Sevgiliden gelen ayrılık mesajına ne cevap verirsin?Helikopter ile sevgili gezdiren adamın mesaj ile terketildiği dünyada bizi çok fana harcarlar. Herkesin başına gelebilecek bir durum🤔ne olurdu ayrılık mesajına cevabın?
Mesaj ile ayrılmak isteyen sevgiliye geri mesaj olarak ne yazarsın?
Belki de yüzüme söylese sımsıkı sarılacağımı ona. sımsıkı sarılıp da kalbimizde çırpınan son aşkları kurtarabileceğimi biliyordu. yoksa sığdıramazdı uçsuz bucaksız yalnızlıkları ederi 45 kuruş olmayan kısa bir mesaja. o kadar kısa değildi benim iki yılım. bir kısa mesaja ayrılık yazasın diye yazmadım sana o şiirleri. bir kısa mesajda unut diye sana aşık olmadım. bunu yap diye ağlamadım şarkılarda. ben ve biz hak ettik mi bu sensizlikleri? bilemem. belki diyorum işte sadece kısa bir mesaj için koca bir belki..
Kızların yorumlarına şöyle bir baktım da, hepsi de pek bir umursamazlarmış canım. Canına okurum, hesap sorarım demiyorlar da 😂 normalinizi yazın bence. Kasmaya gerek yok
Neticede ayrılık aşamasına bir anda gelinmez, sinyallerini çoktan veriyor olur ve karşılıklı oturup konuşmak kimseye fayda etmeyeceği gibi gereksiz bir stres nedenidir. Aslında en güzeli... İnsan birinin gözünün içine bakarak seni sevmiyorum, ya da sana karşı hevesim kalmadı diyemez ki her babayiğidin harcı değil bu... İnsan en başta kızıyor, sonra düşününce aslında diyosun bu aşamaya geldikse konuşacak ne var ki? ayrılıklar tokalaşarak da olmuyor maalesef
Teşekkürler beni sıkıntıdan kurtardin bir haftadır bende ayrılmak istiyordum sana söyleyemiyordum iyi ki söyledin çünkü sevgilim ayrıl diye üsteliyordu iki haftadır sevgilim vardı da bu yüzden seni ekiyordum neyse herkes yoluna oleey derdim
Ben daima kartlarını açık oynayan biri olarak karşıma alıp adam akıllı konuşmaya çalışırım ama ilişkiyi tekrar eski haline döndürmek için değil asla. Sadece neyin yanlış gittiğini, neden ayrıldığını öğrenmek isterim sonradan içimde kuşku kalmasın diye. Konuştuktan sonra da zaten o yoluna ben yoluma
Hahahahahah aklıma sevgilim geldi. Flört dönemimizde gece saat 12 gibiydi canım baklava çekti dedim, tabi beyfendi şehir dışındaydı arkadaşından rica etmiş oğlan da kapıya koyup gitmiş baklavalari kapiya bak diyince baklava gormustum ay bir mutlu olmuştum ki ama haci bende ayrılırken bir mesajla ayrılıp heryerden engellemiştim... Şimdi ne oldu kuyruğuma baka baka geri döndüm. Yeniden beraberiz 😂
Sepet sepet yumurta herkes kendi yoluna 😁 Ayıptır söylemesi böyle bir namıssız yazılacak 1 harf bile fazladır. En güzel cevap sessizliktir. Ama illa cevap yazıcam diyosan şöyle de "hmm aslında iyi oldu bende bunu söylemeyi planlıyodum, başka birini seviyorum"
Sms nedir ya sevdiği adam bu kadar değersiz mi? Aşklan yalan dolan olmuş. Sana canım feda dediği ama 3 karakterli mesajlar atar olmuş.. Azcık saygı yaa.. O adam aldatsa bilee yüzüne baka baka çattır çattır, artık seni istemiyorum demeli insan 😀😀 eski günler hatrına 😀😀 adam insaAllah aldatmamistir 😀😀
Ne yazacam be valla gelen bildirimden msjını okuyup görüldü bile atmadan engellerim yani ona dönüp sövmek için bile kıymetli kelimelerimi küfürlerimi kullanamam değmeyecek insana hakkettiği gibi davranırım
Böyle sevgiliye hiç bir şey yazmayın. İnanın buna değmez. Demek ki sizi hiç sevmemiş, umrunda olmamışsınız. Bırakın gitsin. Ha belki mesajı gönderen o mu kısmı düşündürebilir, belki haberi yoktur. Eğer öyle ise de bir kaç saat ya da gün sonra muhakkak zaten size bir mesaj bir alo diyecek nerdesin, ne yapıyorsun, neden aramıyorsun mesajı gelecektir. Evet ben böyle bir mesaj alır isem tek bir şey yazmam...
Son kararin mi diye sorarim. Evet derse bir ararim. Son kez sesini duymak istedim derim. Herhangi bir pismanlik sezmezsem ve ozür dilemezse bir daha izimi veya tozumu dahi bulamaz. 3 gun yas tutar 40 i cikinca eski capkinligima geri donerim.
Bana yapmisti senden ayrildim artik diye şaka ama asıl şaka ona oldu bende ozaman intihar ederim dedim hemen cevap geldi aşkım ne olur intihar etme dedi
@Askadamı2934 sonra abimiz ayarlarını ambulansla hastaneye götürdük hastanede serum taktilar ağzında eylül eylül diye sayikliyordu ayildiktan sonra ben nasıl yaptım böyle birşey dedi sonra beni görünce sedyeden dustu halen aklıma gelince guluyorum
En İyi Cevaplar