Eşinizle tartıştınız, sizi yatak odasından kovsa, gider misiniz?

Not : Ben trip atiyosam arkamı döner uyurum kovmam sanırım :D


Neden kovuyor beni şimdi bu yatak odasından hayvan köpek!
Küstüyse gitmem sırnaşırım ya da döner arkamı uyurum ama yatağı ayırmam lakinnn kovarsa çok kötü olur sonucu!
Bakkk ama olmayan kocama sinirlendim köpek möpek dedim herifime daha evlenmeden 😂😂😂
Gifte bayildim 😍😍
Kendim gidicegime onu gönderirdim.
Benim ilk eşimden boşanma görünen sebebim böyle bir olayla başladı son nokta geldiğinde bırak yatağı evden bile dönmemek üzere çeker giderim ve o evlilik de orda biter. geri dönüşsüz olarak
Kucakladığım gibi atarım yatağa, yatağa küs girilmez. Uyanınca kavgaya devam ederiz :)
Cevap
36Cevap
Ne gidecem be,, kocaman yatak ona da yeter bana da... Hem karım o benim,, bozuşuruz tartışırız dövüşürüz ama nihayetinde sarılır yatarız diyeceğim de... O olgunlukta bir karım olur mu o da muamma
yataktan esımı kovmam o benı kovarsada gıtmem ya sebeklık yapar orta yolu bulurum kımse gıtmesın yataktan
Onu atmak yerine kendim çıkarım biraz sakinlesmek için sakinlestigimde de o yatağa donuyosam sarilirim yatağa kus girilmez arkani dönmek ne ya
Gecenin bir vakti aklına bunu mu geldi. Hiç de uyumuyorsun ga sabah akşam gece gündüz burdasın. Sevgilin olsa da keşke onunla ilgilensen 😂
Beni o yataktan atacak kafın daha doğmadı ki ne kadar tartışırsa tartışsın çiftler 1 dk geçmeden barışmalı ve sarılmamılar. Ayrıca yatak ta kadın asla erkeğe arkasını dönmemeli
Be kara karı bosamak diyorm bilemem
Ama gidecek biri varsa o ben değilim çift kişilik yatak benimdir hodri meydan 😅👌
Yumrugu agzina vurdugum gibi yum yumrugu agzina vurdugum gibi
Gitmem rahatsiz oluyosan sen git derim güler yatarim :D
Kim kimi kovuyor kendi yatak odasının mk bize iş mi koyuyor birde :D
O gitsin ben nie gidiyom veririm yastığını yorganını salona 😄
Ne kadar tartışılıyorsa tartışılsın yataklar ayrilmamali..
Ben kovmam kendim gider baska yerde yatarim. kovarsada fena cikaririm acisini ondan.
Ben kovarimda o kovamaz dye düşünüyorum ama yanliş yatak ayrilmanali ne olursa olsun
önce kovarim sonra yanina ben giderim kiyamam lan yazık :D
kovan kadınla evlendiğim için hatayı kendimde arar, tekrar gözden geçiririm..
Giderim. Kendisi yalvarıp çağırana kadar da gitmem.
Öyle bir durum yasasam, kovma hakkını ne ben kendimde bulurum ne de o kendinde.
çeker giderim... odamı yok arkadaş... gıderım koltukta uyurum gudubet karıyı görmektense... alllahhh... illettt ettimmmm nılattt olmıyasıcaaa...
Tartıştıysam zaten ben başka odada uyurum o yüzden kovma durumu olamaz
Giderim. Bidaha da yalvarmadan girmem oraya. Aldatırsa da boşarım direk.
onun yaptığı ayıp ama... yatak odasnda eğer tavır koyarsa ailenin huzuru kalmaz ki... yaptığı ayıp
Gitmem göndermemde it gibi kavga etsekte gece aynı yatakta uyumak mesela aynı yastığa başını koymak
Gitmem zorla kapiyi kitler acmazalsa molotof atarim kacarim 😀
Ne gitmesi tam tersi ustune cullanir tum gece pisman ederim bunu yaptigina
Bnmkide tartışıyrz bn çıkıp gidiyorum başka odaya uyumaya aradan yarım saat geçiyor gelip dyo kalk burdan uyuma hadi gel dye :-):-)
Tartışmanın boyutuna göre değişir
Yataklari ayirmak da kavga sebebi olur :)
en azından üstüne üstüne gidip bunaltmamak gerek
Kızgnlık olsada o yatağa küs girilmiyecek.
Fazla amerikan dizisi izlemissin. Kim kimi kovuyor
İçerdeki koltuğun rahatlığına bağlı
:/ .
Allah c. c. rahatlık versin
Peki ala dersem gıcık olacaksın :D
:))
kapının önünde yerde yatarım ama gitmem
Yatak odasindan kovdumu is biter
O gitsin ben ne gitcem be
Gidersem bir daha zor getirir
Defol mu der s. qit mi önemli. olan bu
Gitmem. kendisii gitsin
Gitmem neden gidiyim o gitsin
Sarılırım o gece fena biter
Dayak yerim 😂
giftteki gibi sabah kadar yastık savası yaparım :)
Hayır sevişirim
Evden giderim :)
Nie kovduğuna bağlı
Atarım odadan dışarı :)
O beni kovuyor ya :D
Bende atarım odadan dışarı :D
Ben kovmam odadan dışarı atarım :D
Senide atarım :D
Dövmem ki kapıya atarım :)
Ol :D
Döv tani minnak kız :)
Tabi
Bilmem
çare yok giderim :D
ben onu kovarım
O gitsin banane
Uykuma devam ederim
Kovmam o da kovamaz
Kovarsa giderim
Sen git derim
senin yanına gelirim
İçmeye giderim 😞
Ediyoruz arada
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar