Kendimi herkesin hayatında bir fazlalık olarak görüyorum ben bir hiçim niye varım ki?

Kendimi herkesin hayatında bir fazlalık olarak görüyorum ben bir hiçim niye varım ki?
Ben niye Yasiyorum ki neye hakkım var benim seviyorum husrana ugruyorum nefret ediyorum kotu suclu zalim oluyorum ne yapsa ne basarsa kimse beni gormuyor herkes diger herseye objektif yaklasiyor ama is bana gelince tarafli bakiyorlar beni yargiliyorlar 😢😢😢
Güncellemeler
+1 yıl
Yardim lutfen
Kendimi herkesin hayatında bir fazlalık olarak görüyorum ben bir hiçim niye varım ki?
Cevapla