İlki olup ayrıldım. yaşamayı hak etmiyor muyum? Aşağılık biri miyim?

2.5 senelik bir ilişkim oldu. İkimizin de ilk ilişkisiydi. Onu tanıdığımda 24 yaşındaydım o da 20. Çok sevdim onu, aşık oldum. Evlenicem bu kızla dedim. Kendimi sevdirdim ona ve sonunda o da sevdi beni. Annesi babası ayrıydı. Babası terk etmiş gitmiş. Annesi alkolik. Kız bu bataklıkta büyüyen bir güldü sanki. Ona senin ailen benim ben seni asla bırakmam dedim. Evlenmeyi düşünüyorduk okulunun bitmesini bekledik. Aileler biliyordu aramızda yüzük de taktık. Ben de bu süreçte askere gittim beni bekledi. Zamanla kız bana çok bağlandı çok aşıktı. Aşırı yaşıyorduk her şeyi. Bu benim hoşuma gidiyordu ben de böyle olsun istiyordum ama askerden sonra bunları abartı bulmaya başladım. Günde 5 kez konuşuyosak 3 e düşürdüm. Azalttım ilgimi. Ben normalleşmeye çalıştıkça o alınganlık yapmaya başladı ve sürekli kavga etmeye başladık. son bir sene aşırı kavga ediyoduk. Tanıdığım gibi değildi sessiz sanırdım kavgacı çıktı. Ben artık aşık değildim. Ve ona da seni seviyorum ama aşık değilim dedim. Son zamanlar her kavgada sen adam değilsin. Allah uzun ömür versin. kopamıyorum senden sırf benden ayrıl diye gidecem başka oğlanlara yazacam gibi sözler ediyodu. Beni azarlıyodu istediği ilgiyi sevgiyi alamadığında. Ama bana çok bağlıydı pişman oluyodu her kavgada. Haklıydı bazen artık sevmiyor gibi davranıyordum. O da kırılıyordu. Hep ama hep ağlıyodu bıkmıştım Ama yine de seviyordum işte. bu 2.5 yılda cinsel birliktelik de yaşadık. onun için ilktim. O da benim ilkimdi. Ama dayanamadım bu kavgalara ağlamalara sürekli ailevi prıblemlerine annesinin alkolik oluşuna ablalarının kötü hayat tarzına onun da hep sorun çıkarmasıma dayanamadım artık soğudum uzaklaştım Ayrılmak istedim. Kabullenmedi 1 yıl peşimden koştu ne yaptıysam düşmedi yakamdan. En sonunda sevgilim oldu. Kabullendi. Ama bana çok ah etti.
4 aydır sevgilim var. Ondan çok hoşlanıyorum, onunla mutluyum da. Ama bazen aklıma bu kız geliyor. Acı çekiyor biliyorum mutlu olmayı hak etmiyor muyum sizce o acı çekiyo diye?
İlki olup ayrıldım. yaşamayı hak etmiyor muyum? Aşağılık biri miyim?
Cevapla