Not: resimler bana ait değil, kız arkadaşımın eski sevgilisine yazdığı şeyler, çocuk buna kız onu aldattığı için yine tantana yapıyor. Kızda en sonunda patlıyor. Siz ne düşünüyorsunuz okuduktan sonra yazarmısjnız?
Bir aldatma muhabbeti ( üşenecekler yorum yapmasın)?
bir kaç hafta önce kavgalı şekilde ayrildigim eski sevgilimi hatırlattı bana. onun da bu kıza benzer bir suçu vardı adamlığından, karakterine, davranışlarına, duruşuna saydırıp ayrıldım. Kendime ihanet edildiğini öğrendiğim an basımdan aşağı dökülen kaynar suyun yaktığı yerin acısını kimse bilemez. Arkadaşın kusura bakmasın da ihanet asla affedilecek bir şey değil . Ha sevgilisinin suçu yok mu? Var. Suçu onunla tekrar barışmak.
2
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Benim kız arkadaşımı haklı bulma sevebimde şu, kızın bekaretine kadar alıp kızı sadece kendi istekleri için kullanıp sonra hiç bir şey yaşamamış gibi kızı sevmediğini göstermesi. Kız çocupa bağlanmış bir kere ama çocuk hiç bir şekilde sevgi göstermiyor aksine kızın kadınlığıyla dalga geçiyor, aşağılıyor her konuda. Kızın aldatmasını normal buluyorum ben. En ufak bir sevgi görmeyince aylarca dışardan gelen ilgiye gözleri kamaşır insanın yani doğru.
Aldatma nasıl normal bulunur ya? Kim her yılın her ayı paso ilgi görüyor ki? Siz nerde yaşıyorsunuz. Benim 2,5-3 sene hayatıma değil sevgili flört olarak bile kimsenin girmedigi oldu. Ilgisizlikten öldüm mü? Hayır. Krizlere girdim mi? Hayır. En ufak ilgi gösterene kendimi teslim ettim mi? Hayır. Iradesizlestim mi? Hayır. Hele bir de sevgilin varsa ve "ilgisiz kaldım ondan aldattım " lafı tamamen bahane. Aldatmaya ben hiçbir şekilde mantıklı bir kılıf bulamıyorum. Kesinlikle yok yani. Çocuğun da amacı belliymis , kızı kullanmak. Ikisi de birbirini bulmuş. Böyle bir şekilde patlak vermiş.
Ya bırak Allah aşkına:D aldatılan değil aldatan suçludur. "Boynuzlandın" diye bir yaftalama olamaz. Gerçi benimki aldatilma değil daha farklı bir olay ama benim başım dik çünkü onursuzca hicbir şey yapmadım. Siz aldatmayı "aha boynuzladım " diye bir galibiyet unsuru olarak görüyorsanız vay sizin halinize. Sevmeyin güzel kardeşim siz. Ucuzlastirmayin ozel duygulari. Siz işinizi görüp ayrılın sonra böyle b. ka sarıyor bak:D
Karakterinden çok ödün vermiş. Hem cinsim için üzüldüm. Değmeyen insana haddinden fazla değer verilmiş gibi görülüyor. Ama bu hayatının dersi olmuş olmalı artık değeri hakedene vermesi gerektiğini öğrenmiş olmalı
1) siz kızlar böyle karaktersizleri severseniz, "ait olduğunuzu" düşündüğünüz o kişi tarafından kullanılıp atılmaya mahkumsunuz. 2) açıkcası 1 gram üzüntü bile duymuyoruz böyle kızlara 3) her ne olursa olsun, aldatarak ne kadar karaktersiz olduğu ortada. 4) buraya sırf xper kazanmak için yazdım
Erkek penceresinden bu yazdıklarını okuyan kişinin hissettiğini yazıyorum.
“Bıdı bıdı bıdı bıdı bla bla bla bla yaw sen ne diyon ak tamam haklısın bir ton yazmış bide haha çok pişman oldum çok üf neyse dur ben Cansu’ya mesaj atayım”
arkadaşlar Üzülerek söylüyorum eşim beni birçok erkekle aldatmış ve bundan hiçbir şekilde haberim olmadı. En son beni aldattığı çocuğa hakaretler küfürler edip onuda bırakıp başkasını bulmuş. O çocukta faceden bana yazdı. Herşeyi anlattı benden önde bir sürü erkekle birlikte olmuş ben hepsini tek tek buldum konuştum dedi ellerinde mesajları olanları aldım onlara attığı uygunsuz fotolarıda aldım dedi. Kurtul bu kadından sana yardımcı Olcam dedi. Çocuğunuda yanında sürükleyip ona yalan söyletiyor dedi oyuncak alıp kandırıyor sana bir şey söylemesin diye dedi. Çocuğunu da kurtar bu kadından dedi. Bana komplo kurmaya çalışıyormuş benimde onu aldattığıma dair yalancı şahit arıyormuş. Bsdi tane eskorta gitmiş onu şahit yazacakmış iki arkadaşını daha yalancı şahit yazacakmış ama elinde delil yok bana yazan çocuk 4 tane şahit var aldattığına dair dedi birde diyormuşki elindeki malları alıp buralardan gidicem demiş seneye oğlums sünnet yapacaktık sünnetteki takıları bile alıcam demiş mahkeme açıcam nasıl bir yol izlemeliyim özellikle avukat olan arkadaşların fikirlerine daha çok ihtiyacım var
Aga hadi en başını falan boş ver de kız aldatıyor sonra gelip hala çocuğa aşık olduğunu söylüyor ve aldatma sebebini de sevgisizlik olarak söylüyor gerçekten de neyin kafasını yaşıyorsunuz olum ben gitsem şuanda hayatımdaki sevgisizlikleri (ilişki anlamında söylüyorum) sebep gösterip bir sürü kadınla mı yatmam lazım? ya kusura bakmasın ama bu çocuk bu kıza bence aldatma ihtimali var diye veya onda bu tür şeyleri seziyor diye bence böyle davranmış ve haklı da... Bunun gibilerle yatıp/kullanıp geçeceksin çünkü bunu hak ediyorlar kimse gelip de bu saçmalığı savunmasın bir erkeğin bunu savunacağını sanmıyorum ama aklı başında olan kızların da buna katılmayacağını düşünmüyorum..
