Ayrımcılık, ötekileştirme yapmıyorum. Yanlış anlaşılmasın. Siz de yapmayın.


Başı açıkla evlenmektede çarşaflıyla evlenmektede sakınca görmüyorum. İnsanları asla kıyafetleriyle yargılamam. Bence siz de yargılamayın, onzaman gerçek mutluluğu yakalarsınız..
İnsanları birbirine kaderine yazan tek bir BÜYÜK GÜÇ VAR YAZAN daha ne yorum yazabiliriz ki?
Dışı farklı içi farklıysa düşünmem ( yaz olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol Hz. Mevlana )
Hz Mevlananın sözünü biri beğenmemiş ayıp etmiş. Allah dostunu kim beğenmez ki..
Takmamak lazım.
Aynen takmamak lazım da Hz. Mevlana sonuçta yaa ayıptır 😅
Düşünmem asla.. bence o da düşünmez 😂😂 evlilik bu ya bazı düşüncelerin uyuşması lazım.
Cevap
31Cevap
Ayrımcılık yapmayı sevmem ! Öncelikle bunu belirtiyim. Ama ben tercih etmem çarşaflı biriyle evlenmeyi. Ayrıca başı açık ya da kapalı benim için fark etmez. Benim için önemli olan akıllı olması, kendi ayakları üstünde durması, kendine saygısı olması, kendine güvenmesi.
Kadınların asıl giymesi gereken bence kara çarşaf. İstediğim de bunun bilincinde olarak giyinen.
Mantıklı olanı da bu zaten.
Neden modernize ters diyemi
Düsünürüm tabi sevdikten sonra neden olmasin karsimdaki insani dis görünüsüyle yargilayacak kadar ahmak degilim
şimdi büyük konuşmamak lazım yarın herkes sokakta böyle dolaşmak zorunda kalır da lök gibi kalırız ortada
Bence olması gereken o ama bizim çoğumuzun hoşuna gitmez
evlenilebilir tabi ki bu tercih meselesi ben şahsen evlenebilirim zaten bir bulsam :D
önce o çarşafın altında nasıl bir şey var görmem lazım. ne çıkarsa bahtına olmaz tabi ki.
Benden uzak artık kime hizmet ediyorlarsa ona yakın olsunlar. Çünkü bu Allaha hizmet falan değil
Asla Türkiye Cumhuriyeti laik sosyal hukuk devletidir sarıklılar peçeliler yallah Arabistan'a
Hala hala müslüman neden gidiyor kafirler gitsin
Düşünürüm
iyi aksamlar:)
düşünürüz tabi insan olmanın kıyafetle alakası olmadığı anlayalı çok oldu
Zihnimi aydınlattığı takdir'de fark eder mi?
Hayır ya arabı send nudes habibi
Adnan Oktar’ın kedicikleri var hepsi afet 😂
ben kendi adıma düşünmem, düşünene de karışmam.
Böyle bir şey benim için imkansız.
Buyuk konusmaya gerek yok ama evlenmem...
Hayır düşünmem anlaşamayız çünkü
yaptın yapacağın kadar zaten
Olabilir tabi öyle biri bizi istemez
Kalbi temiz olduktan sonra gadasi neene olmasin ki
hayır
Hayır.
Çok büyük konuşmayalım :))))))))))))))))))))))))))
hic isim olmaz
mumkun degil
Olabilir
Aslaaa
Dişlerini ipana’ylamı fırçalıyorsun 😂
Dusunmem
Kesinliklehayr
Işim olmaz
kesinlikle düşünmem
hayır
hayır
İşim olmaz
düşünürüm.
cıks
Asla istemem
Neden olmasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar