Kadınlar yakışıklı adamların kötü yanlarını mı görmezden geliyorlar, yoksa çirkin olsa da kötü adam mı seviyorlar?

yani bakıyorum anlatıyorsun kadına mesela konuştuğu adamın kadın taciz etmişligi var diyorsun kadın yine de o adamı sevmeye devam ediyor. Yani buradaki detay kötülük mü yoksa yakışıklı olduğu için kötülüklerini bertaraf mı ediyor kadınlar? Yakışıklı erkeklerin günahlarını görmezden mi geliyorsunuz yni?

Kadınlar yakışıklı adamların kötü yanlarını mı görmezden geliyorlar, yoksa çirkin olsa da kötü adam mı seviyorlar?
Cevapla