Şahsen ben asla gitmezdim onu gönderirim. Ya da kıyamazdım bilmiyorum o gün gelsin de buraya yazıcağım ne yapıcağımı 🙄🙄😅 Peki, siz böyle bir durum karşısında ne yapardınız? Kendiniz mi odayı terkedersiniz yoksa kocanızı, karınızı mı gönderirdiniz?
Eşinizle tartıştınız, sizi yatak odasından kovsa gider misiniz?
İş beni kovacak raddeye geldiyse gönlünü almaya çalışırım ama yok kabul etmezse ne yapalım yastığımı battaniyemi alır tıpış tıpış koltuğa giderim 😅😅😅 burdan ben gitmem o gitsin falan diyen erkeklere de aldırış etmeyin anca burda klavyeden öyle yazarlar gerçekten yaşadıklarında sonuç sadece 1 tanedir oda kendilerinin koltuğa gitmesidir sjsjjsjsjsj
He valla öyle kanka daha kadınların ne kadar inatçı olduklarini bilmiyorlar😂 şahsen ben o duruma kolay kolay gelmem ama gelince de kocamın yataği terketmemesi gibi bir şansı yok 😂
İnatçılığınızı bir kenara koydum, karısını yataktan kovan adam karısıyla aynı yatağa bidaha kolay kolay giremez 😂😂😂 çok tehlikeli onu kovmak 😅😅 o kadar dizi ve filmde bu konu işlenmiştir hangi birinde kovulabilen kadın oldu? Daha filmlerde bile kovulanlar hep erkek iken gercek hayatta imkansiz gibi bir şey 😂😂😂
Hayır evlenmedim, evliliği bırak sevgilim bile olmadı 😕😕 nasıl benim gibi bir delikanlıyı kaçırır kızlar anlam veremiyorum sjsjsjjs Bunları nasıl bildiğime gelirsek daha önce zeki olduğumu söylememiş miydim 😏😏
Kanka bence çevrendeki kizlar kör sdf yeşil gözlüsün 1-0 öndesin zaten sdd 😂😂 Söyledin, söyledin hatta nedense hep altini çiziyorsun sdf sanki zeki olduģunu kanitlamak istiyor gibisin sdf
Evet bencede körler 😑😑 Keşke herkes senin gibi düşünse de yeşil gözlerim bir işe yarasa 😅😅😅 Altını çizmiyorum nerden biliyorsun diye sordun bende ona cevap verdim ollo ollooo 😅 Ne kanıtlamaya çalışacam zaten yeterince belli değil mi 😕😕
Kanka benim gibi bir insan daha bulman imkansiz 😂 çok nadiriz çook sdfg Belli değil desem çok ayip olur o yüzden evet kanka çok belli hem de çok cok belli sen doğustan zekisin 😂
Maalesef biliyorum senin gibisinin az olduğunu hatta heralde çevremde hiç yok senin gibisi o kadar nadirsiniz 😕😕 niye bu kadar nadirseniz 😑😑😑 Eveeeet doğuştan zekiyim ben hemde mütüş zekiyim 😏😏
Kovduğuna göre bi' halt etmişimdir muhtemelen. Bunu gece yatağa yatmadan evvel çözmeyi hedeflerim. Ama ben de kendimce haklı isem gider salonda yatarım. Çağırsa bile gitmem.
Yataktan atmak nedir ya, daha cok kadinlardan duyuyorum. Adam calisip geliyor aksam kavga oluyo hadi git salona. Etme arkadasim adami yatagindan kendin git Cok istiyosan ya da dön arkani uyu 😂Kadin icinde gecerli. Herkes rahat uyusun 😁
Benimde kullanmaktan en rahatsız olduğum nick, birini tekrarlamışım gibi hissediyorum 😒😒 Ani sinir geliyor bana ama çabuk geçer didene kadar kaskatı olurum, titrerim arada, tabi genel olarak dalgacı bir kişiliğim var yüz yüzeyken @bipbapbarapbop
O da olur 😂 ama bak ben söylemistim sana bir kaç gun sonra siteye nadiren girerim 😅 iste benim sitede olmadiğim zamanlar gelirsen ben bulamam seni buralarda kanka sdgg
31 Aralik da 😊 ben nedenini söylemedim mi sana? Bir ara söylerim o zaman neden nadiren gireceğimi 😊 Emroş sorularimi neden ss aliyorsun? Deli misin? Zaten dün ciel de ki o sorumu nasil bulduģunu da anlamadim 😅😕
@TheeLastQueen yalnız kalırsak kafamızda bazı şeyleri kurgular, olayı kendi içimizde tekrar yaşar, kendimizi haklı bulur ve olayı daha da çok büyütür, çıkmaz sokaklara girebiliriz... o yüzden kavga da edilse, yataklar kesinlikle ayrılmamalı... 🙂
gitmeden evvel emin misin sorusunu 3 kez tekrarlarım. hepsinde evet derse giderim ve son kez orada yatışım olur. ondan sonra tertip olur bacanak olur eltim olur bişi olur ama eşim olmaz
En İyi Cevaplar