Erkekler, sizden mesela 10-20 cm daha uzun bir kadınla evlenir miydiniz? Peki kizlar siz sizden 10-20 cm daha kısa bir erkekle evlenir miydiniz? Yoksa boy önemli değil mi sizin için?
Erkekler, sizden boylu bir kadınla evlenir misiniz? Peki kızlar siz sizden boysuz bir erkekle evlilik düşünür müsünüz?
Şimdi boy değil her şey tabii ki, burada bu çocuk genç görünmüş. Ondan sıkıntı var, kadın ablası gibi olmuş. Ama yüz hattı önemli bu konuda. Uyum varsa, boy önemsizdir. Ben takmam da, takan çok. Özgüvenli bulurum, kendinden kısa erkek veya kendinden uzun kadın ile evlenenleri... Çünkü takıntısı yoktur, rahattır.
Benden uzun hatunlar dikkatimi çekmiyor açıkçası ben daha çok minyon hatunları beğeniyorum ve çoğu bayanda benden kısa oluyor tabi ks ortalamasını saymazsak 😀
Benim için fiziksel özellikleri önemli degil seviyorsam evlenirim. Ama yani benden de uzun değildir heralde bir kiz boyum 1.84. Benden 10 cm uzun olduğunu düşünelim 1.94 😯😯😯 Yani sorun olabilir ama yinede çok takılmam 😂
benim için herhangi bir problem olmaz sanırım boy eşimin uzun olması beni germez.. özelliklede benden uzununu aramam elbet ama işte gönül bu Kısayada Konuyo Uzunada :D
2,3 cm neysede 10 cm çok be o kadar iri kadın pek ilgimi çekmez.1.60-1.70 daha hoş görünüyo
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
kısa olmadığım için sıkıntı yok :) resimdekilerde çok komik yaaa adam belden sarılacam diye popodan sarılıyor :D :D :D sevişirken nasıl oluyor açaba :D kadının gögüsleri adamın kafa izasında nerdeyse :D :D :D
valla benden 10 cm uzun kız 2 metre oluyor, 20 cm dedin mi 2.10 bulunmaz zaten de ben o kdar da uzun istemem :) benim boyumda olsun maksimum topuklu giyince 2 olacak zaten yine
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler, sizden boylu bir kadınla evlenir misiniz? Peki kızlar siz sizden boysuz bir erkekle evlilik düşünür müsünüz?
En İyi Cevaplar