Herkesin hayatında kendimi bi fazlalık olarak hissediyorum?

Kimseyi mutlu edemeyen biri gibi hissediyorum kendimi

ailem yük gibi hissettirdi kaygılarım vardı tedavi ettirmedi deli muamelesi şiddet vs gördüm

arkadaşkarımdan koptum uzaklaştım

neşe dolu eğlenceli uyumlu biriylen şu an biriyle konuşmak istemeyen hep kendini suçlu hisseden kendine güvenmeyen eleştirilme korkusu olan biri oldum

eşim bana söylense sen şöylesin dese sinirle bile söylese bunu aşırı ağlıyorum üzülüyorum

kimseye yaranamamış mutsuz bir insan olarak hissediyorum psikolojik olarak

sürekli açıklama yapma isteğim yanlış anlaşılma korkum var hep savunmada hissediyorum kendimi

her günüm üzülerek geçiyor ne yapmalıyım bazen ölüm tek çare mi diyorum

arayan soranım annem ve eşim harici yok ben bu kadar kötü biri miyim

Herkesin hayatında kendimi bi fazlalık olarak hissediyorum?
Cevapla