Arkadaslar ne yapmalıyım onu beklemelimiyim yoksa tamamen hayatimdan çıkarmalimiyim?

8 aylık bir iliskim vardı aynı isyerinde ikimizde hemsireyiz iliskimizde mesaj konusunda hep bir eksiklik vardi yani konuscak bisey bulamıyorduk son 1 ay da ise tamamen bana karsi görüldü bırakmaları yazmamalri artti. bunun yaninda ben yıllık izin alıp memlekete gittigim sirada is yerine bu kız muane olmak için gelmis eski erkek arkadasim ise kizin ismimi soy ismini alip inst aramis ortak arkadaş olarak benim bir arkadasim çıkmış normalde arkadasim bizi biliyordu ama ben erkek arkadasima bilmediğini daha önce söylemiştim erkek arkadaşım bu kız arkadaşıma muaneye gelen kizi sormuş mesajları kendim gördüm kizi beğenmiş kiza hasta olduğunu vs söylemiş bende bu mesajları o gun erkek arkadasima gönderdim bana muaneye gelen kizi daja önceden tanıdığını gecmisiyle alakali biseyler bildiği için merak edip sordugunu söyledi bunun üzerine de iliskimiz yurumuyo yoruldum seni üzmek istemiyorum daha fazla diyip ayrildi beni aldatmış gibi olmasina rağmen ben ayrılmadım seviyorum yapamadım sonrasinda is yerine döndüğümde bana eskisi gibi davranmaya devam etti ben normal is arkadaşı gibi davranırken o sevgiliymis gibi hareket ettti madem neden ayriyiz dediğimde ise soyleyebilsem söylerim bekliyorum gectiginde bu şey ilk gelip sarılacağım kişi sensin dedi bekliyorum simdi hala belkide yapmamam gerek bilmiyorum sonra daha 4 gün once faceni işyerinde pc de açık unutmuş bir baktim mesajlara bir kizla tanışmış ve konusmus kızla konuştugu gün banada yazdi bide şimdi kafam karıştı bana karsi bisey hissediyomu beni mı oyaliyo ben tamamen hayatimdan cikartmalimiyyim ne yapmam lazim?
Arkadaslar ne yapmalıyım onu beklemelimiyim yoksa tamamen hayatimdan çıkarmalimiyim?
Cevapla