Pek çok erkek, erkek türlerinin sadece iki gruba ayrıldığını düşünür. İyi erkekler ve kötü erkekler. Peki sizce, kadınlar nasıl erkeklerden hoşlanır? 🎈
Kadınlar, cici erkekleri mi sever yoksa kötü erkekleri mi?
gençken kadınlar da erkekler de aslında ne istediklerini bilmez :) hayatını yaşatacak, heyecan verecek dizilerdeki gibi bir ilişki yaşatacak tiplere ilgi duyarlar. çünkü napalım bu zamanda o bize ilişki modeli olarak lanse ediliyor.. şimdi erkekler de durum biraz farklı kolay kolay sevemeyen biraz duygusuz ve mekanik tipler oldukları için (lafı uzatmayayım) 'verecek' kız isterler. tabi belli bir miktar tecrübe kazanıp, gözü doyup, yaş kemale erince bunun istedikleri olmadığını anlayınca da evlenilecek, böyle aklı başında, ev işinden anlayan, hınım hınımcık tabiri caizse donlarını yıkayacak kadın isterler. (bkz. ikiyüzlülük).. kadınlarda ilgi çekici, zalım, popüler tipler isterler. belki aklı başında insanları ezik, ruhsuz, enerjisiz bulurlar? çünkü evliliğe daha yıllar var ve zevklerini aşklarını can kırıklıklarını dolu dolu yaşamak isterler. karşılarındakinin gelecek vaad edip etmeyeceği düşüncesini bir süre için geri plana atarlar. affederler ceremesini çekerler belki sürünürler ama yaşanması gerektiğini düşünürler. yıllar geçip, okul bitip, iş hayatına gelip de elde avuçta ilişki namına birşey kalmayınca da toplum baskısı ve doğurganlık yaşı sıkıştırmasına dayanamayıp işlerine gelecek birini isterler. bu güven veren, düzgün bir işi aile ilişkisi olan, oturaklı bir erkek (hatta belki çirkin olsun isterler, aldatması zor olsun diye :)) olabilir. (bkz. bu da ikiyüzlülük) yani benim gördüğüm genel hatlarıyla iki tarafta böyle. evlilikten önce ve sonra tercih edilen karşı cins farklı profil sergiliyor. insanların evlendikleri tiplere bakıyorum ''ulan bu adam/kadın 10 sene önce karşısına çıksa yüzüne bakmazlardı'' şimdi kıymete binmiş durumu görüyorum. Ama sorsan herkes haklı hep karşı cins kötü, kardeşim, karaktersiz, bozuk... yani bence dengesiz ve ne istediğini bilmez insanlar olduk. modern toplumda baskı olmadığı için flört, aşk ve seksi hoyratça yaşıyoruz ama çok da düşünmeden yapıyoruz sonra da bazı şeylere isyan ediyoruz (bkz. hepimiz aynı bokun lacivertiyiz)
bir tarafı iyi olan, bir tarafı kötü olan. İyilikten kastın ne? Kötülükten kastı ne? Mesela kazık yiyen, saf, salk, kullanılan bir erkeği ben tercih etmem. Ama zeki, kendisibe iyi olana iyi, kötü olana kötü. Yerinde sert, yerinde zeki laf sok alarıyla herkesi güldğrebilen, elini masaya vuran, kazığı hakedene kazık atan, kendine deger veren, çıkarlarını hesaplayan bir adamla sende büyürsün. Ama hiç bir kadın saf ve kullabılan bir erkeğe ilgi duymaz, haklıda. Ama erkekler genelde bu tarz kızları madum bulur ve tercih eder. Kadınlar bu tarz erkekleri tercih etmez, bende etmem
Her ikiside demek mümkün aslında. Bad boy dediğimiz erkek tipi kadınların her zaman dikkatini çeker vakit geçirmek ister çünkü hayatı ilgisini çeker. Ama ileride onunla mutlu olmayacağını da bilir. Bu nedenle iyi olan erkekle o yolda ilerlemeye karar verir. Çünkü aradığı vasıflar ondadır.
