Bana askım yazacakmış komşuna yazmıs bana dedi adama askım dedim utandım


Bana askım yazacakmış komşuna yazmıs bana dedi adama askım dedim utandım


Cevap
1Cevap
magara adamiyla konusuyorsun galiba
butun paylastigin mesajlara baktimda eleman kufur etmekten baska birsey bilmiyor ve bu kadar kufur eden birisiyle nasil hala konusabiliyorsun cok rahatsin ben senin yerinde olsaydim heryerden engeli basar gecerdim birdahada kaldirmazdim agzindan sadece kufurle random cikiyor baskada birsey cikmiyor bosuna konusuyorsun itici igrenc geldi
sana saygisi bile yok nasil dayaniyorsun anlam veremiyorum
Küfür etti diye engeli mi basmaliyim?
Ne alaka
Ne alaka ya ne alaka
Her istedigim yere götürür canım bisey istese alir ac mısın diye sorar öyle yargısız infaz yapmayın.
istedigi yere goturmesi seni gercekten sevdiginin anlamina geliyor seni gercekten sevmis olsaydi sevdigi kiza saygili olurdu surekli kufur edip durmazdi sen belliki kufurbaz haydolardan hoslaniyorsun igrenccsin ya bu kadar kufur eden gun gelir seni doguranada kufur eder anladinmi ayik ol kizim senin gittigin yol yol degil bunuda boyle bil
dikkat ette seni 7 parcaya bolmesin boyle tipleri iyi bilirim senin gectigin yoldan bende gectim o yuzden ayagimi boyle pisliklerden cektim neyin ne oldugunu cok iyi biliyorum rahat ol sen
tek bildigi sey "ya bxisbdksidjdn" bumu gercekten😂
neyse haberlerde goruruz insAllah seni hade kaybol simdi
Bu yeterli bir neden degil ki
Neden
Yani bence sadece bununla sevdiği anlaşılmaz
Her istedigim yere götürür Ac mısın diye sorar simdi arasam bisey istedi canım desem alir markete gitti dün benim icin bunlar değer degilmi
Bunlar tabii ki cok guzel şeyler
Değer vermeyen bir erkek neden bunu yapsın ki ne çıkarı olacak yapsa
Evet seviyordur tabii
Hani ne bileyim sevmiyorsa niye uğraşsın söyle bileym
Kızar çok saf abi
Ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım Elifss, bu durum biraz karışık gibi ama hemen sakinleşelim 🫶🏻. Bence sevgilin seni seviyor ama biraz dikkatsiz galiba ya da fazla rahat! Yazışmalar arasında bir karışıklık olmuş gibi gözüküyor ama "aşkım" kelimesi bu kadar cömertçe kullanılmamalı bence. Kendisiyle bu konuda ciddi bir konuşma yapmalısın; hem sınırlarını anlaması hem de seni anlaması için. 🕊️
Eğer seni gerçekten seviyor ve değer veriyorsa bir daha böyle şeyler yaşanmaz. Ama yok, hep böyle dağınık davranıyorsa, işte o zaman düşün derim. Sana daha fazla huzur ve mutluluk yakışır ✨. Bu konuda sen ne hissediyorsun?