Kadınlar yakışıklı bulmadıkları erkeklere kötü mü davranır?

Okul hayatım boyunca kızlar tarafından zorbalık gördüm.187 boyum olmasına rağmen hiçbir zaman işe yaramadı. İstedikleri şey ne hiçbir zaman anlamıyorsunuz, onlarla konuşmaya çalıştığımda hep ters ve onur kırıcı tepkilerle karşılaştım, yanlarında gördüğüm erkek tipleri ise ya keko ya da İspanyol paça giyen top eleman oldu. İstanbul Beyefendisi olan ben kendimi öyle tanımlayabilirim her zaman hor görüldüm. Nazik kibar ama erkekliğini sonuna kadar hissettiren o erkeğe noldu 1960'larda 1970'lerdeki Smokinli kravatlı beyefendilerin gibi olmanın neresi yalnış? "Zamana ayak uyduramamakla alakası yok, zamanın yalnış olmasıyla alakası var".

Kadınlar yakışıklı bulmadıkları erkeklere kötü mü davranır?
Cevapla