Komik olanı sonda yazmış ya '' senin yüzünden bir daha kimseye aşık olmayacam, kimseyle birlikte olamayacam'' ya ablacım kendini kandırma gelecekte ''sevgisizlik'' bahanesiyle daha kimlerin altına yatacaksın bunu biliyoruz yani... Burada diğer tarafa ilgisizdi onun da suçu var diyebilirsiniz ama bence şu pencereden de bakmak lazım karakteri iyi olmayan, sevgisizlik ve ilgi çekme gibi türlü bahanelere sığınarak aldatacak potansiyele sahip olan insanları bazen daha ilişkinin başında anlamaya başlarsın hadi tam olmasa da anlamaya başlarsın ve ona güvensiz davranırsın ben burada bu çocuğun belki böyle psikolojide olduğunu düşünüyorum... Onu bunu boşverinde aldatan insan kim olursa olsun yaptığı bu iğrenç şey yanına kar kalmamalı... Burada da ne mutlu ki bunu görüyoruz...
Herşeyi yap trip at konuşma sürümdür yüzüne bakma. Ama gidip de aldatma. Çok koyuyor aldatılmak. Ben yaşadım çok ağrıma gidiyor. Tamam çocuk hatalı olabilir, ilgi alaka sevgi bazen unutuluyor ilişki monotonlasiyor zamanla ama aldattı mı işin rengi değişiyor. Evliyim 2 küçük çocuğum var onlar için ayrılmıyor um. İçime atıyorum bazı geceler uyuyamıyorum. Çok ağrıma gidiyor. Her zaman ilgi , aşk , flört olmuyor hayat izin vermiyor. İtin biri geliyor az bişey ilgi gösterdi biraz sevecen davrandı e birazda yakışıklı hemen eldekiyle kıyaslama yapıyorsunuz. Eldekini beğenmeme durumları başlıyor. ilk fırsatta da macera olsun diye aldatma. Aynısını karşı taraf yapsa ne düşünürler. Düşünmez ler çünkü yasak tatlı geliyor.
Erkeği dinlemeden bir karara varamayız ki. Tek taraflı yargıç ne derece objektif karar verebilirse biz de o kadar verebiliriz. Erkeği de dinlemek gerek
Bu sevgi değil, aşk değil sevgiyi aşkı böyle pis işlerinize karıştırmayın. Aldatmanın affı olmaz sebebi ve sonucu ne olursa olsun olmaz.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bu kızdan bir halt olmaz bunla sevgili olan zararda ben diyim gidin zeki birilerini bulun bu ne duygu karmaşası. Bu ilerde her sevgi alamadığında aldatır mazallah.
Çocuğuda kızıda tanıyorum sınıf arkadaşım. Çocuğa hak vermemin yanı kızın çpk hatası oluyordu, kıza hal vermemin yanı çocuğun kızı cımbızlamasıydı hataları baya araştırıordu yani kızın surstına birşey vurmak için
Paronayaktı bence, kızla kuaförden çıktık kızın kuaförde olduğuna inanmadı görüntülü aradı kızı. Umursamazdı bir okadarda kız umurunda değildi, üzülmüş üzülmemiş kullandı yani genel olarak kızı
Sorunda bu işte adam bunların hiçbirini yapmıyor hiç bir zaman, başında iyi güzel gidiyor herşey ama yine ilgi alaka yok, sonra aşağılamalar başlıyor kız aşağılanmaya alışıyor. Dışardan bir ufak ilgi gelincede ilgisini çekiyor. Sorun şu kız cidden güzel allahı var, istese çok daha iyilerini bulur çocukla kalmasının sebebi alışmış, ve ilk tanıdığı halindeki gibi kalmasını istiyor, aşırı bir ilgi merakı zaten hiç olmamış ama aşağılanmak hangi kızın gücüne gitmez birde buna aylarca devam ediliyorsa. Olacağı buydu
Klasik kendini kullandırtan Türk kızı hikayesi o Zaman anladım tamam tek fark bunda aldatma var adamda haketmiş zaten kızı cinsellik için kullanıyordu sanırım
En İyi Cevaplar