Kızlar erkeklere hep derler olgun düşünen erkek severiz diye işin aslı şudur kızlar kendileri olgunlaşıncaya kadar yaş olarak 27 e kadar hep tarif ettiğin erkeklere birlikte olur sonra pişman olur sonra gider yine o tip erkeklerle birlikte olur. Kendisiyle konuşmak isteyen arkadaş olmak isteyen efendi dürüst erkekleri her zaman yedek veya en son sıralara atarlar taa ki iş evlenmeye gelinceye kadar. Sonra bir anda o sona attığı erkeği arar olur tabi erkekte bunu yer. Burada efendi erkeğin yapacağı şey tekmeyi basmaktır. Zamanında sen bana bakmadın mı doğru başka kapıya diyeceksin demelidir. Gerçi kızlar içinde pek sorun olmuyor bu para nerede kendileri orada
Daha geçen gün otobüse bir liseli kafilesi bindi kızlı erkekli. Neyse ayaktalar bunlar bir yer boşaldı. Erkeklerden biri oturdu falan iki üç kız başladı söylenmeye "Hiç centilmen değilsin yaa" falan. Çocuk da he falan diyo dalga geçiyo resmen bunlarla cool falan takılıyor. Sonra ne mi oldu yol boyu kızlar buna yavşamaya devam ettiler. Ah kızlar ah...
Yani anlayacağınız abiler "Seveni döverler, döveni severler."
KAdınlar; Seni sen yapan özelliklere aşık olurlar. Senin diğer insanlardan farkındalıklarına sonra da senden o özelliğini almaya çalışırlar :) Bu cici ya da kötü erkek olması fark etmez önemli olan farklı olması ki bir kadının ilgisini çekiyorsa tamamdır :) Tabi bu söylediğim tüm kadınlar için geçerli değil :) İlgi çekiciliğini kaybedersen kadını da kaybetme durumun söz konusu olacaktır :)
İlla onunda bir ortası vrdır şahsen ben kadın gibi erkekden hoşlanmam hatta sevmem ama böyle şey gibi olanlar vrdır ya ağırabi yok bilmem maçoo felan öylede olmicka biraz romantik olsun azcık maço olsun ağır biri olsun felan hepsinden biraz biraz ama en önemlisi yerine göre konuşsun ona göre hareket etsin
Erkek yeri geldiğinde sertliğini gösterebilmelidir. Ama yeri geldiğinde içindeki çocuğu da karşısındaki kadına göstermek zorundadır. Herkes üstüne düşüni yaparsa sorun çıkmaz ilişkide zaten. Cici erkekler sevilmez kalıbının adamı olabilmeli. Dikkat edin adam diyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
bence kötü erkek seven kadınlar kendini gerçekleştirememiş hasta kadınlardır. daha ergendirler. kendine dayatılan zorba tipli kişileri içeren, kötü çocuk kitabındaki gibi popüleritesi yüksek, kolay okunup kolay ulaşılan ve dedikodularda olduğu gibi kötü şeyler içeren bu yüzden de ilgi çeken kitaplar okurlar. bunlardan etkilenirler. başka işi gücü olmadığı için onlarla uğraşırlar. bu boş bir uğraştır.
Kötü erkekle zevk yaşarlar ama evlenilecek erkek oladiklarini bilirler iyi erkek ararlar sonra ilk ince kendi gecmisine bakmak lazim erkek olaun kadin olsun
kötü erkek sevenler dayağına katlanmalı, şimdi her dayak yiyen koşa koşa boşanmaya gidiyor. e kardeşim o itle severek evlendin sen. onun it olduğunu biliyorsun. hatta onunla it olduğu için evlendin. sen de zaten hafif karaktersiz birisin. karaktersiz olmasan ite köpeğe gönül vermezsin. düşüncelerim bu şekilde.
Doğru. Cici yani efendi olanları severler. Aşk , konusunda birşey diyemiycem. Evlilik konusunda da diyemiycem.:/ Ahkam kesebilmek için, ya bu konuda eğitimli olmak veya başarılı bir evliliğe imza atmak gerek.
