Kimseyi mutlu edemeyen biri gibi hissediyorum kendimi
ailem yük gibi hissettirdi kaygılarım vardı tedavi ettirmedi deli muamelesi şiddet vs gördüm
arkadaşkarımdan koptum uzaklaştım
neşe dolu eğlenceli uyumlu biriylen şu an biriyle konuşmak istemeyen hep kendini suçlu hisseden kendine güvenmeyen eleştirilme korkusu olan biri oldum
eşim bana söylense sen şöylesin dese sinirle bile söylese bunu aşırı ağlıyorum üzülüyorum
kimseye yaranamamış mutsuz bir insan olarak hissediyorum psikolojik olarak
sürekli açıklama yapma isteğim yanlış anlaşılma korkum var hep savunmada hissediyorum kendimi
her günüm üzülerek geçiyor ne yapmalıyım bazen ölüm tek çare mi diyorum
arayan soranım annem ve eşim harici yok ben bu kadar kötü biri miyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer