Arkadaşımız sevgilisinden ayrılsa hepimiz akıl verir, süründürmesi için baskı kurarız. Peki biz ayrılsak ve sevgilimiz arasa, aynı kararlılığı gösterebilir miyiz?
Anında yanıt verebilirim.
Hiçbir şey olmamış gibi sohbet ederim.
Ayrılık sebebini unutup, "Acaba tekrar barışabilir miyiz?" havasına girerim.
Süründürürüm
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eski sevgiliniz ararsa, yapmamanız gereken tutumlardan hangilerini yaparsınız?
Eski sevgili hiç bir şekilde aranmaz bir erkek ararsa boşta kalmıştır menfaat icin arar geri kızda cevap verirse intikam için verir tekmeyi basmak icin kız ararsa erkeker genelde bakar bakmayan bitirmiştir bakan da kötü niyetlidir beni dinleyin siz eskinin hayrı olsa sende kalırdı saplantı olayını bırakın bir kenara gülün gecin boş işlerle kafanızı yormayın
Eski sevgili yeniyle uğraşmaktan iyidir. Dayanamaz açarım. Herşeyini bilir iyi kötü. Mutlaka bir hesap kitap yapmıştır. Herşeye rağmen aradıysa beni unutamamıştır bende açtığıma göre bende unutmamışım. Her gün rüyamda gördüğüm için olsa gerek hep yanlışları doğrular götürdü. Bak yine gel be gökyüzümü dinleyesim geldi. 😢😢
Ayrılık sebebine bağlı ben zaten ihanet olmadığı sürece de bitti demem ilişkimi bitirmem öyle bir sebepten ayrıldığım kişiye de dönmem ama karşı taraf bir sinirle bitirip pişman olup geri mesaj atıyorsa konuşurum bir fırsat veririm ona yani
aksi olsaydı eski olmazdı biri bırakıyosa hersey normalken bırakıp gidiyosa nedensiz birden aniden ve sonradan geliyosa ''affet beni nalan nanla beni lütfen'' diyerek insanın cımbızla ağda yapası geliyo cımbız dediğsem biraz küçük birsey tek tek ve en hassas bölgesine:)
kör küütük aşık olduğm birine ( defalarca mesaj atmıslıgım vardır) onu reddettimm hemde defalarca gelmesine ramen Şu an Ankaraya deiz gelir de sen bana gelmezsin diye sarkılar dinliyor :D
Hiçbir şey olmamış gibi konuşurum ama tekrar devam etme gibi bir şey düşünmem. Biten bitmiştir. Yeni kişilerle tanışmak varken neden eskiye dönüp kısmetimi kapayayım.
Erkeklerin cogu süründürüm demiş ama affedersiniz nah süründürürsünüz erkekşerde o kadr irade yok buraya merakların giderilmesi için giriliyo onu için kurulmuş niye yalan dolana baş vurulurki
Eski sevgilim arasa beni ki arayamaz evli cocuklari var ben istemem ciddi iliski yapip hayatimi mutlu etmek icin yaralarimi sarar yeni yaralar acarim bu hep boyle gider ciddi iliski bu zaman da da zor yani
En İyi Cevaplar