Eşinizle tartıştınız, sizi yatak odasından kovsa gider misiniz?

Şahsen ben asla gitmezdim onu gönderirim. Ya da kıyamazdım bilmiyorum o gün gelsin de buraya yazıcağım ne yapıcağımı 🙄🙄😅
Eşinizle tartıştınız, sizi yatak odasından kovsa, gider misiniz?
Peki, siz böyle bir durum karşısında ne yapardınız? Kendiniz mi odayı terkedersiniz yoksa kocanızı, karınızı mı gönderirdiniz?
Eşinizle tartıştınız, sizi yatak odasından kovsa gider misiniz?
Cevapla