp olumsuz olduğunu söylemiş zaten bu konuda hiç konuşmak istemiyorsun ailem niye böyle olduki falan diye konuşurken eve geldik ben yatacağım uykum var dedim ama içim öyle çok doluydu ki anlatamam yatağıma yatar yatmaz hıçkıra hıçkıra ağladım çok uzun zaman kısmetim çıkmamıştı bir de bu durum böyle olunca dayanamadım. Kendime söz verdim artık ilgilenmeyeceğim kız işleriyle diye belki boşver iyi olmuş falakn diyebilirsiniz mesele kızın evlenmek istememesi bir kenara gururunuz alt üstoluyor artık soğudum bu işlerden. Yenisine cesaretim yok demek ki kısmetim yok uzun süre kendimi toparlayamam artık siz olsanız ne yapardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Ya ailem o mendebur aracı kadına guvendi şöyle iyi böyle iyi pişman olmazsınız dedi. Oldu bittiye getirdi ben de salak gibi bide aşık oldum bundan sonra asla böyle şeylere girişmem rezil rüsvay oldum üstelik aptal kafam. Benim neyime evlilik. bı arada sonra öğrendim ki kızın ailesi beğenmiş kız beni çirkin bulmuş be bekliyodu brad pitt mi?
Kız istemeye gittik olmadı çok üzüldüm ne yapacağım?
Cevapla