Bence bu iyi kötüden ziyade onunlayken nasıl hissettiğiyle alakalı kötü erkekleri seçme meylinin imkansız havası yüzünden olduğunu düşünüyorum eğer iyi erkeklerin böyle bir havası olsaydı bu tam tersi bir oran olurdu 👌
Kalbi güzel, yani iyi erkek. Bazilari vardir "kötü" gibi görünür "ben kötüyüm" der ama bilirsin icinde cook güzel bir insan yatiyor. Diger türlü ahlaksiz, kadinlarin kalbini kiran davarladan bshsetmiyorum tabi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
😂 Al işte bu kadınlara her şey müstehak arkadaş göz göre göre kötüleri severiz diyip sonra da oturup ağlayıp kötü erkekleri suçlarlar. Gerçekten ağır psikolojik sorunları var bunların. İşin en kötü kısmıysa bizim denyo erkekler kızlar böyle seviyor diye o rollere bürünüyorlar. Yani kızlar toplumdaki karaktersizlerin artmasında hatrı sayılır bir katkınız var. Oturun buna ağlayın asıl. Yiğitler doğuran analardan p*çler yaratan kızlara. Tüh size be...
Benim sevgilim gayet cici bir erkek. Yani oyum cici erkeklerden yana. Tabi ergenlikte hormonlarin vermis oldugu bir yukumlulukle belali erkekler ilgimi cekerdi
Bu nasil bir sorudur yav cici erkek kötü erkek bence kadınlar önce karşısındaki erkekle anlaşabilmeye bakmalı 😎 Bir insan birbiriyle anlşamiýosa devamlı kavga ve tartısma olur sonrada karşısındaki Erkeği/Kadını kötü diye tanımaya başlarlar.. 🤣🤣
Ben hiç "cici" erkek (ne demekse) seven kadın görmedim. "Cici" anlamında dürüst, özü sözü bir, aldatmayan vs. anlamı yükleniyorsa zaten benim anladığım "erkek" kavramı budur. Ayrıca ne yazıkki benim gözelmlediğim, çoğunlukla evliler de dahil olmak üzere, kadınların bıçkın, serseri, havai erkeklere daha çok özlem ve ilgi duyduğu ve hatta eşlerini "serseri" tipli erkeklerle aldattığı yönünde olmuştur. Kısaca bence kadınlar "cici" erkekleri değil serserileri daha çok beğeniyor.
Kadınlar genelde deli dolu dolu dolu ADAMları severler, serseri ruhlu, temiz, kendini seven erkekleri tercih ederler e haklılar biz erkekler de aynı şeyleri istemiyormuyuz?
Kizlar kotu erkeklerle beraber olduktan sonra kazigi yer sonra efendi erkekleride işin içine katip tum erkekler ayni der.. Yapan kendine yapar seven s*kilir s*ken sevilir seven degil s*ken olacaksin.
Kadınlar osuran erkekleri sever böyle zart zart koltuğun dibine vercen osuruk kokusunu işletcen koltuğun örtüsüne sonra kıçım acıdı diyecen espiri yapacan kısaca kadınlar bunu sever herhal bigogogyt.
Kadınların cinsel dürtleri daha maskülen ve dominant olanda titrer, böylelikle cici olan daha çok arkadaş olarak kalır. Ama başka bir konu, istedigini seversin
Ben ikisiyimde herşey yeri geldiğinde eğlenceli gülen bir insanım sevdiğimle sürekli güleriz. O ben güldüğüm zaman neye gülüyorsun der anlamaz İçim fesat bazen
Birisi de bana o kötü erkeğin tanımını yapabilir mi? Hep bu güne kadar “efendi, terbiyeli, saygılı, sadık” diyerek dizginlemeye çalıştınız, şimdi de gelmiş kötü erkekleri severler demişsiniz
@ozan_gsf bir de gönlüne hitap etmekle alakalı bir durum yani kötü erkek değilse sevmeyecen mi diyesim geliyor ya da cici erkek değilse yok ben bunu sevmeyeyim demeyle oluyorsa bu işler ne diyeyim de
1 2 sene önce çocuktun o zaman bir heves ti simide olgunlasiyorsun henuz hazir deilsin ondan öyle az daha büyü evliligin bibgereklilik oldugunu anlayacaksın
Şimdi ne yasadin diyecem özeline girmek istemiyorum sana ne diyecen zaten ama bilmiyorum yani evlilik düşünmediğine göre ask iliskisi ile ilgili birseyler yasadin belliki ama o yasat olan asktan da sorundan da daha buyuk seyler var
En İyi Cevaplar