Eşiniz akşam yemek yok cezalısın sen dese ne yaparsınız? Hanımlar sizdede eşiniz yemek yapıyor :)
#lord

#lord


O tavayı aldığım gibi kafasında parçalarım.
Demek isterdim de, yemeksepeti ne güne duruyor çokta umurumda aç kalacak halim yokya.
Çok basit madem yemek yok hacı hatunu da alırım gider dışarda yerim derim ki yorgun filan yapamamistir gider lokantada yediririm
Cezaya karşılık önce onu yerim sonra birşeyler hazırlarım.
Uvvv
Ya sen ne ponçik bir adamsın öyle şlak
Sıkıntı senle yaşamak :)
Kural iyidir
Cevap
11Cevap
Atistirmaliklar falan.
Nebilim kendi kendime bisiler hazirlarim Allahtan hamaratim😀😀
Naber 😀😀😀
Yemem çikoo onu mu kıracağım :)
Hemen yelkenleri yakma senarist
Gemiler yandı ama çikoo :D
Yanmasın o gemiler
Peki madem :)
Aferin
Ne bulursa onu yesin;))
yuhhh vijdansız :)
Kendim hazırlarım mühim değil
Yumurta cakar ne yapsın
Olur çay içelim derim
Kendim yapatım onunla yeriz 😂😂😂
Evi terk ederim hıhhh: )
Kendim girerim mutfağa
Disarda yiyelim hayatim
Peki tamam diyip küserim yemem
Yemeğe çıkartırım
Arada bir hak ediyor 😄
Bol soganli lahmacun soylerim
Dışarıdan söylerdim galiba.
Bugünde ben yapiyim derim👍
Aşkım sen niye yemek yapıyosun derim😄
Onu yerim bende
Sipariş veririm
lahmacun söylerim
Püzza yerük
Öperim cidden öperim
Annene git yemege
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar