
Sevdiğinden ayrı kalmak mı zor, yoksa sevmediğin biriyle yaşamak mı?

Sevmediğin biriyle yaşamak çook daha zordur. Hem de sevmediğin biriyle birlikte olmak o kişininde hislerini, duygularını kırar. Sevdiğinden ayrı kalmakta acı verir ama en azından 2 kişinin birbirini sevdiğine emin oluruz.
Sevmedigin birisi ile yasamak berbat bir durum olsa gerek
Tesekkur edrrim kuzum
Rica ederim kuzum❤️🌷
Ben ayrılmayı yaşadım. Ayrılmak çok zor. Hele birde kavgasız vs. siz ayrılmak..
Sevmediğimle yaşamk insan nasıl yalan söyler gözlerine bakarak 😞
Cevap
23Cevap
Sevdiğiniz kişi sizi sevmiyorsa eğer para , statü ve etiketinize bakıyorsa varsın o hatun sizin yanınızda olmasın. Sizi bunun gibi matığa dayalı maddi çıkar ilişkisine dayalı kıstaslarla seven hatun, ileride kendisine daha iyi para verene statü bakımından kendi bedenini satacaktır. Bu tür hatunların tek derdi sevgi değil de paranın hetirdiği cezbedici güçtür. Böylelerini gördüğünüz yerde infaz ederek başını kesin ki size bulaşan hatunlar artniyetle ibret alsınlar.
Sevmediğine mahkum olmak daha zor, ben hayatta katlanamam.
Bence büyük konuşmamak gerek
Bir gün ölmek mi hergün dirilip tekrardan ölmek mi daha zordur?
İnsanlar yaşamadığı şeyler hakkında konuşmayı çok iyibilir lakin gerçekler ve hayaller vardır acıtan. Sevmediği birine mahkum olmak kadar kötü bir şey yok.
sevmediğin biriyle yaşamak bence, çünkü sevdiğinden ayrı kalınca bir kaç ay/sene acısını çekersin sonra geçer ama sevmediğin biriyle ömür boyu yaşamak çok daha acı verir.
Her ikiside zor ama sevdiğinin yanına gidebilme imkanın varsa sorun yok sabredip olur ama sevmediğin biriyle hayatını çürütürsün içinde yankılanır çığılıkların
Sevdiğinden uzak durmak tabi ki... sevmediğin birine zamanla alışırsın o problem olmaktan çıkar ama sevdiğinden uzaksan geçmiyor o acı veren his...
Sevmediğim biriyle çok uzun zaman yaşadım her saniyesi işkenceydi.
ikisi de kabullenemez dee sevmediğin biriyle nasıl yaşanabilir 😐
Sevmediğim biriyle yaşamak çekilir gibi değil diye düşünüyorum
Birincisinin çaresi var da, ikincisi tedavisi olmayan hastalık gibi.
Sevmediğin biriyle yaşamaktir bence yaşamadım öyle bişey şükür ama
sevmediğin biriyle yaşamak. Ama diğeri de zor olur ama o kadar çok değil.
Aslında her ikiside zorda en zor olanı yanlız kalıp kendini bulamamak
Sevmediğin biri ile yaşamak her haraket batar sevdiğinden ayrı kalınca hiç değilse mutludur falan dersin için rahatlar
sevmediğime mahkum olmak..
zira bu durumdan etkilenecek olan sadece ben olmayacam..
Sevmediğin biriyle yaşamak :D sevdiğinin ayrılığı bile güzel be
Sevmediğinle yaşamak. Zaruri mahkumum. Yaşayan bilir
Sevmediğim biriyle yaşamak.
sevmediğim biriyle yaşama olanağı olmadığı için ayrı kalmak zor
Sevdiginden ayri yasamak
sevmedıgın bırıyle yaşamak = cehennem
bana gore
Sevmediğin biriyle yaşamak.
Sevmedigin biriyle yasamak cok zor
Sevmediğin biriyle yaşamak daha zordur bence.
Sevdiğinden ayrı kalmak daha zordur bence.
sevdiğinden ayrı kalmak
Sevmediğin biriyle yaşamak zor...
Ikiside zor açıkçası. Ayrımı yok hiç bir şeyde.
Sevmediğine mahkum olmak.
Sevmediğin biriyle yaşamak işkence
Sevmediğin biriyle yaşamak daha zor
Sevnediğin biriyle olmak dayanılmaz..
Severken ayrı kalmak çok zor.
Sevdiğimden ayrı kalmak😞
Sevmedigin biriyle yasamak cehennemdir net
Sevmediğin biriyle yaşamak.
Sevmediğin biriyle yaşamak daha zordur bence.
Sevmediğin biriyle yaşamak tabii ki
sevdiğinden mahrum olmak..
Sevmediğine mahkum olmak
Sevdiğinden mahrum olmak.
Sevmediğin biriyle yaşamak daha zor.
İkisi de ama en çok sevmediğinle olmak
nasıl sorular bunlar ne içtiniz mk
Sevdiğinden ayrı kalmak
Sevmediğim biriyle yaşamak.
Sevmediğim biriyle yaşamak
sevmediğinle yaşamak zor
Bence sevmedigin biriyle yaşamak
Sevmediginle yasamak
SEVMEDİĞİNE MAHKUM kalmak
Sevmediginle yasamaktir kesinlikle
Yalnızlık zor
İlki sanırım
Sevmedigimle duramam
Sevmediğin biriyle
zor ayrı kalmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar