Alt komşumla sevgili oldum ve ayrildim sizce hala beni ozluyo mudur?

Ben 18 yaşindayim ve kendi halinde yaşayan bir kisiydim taki bundan 6 ay oncesine kadar sonra alt komsum 35 yaşinda ki bana hislerini acikladi ilk başta hayir faln desemde en son kendimi ona aşık olarak buldum pişmanmiyim asla degilim cunku cokkkkkk guzel sevdim ve cokkkkkk guzel sevildim ve bu cok guzel bir duygu ama sonrasında bazi seylerden dolayi benden sebepsizce ayrildi haberim bile yoktu sonra tatilden eve dondugumxe gordum manzara kagit uzerinde evli olduğu karisini eve getirmiş onceden kadini taniyodum ama benleyken eve getirmiyodu suanda karisiyla beraber yaşiyolar alt katta bazen yanliz beni kapina falan gorse gozlerimin içine bakiyo ben gozlerini kaçiriyorum facbokklarda bizi anlatan sarkilar paylaşiyo ve en sonunda cuma gunu benim okuyacagimi bildigi halde babama mesaj ati abi sende olmasan beni duşunenim yok diye sizce beni ozluyo mudur seviyomu dur (annem abim teyzem biliyor alt komsu la sevgili oldugumu zamanda)
Alt komşumla sevgili oldum ve ayrildim sizce hala beni ozluyo mudur?
Cevapla